ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

Στo live του Sillyboy στο "Ρομάντσο"

Στo live του Sillyboy στο "Ρομάντσο" Facebook Twitter
Λουσμένος στο γαλάζιο φως οι στίχοι του κομματιού έπαιρναν ζωή πάνω στο πρόσωπο του. Ρίχνοντας ελάχιστες ματιές στο κοινό περισσότερο επικεντρώθηκε στο να κοιτάει προς τα μέσα του...φωτ:Β.Μ
0

 

Στo live του Sillyboy στο "Ρομάντσο" Facebook Twitter
φωτ:Β.Μ

Στο γεμάτο «Ρομάντσο» του Σαββατόβραδου φτάνει η στιγμή που ο Sillyboy παίζει τα «Played» και «Time is all my mine». Τα ακούω μετά από χρόνια ξανά, τόσο φρέσκα και λαχταριστά, σαν να βγήκαν χθες. Η νίκη της καλής Pop. Ο χρόνος λειτουργεί υπέρ της όταν έχει να πει μια καλή ιστορία. Και ο Sillyboy από την πρώτη στιγμή μέχρι σήμερα είχε να πει καλές ιστορίες με αρχή, μέση και τέλος. Όχι μόνο με κάθε κομμάτι ξεχωριστά αλλά και στην αίσθηση που αφήνει στον ακροατή συνολικά η ακρόαση ενός άλμπουμ του.

Η εμφάνιση του δεν είχε κάτι το περιττό που θα τραβούσε την προσοχή των θεατών σε περίπτωση που τα πράγματα έκαναν κοιλιά. Που τελικά δεν χρειάστηκε. Καλός ήχος, τα απαραίτητα φώτα, τέλος. Δεν μπορείς να πεις ότι ήταν ιδιαίτερα επικοινωνιακός με τον κόσμο κατά την διάρκεια του live( αστεία, ιστορίες, πλακίτσες με το κοινό κ.τ.λ) αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ήταν απότομος ή ντίβα. Μάλλον περισσότερο ήθελε όσο γίνεται να παρουσιάσει τα κομμάτια που είχε στο μυαλό του χωρίς πολλά-πολλά. Stalker και On and On ήταν από τις πολύ καλές στιγμές αλλά εκεί που τα έδωσε όλα ήταν στο Cry Like a girl.

Στo live του Sillyboy στο "Ρομάντσο" Facebook Twitter
φωτ:B.M

Λουσμένος στο γαλάζιο φως οι στίχοι του κομματιού έπαιρναν ζωή πάνω στο πρόσωπο του. Ρίχνοντας ελάχιστες ματιές στο κοινό(αυτό το έκανε και σε άλλα κομμάτια) περισσότερο επικεντρώθηκε στο να κοιτάει προς τα μέσα του, σαν να μην είχε θεατές αλλά να έπαιζε μόνος του μουσική μέσα στο δωμάτιο του. To ότι έχει αφήσει στην άκρη την μάσκα που φορούσε τον πρώτο χρόνο και μας επιτρέπει να γίνουμε θεατές σε αυτό το εσωτερικό του ταξίδι λειτούργει υπέρ του.

Καθώς τελειώνει γύρω στα μεσάνυχτα μετά από ένα χορταστικό 90λεπτο, βλέπω μια παρέα από ενθουσιασμένες γιαπωνέζες ανάμεσα στο κοινό. Θυμάμαι την απάντηση του σε μια ερώτηση για το πιο σουρεαλιστικό πράγμα που του είχε συμβεί σε live. «Ένα γκρουπ από κινέζες μαθήτριες ανέβηκε στην σκηνή για να αγκαλιάσει τον ντράμερ» είχε απαντήσει.

 ________________

 

Y.Γ. Κατεβαίνουμε ξανά στο υπόγειο για μια performance με αφορμή το Halloween. Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνουν. Κάτι «ααααα» και «ουουου» με μια υποβλητική μουσική. Δίπλα μου περνάει κάποια με ένα τσεκούρι καρφωμένο στο κεφάλι. «Μοιάζει με καλλιστεία ζόμπι» λέει εύστοχα κάποιος.

Αργότερα μια κάμερα ενός ιδιωτικού καναλιού πρωινής εκπομπής με τον ρεπόρτερ μπαίνουν στο «Ρομάντσο». Παίρνουν συνεντεύξεις από τους θαμώνες.

 Στην συνέχεια ο ρεπόρτερ ανοιγοκλείνει την πόρτα με κάποιους τρομακτικούς θαμώνες να τρέχουν πίσω του, σαν να τον κυνηγούν(για να του πιούν το αίμα;). Το κάνει πέντε-έξι φορές μέχρι να πάρει το τέλειο πλάνο.

Το αθηναϊκό Halloween φαίνεται σαν μια καλή ευκαιρία για πάρτι. Και ότι δίνει χαρά στον κόσμο καλό είναι. Όμως καθώς βλέπω τα τέρατα να τρέχουν πίσω από τον ρεπόρτερ που ανοιγοκλείνει την πόρτα για ακόμα μια φορά, μου έρχονται στο μυαλό εικόνες από Σουηδούς τουρίστες που προσπαθούν να χορέψουν για πρώτη φορά στην ζωή τους συρτάκι έχοντας καταναλώσει άπειρο ούζο.

Πως είναι να ζεις το Halloween πραγματικά; Διαβάστε αυτό το ωραίο κείμενο που έγραψε η Λένα Φουτσιτζή πέρσι από την Νέα Υόρκη: Το Halloween των παιδιών

0

ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Love to love you baby»: Αυτό είναι το τραγούδι που γέννησε τη Disco

Μουσική / «Love to love you baby»: Το τραγούδι των 23 οργασμών που γέννησε τη Disco

Με 23 οργασμούς και τη βοήθεια του μάγου Τζόρτζιο Μορόντερ, η Ντόνα Σάμερ, μισό αιώνα πριν, εγκαινίασε επίσημα, με το επικό και ατελείωτα ερωτικό «Love to love you baby», την ντίσκο μουσική, ένα είδος που πολεμήθηκε λυσσαλέα λίγα χρόνια μετά την επέλασή του και κρατάει γερά μέχρι σήμερα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Lifo Videos / «Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Η Marseaux, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της σύγχρονης ελληνικής ποπ σκηνής μιλά για την τυχαία της συνάντηση με το τραγούδι αλλά και για τις προσωπικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει και την έφεραν μέχρι το σήμερα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
 Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Μουσική / Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Παρά την ακύρωση της πρώτης βραδιάς λόγω έντονης κακοκαιρίας, το 12ο Μουσικό Φεστιβάλ Ελάτειας επέστρεψε δυναμικά, με τριήμερο ζωντανών εμφανίσεων, γεμάτο ενέργεια, συγκίνηση και αυθεντικές στιγμές κάτω από τα δέντρα του Αλωνιού.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Deadly Festivals

Μουσική / 9 φορές που το πάρτι μετατράπηκε σε εφιάλτη

Πάμε σε συναυλίες και φεστιβάλ για να περάσουμε καλά - δυστυχώς, αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Πράξεις βίας που έχουν σημειωθεί σε διοργανώσεις σε όλο τον κόσμο αποδεικνύουν πως η ασφάλεια των συμμετεχόντων δεν μπορεί να είναι μια τεχνική υποσημείωση αλλά το θεμέλιο κάθε πολιτιστικής συγκέντρωσης.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μουσική / Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μέσα σε ένα παγκόσμιο σκηνικό βίας, πολέμων και γενοκτονιών, η ηλεκτρονική μουσική καλείται να ξαναβρεί τη χαμένη της τιμή, ανακτώντας τον άμεσο, ενωτικό και απελευθερωτικό της χαρακτήρα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
«Έπαθα νευρολογική διαταραχή, είχα αυτοκτονικές σκέψεις» - Κι εκεί γεννήθηκε ο Ivy Robins

Μουσική / Πέτρος Βεντουρής: «Έγραψα τραγούδια για να μην πεθάνω»

Όταν ο Πέτρος Βεντουρής βυθίστηκε στη σιωπή της κατάθλιψης λόγω μιας νευρολογικής ασθένειας, γεννήθηκε ένας άλλος εαυτός, ο Ivy Robins. Περνώντας μέσα από το σκοτάδι, την απώλεια και την ψυχοθεραπεία, βρήκε στη μουσική τον τρόπο να ξανασταθεί στα πόδια του.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ