Η Jazzmeia Horn έχει τζαζ και γκόσπελ καταβολές από τρεις γενιές

Η Jazzmeia Horn έχει τζαζ και γκόσπελ καταβολές από τρεις γενιές Facebook Twitter
Λατρεύω το γεγονός ότι έχω τη δυνατότητα να βοηθάω τους ανθρώπους γύρω μου μέσα από το δώρο της μουσικής. Φωτο: Jacob_Blickenstaff
0

— Είναι αλήθεια ότι το όνομα Jazzmeia σ' το έδωσε η γιαγιά σου και ότι για αρκετά χρόνια δεν σε ενδιέφερε η τζαζ;

Ναι. Η γιαγιά μου με ονόμασε Jazzmeia λίγες εβδομάδες πριν γεννηθώ και με φώναζε έτσι όταν ήμουν ακόμα στην κοιλιά της μητέρας μου. Τη γιαγιά μου την έλεγαν Χάριετ. Ως μαύρη πιανίστρια στερήθηκε την ευκαιρία να παίζει τζαζ, τη μουσική που αγαπούσε, και περιορίστηκε στο πλαίσιο του γκόσπελ.

Ο πατέρας μου είχε ταλέντο στη μουσική (έπαιζε ντραμς, πιάνο και άλλα όργανα στην τοπική εκκλησία) και η μητέρα μου είναι τραγουδίστρια γκόσπελ. Γι' αυτό και πίστεψε πως θα έχω κι εγώ ταλέντο στη μουσική. Τώρα, γιατί επέλεξε συγκεκριμένα την τζαζ για μένα δεν ξέρω. Κάτι ανώτερο θα πρέπει να την καθοδήγησε.

Μεγαλώνοντας, μέχρι το γυμνάσιο περίπου, η τζαζ δεν μου άρεσε. Ένας δάσκαλός μου, ο Roger Boykin, μου έδωσε ένα CD με τζαζ που κατέληξα να ακούω κάθε μέρα και το οποίο αποτέλεσε την εισαγωγή μου στο είδος.

— Εκτός από τη μουσική, τι άλλο σε ενθουσιάζει;

Η ίδια η ζωή. Λατρεύω το γεγονός ότι έχω τη δυνατότητα να βοηθάω τους ανθρώπους γύρω μου μέσα από το δώρο της μουσικής. Ο χορός και η ανθρωπολογία με ενθουσιάζουν επίσης, τόσο όσο και η μουσική.

Η Jazzmeia Horn έχει τζαζ και γκόσπελ καταβολές από τρεις γενιές Facebook Twitter


— Τι θα δούμε στο Half Note;

Μια αισιόδοξη μουσική παράσταση που δεν μοιάζει με τίποτα που έχετε ξαναδεί.

— Τι θέλεις να κάνεις οπωσδήποτε στην Αθήνα;

Να δοκιμάσω το φαγητό, για το οποίο έχω ακούσει πάρα πολλά. Ανυπομονώ, επίσης, να γνωρίσω την κουλτούρα και την ενέργεια του τόπου.

Info

16-19/11

Half Note Jazz Club

Τριβωνιανού 17, Μετς

Παρασκευή & Σάββατο: 22:30

Κυριακή & Δευτέρα: 21:30

Εισ.: 20-30 ευρώ

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μουσική / Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μέσα σε ένα παγκόσμιο σκηνικό βίας, πολέμων και γενοκτονιών, η ηλεκτρονική μουσική καλείται να ξαναβρεί τη χαμένη της τιμή, ανακτώντας τον άμεσο, ενωτικό και απελευθερωτικό της χαρακτήρα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
«Έπαθα νευρολογική διαταραχή, είχα αυτοκτονικές σκέψεις» - Κι εκεί γεννήθηκε ο Ivy Robins

Μουσική / Πέτρος Βεντουρής: «Έγραψα τραγούδια για να μην πεθάνω»

Όταν ο Πέτρος Βεντουρής βυθίστηκε στη σιωπή της κατάθλιψης λόγω μιας νευρολογικής ασθένειας, γεννήθηκε ένας άλλος εαυτός, ο Ivy Robins. Περνώντας μέσα από το σκοτάδι, την απώλεια και την ψυχοθεραπεία, βρήκε στη μουσική τον τρόπο να ξανασταθεί στα πόδια του.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Φεστιβάλ Ελάτειας: Εκεί που η μουσική στήνει φωλιά κάτω απ’ τα πλατάνια εδώ και 12 χρόνια

Φεστιβαλ Ελάτειας / «Δεν ήταν φεστιβάλ, δεν υπήρχε σκηνή, ούτε πρόγραμμα»

Ξεκίνησε ως ένα πάρτι στο δάσος. Σήμερα, δώδεκα χρόνια μετά, το Μουσικό Φεστιβάλ Ελάτειας έχει γίνει σημείο αναφοράς για όσους πιστεύουν στη δύναμη της κοινότητας, της αυθεντικότητας και της μουσικής που ενώνει.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Φιλιώ Πυργάκη (1939-2021) : «Το δημοτικό, παιδί μου, δεν είναι τραγούδι για να πλένεις τα πιάτα…»

Μουσική / Φιλιώ Πυργάκη: «Το δημοτικό, παιδί μου, δεν είναι τραγούδι για να πλένεις τα πιάτα…»

«Λέω κουράστηκα, αλλά μόλις ανέβω εκεί πάνω στο παλκοσένικο γίνομαι αλλιώτικος άνθρωπος». Η κορυφαία των Ελληνικών πανηγυριών, που πέθανε σαν σήμερα το 2021, είχε μιλήσει στη LIFO για μιαν Ελλάδα που υπνοβατεί στο DNA μας.
M. HULOT
Fotis Benardo: «Εξάγουμε πολιτισμό, αλλά στην Ελλάδα δεν μας το αναγνωρίζουν»

Μουσική / Fotis Benardo: «Κανένα ΑΙ δεν μπορεί να εκφράσει αυτά που νιώθω, ούτε αυτά που έχω περάσει»

Είναι ο ντράμερ των Nightfall. Έκανε τη μουσική όχημα για τα ταξιδέψει σε ολόκληρο τον κόσμο. Μοιράστηκε τη σκηνή με θρύλους της μουσικής όπως οι Black Sabbath, οι Iron Maiden οι Kiss και οι Motorhead. Πιστεύει πολύ στη νέα μουσική σκηνή της Ελλάδας και ότι ο άνθρωπος θέλει άνθρωπο και όχι ΑΙ. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT