Η Jazzmeia Horn έχει τζαζ και γκόσπελ καταβολές από τρεις γενιές

Η Jazzmeia Horn έχει τζαζ και γκόσπελ καταβολές από τρεις γενιές Facebook Twitter
Λατρεύω το γεγονός ότι έχω τη δυνατότητα να βοηθάω τους ανθρώπους γύρω μου μέσα από το δώρο της μουσικής. Φωτο: Jacob_Blickenstaff
0

— Είναι αλήθεια ότι το όνομα Jazzmeia σ' το έδωσε η γιαγιά σου και ότι για αρκετά χρόνια δεν σε ενδιέφερε η τζαζ;

Ναι. Η γιαγιά μου με ονόμασε Jazzmeia λίγες εβδομάδες πριν γεννηθώ και με φώναζε έτσι όταν ήμουν ακόμα στην κοιλιά της μητέρας μου. Τη γιαγιά μου την έλεγαν Χάριετ. Ως μαύρη πιανίστρια στερήθηκε την ευκαιρία να παίζει τζαζ, τη μουσική που αγαπούσε, και περιορίστηκε στο πλαίσιο του γκόσπελ.

Ο πατέρας μου είχε ταλέντο στη μουσική (έπαιζε ντραμς, πιάνο και άλλα όργανα στην τοπική εκκλησία) και η μητέρα μου είναι τραγουδίστρια γκόσπελ. Γι' αυτό και πίστεψε πως θα έχω κι εγώ ταλέντο στη μουσική. Τώρα, γιατί επέλεξε συγκεκριμένα την τζαζ για μένα δεν ξέρω. Κάτι ανώτερο θα πρέπει να την καθοδήγησε.

Μεγαλώνοντας, μέχρι το γυμνάσιο περίπου, η τζαζ δεν μου άρεσε. Ένας δάσκαλός μου, ο Roger Boykin, μου έδωσε ένα CD με τζαζ που κατέληξα να ακούω κάθε μέρα και το οποίο αποτέλεσε την εισαγωγή μου στο είδος.

— Εκτός από τη μουσική, τι άλλο σε ενθουσιάζει;

Η ίδια η ζωή. Λατρεύω το γεγονός ότι έχω τη δυνατότητα να βοηθάω τους ανθρώπους γύρω μου μέσα από το δώρο της μουσικής. Ο χορός και η ανθρωπολογία με ενθουσιάζουν επίσης, τόσο όσο και η μουσική.

Η Jazzmeia Horn έχει τζαζ και γκόσπελ καταβολές από τρεις γενιές Facebook Twitter


— Τι θα δούμε στο Half Note;

Μια αισιόδοξη μουσική παράσταση που δεν μοιάζει με τίποτα που έχετε ξαναδεί.

— Τι θέλεις να κάνεις οπωσδήποτε στην Αθήνα;

Να δοκιμάσω το φαγητό, για το οποίο έχω ακούσει πάρα πολλά. Ανυπομονώ, επίσης, να γνωρίσω την κουλτούρα και την ενέργεια του τόπου.

Info

16-19/11

Half Note Jazz Club

Τριβωνιανού 17, Μετς

Παρασκευή & Σάββατο: 22:30

Κυριακή & Δευτέρα: 21:30

Εισ.: 20-30 ευρώ

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ