«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child Facebook Twitter
«Επιλέξαμε την Αποκάλυψη επειδή εκεί ο χρόνος ακυρώνεται. Ο καθένας από εμάς ζει την Αποκάλυψη», είχε πει αινιγματικά για το concept του άλμπουμ, ο Βαγγέλης Παπαθανασίου.
0

ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 1971, τα μέλη των Aphrodite's Child διοργάνωσαν ένα μεγάλο πάρτι με αφορμή την κυκλοφορία του τελευταίου τους άλμπουμ. Στα στούντιο Europa Sonor του Παρισιού, το ελληνικό συγκρότημα παρουσίασε το νέο του έργο, έναν διπλό δίσκο με θέμα την Αποκάλυψη που έφερε ως τίτλο τον «σατανικό» αριθμό 666, ενώπιον πολλών δημοσιογράφων αλλά και διάφορων εκλεκτών και σημαντικών καλεσμένων.

Μεταξύ αυτών ήταν και ο Σαλβαντόρ Νταλί. Ο διάσημος ζωγράφος ήταν τόσο ενθουσιασμένος με το άλμπουμ ώστε δήλωσε στα μέλη του γκρουπ –τον Βαγγέλη Παπαθανασίου, τον Ντέμη Ρούσσο και τον Λουκά Σιδερά– και στον συνεργάτη τους και στιχουργό Κώστα Φέρρη, ότι πρόκειται για «une musique de pierre» («μια μουσική από πέτρα»). Ακολούθως το σύγκρινε αινιγματικά με το έργο του μετρ της ξυλογραφίας του 16ου αιώνα, Άλμπρεχτ Ντούρερ.

Ήταν μια παράξενη εκτίμηση, αλλά και το 666 ήταν ένας παράξενος δίσκος. Αποτελούμενο από 24 κομμάτια που χρησιμοποιούσαν στοιχεία ψυχεδελικής ποπ, τζαζ, φανκ και raga με αποχρώσεις παραδοσιακής ελληνικής μουσικής, πειραματικού θορύβου και θρησκευτικής μουσικής, με στίχους βασισμένους σε μεγάλο βαθμό σε αποσπάσματα από τη Βίβλο, το τρίτο άλμπουμ των Aphrodite's Child δεν έμοιαζε με τίποτα άλλο στον κόσμο, πόσο μάλλον με οτιδήποτε άλλο είχε κάνει το συγκρότημα στο παρελθόν. Σήμερα είναι με διαφορά η πιο αναγνωρισμένη δουλειά τους, τότε όμως ήταν, μεταξύ άλλων, ένα εξαντλητικό και καταστροφικά ακριβό project που παραλίγο να τους τελειώσει, ψυχικά και σωματικά.

Στο  666, ο Παπαθανασίου πέταξε κάθε εμπορική συνταγή από το παράθυρο. «Δεν έφυγα από τη χώρα μου για να γίνω ποπ σταρ, ούτε για να κάνω πράγματα που δεν θέλω να κάνω», θα έλεγε στον Ελληνοκαναδό συνθέτη Χρήστο Χατζή το 1982. «Η απόφαση ήταν να κάνω το 666 ένα εντελώς διαφορετικό έργο, το οποίο θα ήταν και το κύκνειο άσμα του συγκροτήματος».

Για τον Νταλί όμως, οι προοπτικές του δίσκου ήταν απεριόριστες. Όταν ρωτήθηκε αν θα ενδιαφερόταν να επιμεληθεί μια εκδήλωση για την επίσημη κυκλοφορία του άλμπουμ, παρουσίασε με ενθουσιασμό μια λίστα με ιδέες που πίστευε ότι θα συμβάδιζαν με την αφήγηση του δίσκου για ένα εξωτικό τσίρκο που παρουσιάζει τη βιβλική ιστορία της Αποκάλυψης, ενώ η πραγματική Αποκάλυψη μαίνεται έξω από τη μεγάλη σκηνή.

«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child Facebook Twitter
Aphrodite's Child: Λουκάς Σιδεράς, Βαγγέλης Παπαθανασίου, Ντέμης Ρούσσος.

«Θα κηρυχθεί στρατιωτικός νόμος την Κυριακή, στη Βαρκελώνη», ξεκινούσε, προσθέτοντας ότι δεν θα επιτρεπόταν η χρήση φωτογραφικών μηχανών και ότι οι μόνοι μάρτυρες θα ήταν μια χούφτα βοσκών, οι οποίοι θα εξιστορούσαν προφορικά ό,τι έβλεπαν. Οποιοσδήποτε παραβίαζε τον νόμο θα συλλαμβανόταν από «στρατιώτες ντυμένους με ναζιστική στολή».

Η συνέχεια ήταν ακόμα πιο εξωφρενική: «Εκατοντάδες κύκνοι θα πετάξουν μπροστά από τη Σαγράδα Φαμίλια, με κομμάτια δυναμίτη στην κοιλιά τους, τα οποία θα εκραγούν σε αργή κίνηση μέσω ειδικών εφέ», ενώ το άλμπουμ θα ακούγεται από τεράστια ηχεία. Και όλα αυτά θα ήταν μόνο ένα απεριτίφ πριν από το κυρίως μενού το οποίο θα περιλάμβανε μαχητικά αεροσκάφη να πραγματοποιούν επίθεση στη διάσημη εκκλησία ακριβώς το μεσημέρι. «Αντί για βόμβες όμως», όπως σημείωνε, «θα ρίξουν ελέφαντες, ιπποπόταμους, φάλαινες και αρχιεπισκόπους που θα κρατούν ομπρέλες».

Όπως ήταν αναμενόμενο, το συναρπαστικά μεγαλεπήβολο σχέδιο του Νταλί δεν καρποφόρησε. Αλλά η αποτυχία να πραγματοποιηθεί το εξωφρενικό όραμά του δεν ήταν το πρώτο ούτε το μόνο πρόβλημα με την κυκλοφορία του 666. Έχοντας ξοδέψει μια περιουσία για την παραγωγή του, η δισκογραφική εταιρεία του συγκροτήματος, η Mercury, άφησε το άλμπουμ στο ράφι για περισσότερο από έναν χρόνο, εγκλωβισμένη σε μια διαμάχη με τον Βαγγέλη Παπαθανασίου, ο οποίος αρνιόταν να συμβιβαστεί και να κάνει πιο προσβάσιμο στο κοινό το πιο εύφλεκτο κομμάτι του δίσκου.

«Ήταν η πρώτη μου εμπειρία στο χάσμα που υπάρχει ανάμεσα στον τρόπο που σκέφτεται μια δισκογραφική εταιρεία και στον τρόπο που σκέφτεται ένας καλλιτέχνης», θα εξηγούσε ο δημιουργός χρόνια αργότερα στον συγγραφέα Μάρκ Πάουελ, ο οποίος συνέβαλε στη δημιουργία της deluxe επανέκδοσης του δίσκου, που κυκλοφορεί αυτό τον μήνα. «Η δισκογραφική εταιρεία είπε ότι το 666 δεν ήταν καθόλου εμπορικό και δεν μπορούσαν να καταλάβουν τι προσπαθούσα να πετύχω».

«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child Facebook Twitter
Το συγκρότημα μαζί με τον Σαλβαντόρ Νταλί και την Αμάντα Λιρ στο πάρτι που έγινε στο Παρίσι για την κυκλοφορία του δίσκου.

Οι Aphrodite's Child σχηματίστηκαν το 1967 στην Ελλάδα, συγχρόνως σχεδόν με την έλευση της στρατιωτικής δικτατορίας στη χώρα, και υπέγραψαν δισκογραφικό συμβόλαιο μετά τη μετακόμισή τους στο Παρίσι τον επόμενο χρόνο. Το πρώτο τους single, Rain and Tears, ένα ονειρικό κομμάτι ψυχεδελικής ποπ, έγινε γρήγορα επιτυχία στην Ευρώπη, ενώ το άλμπουμ End of the World καθιέρωσε το συγκρότημα ως την «ηπειρωτική» απάντηση σε βρετανικά γκρουπ όπως οι Moody Blues ή οι Procol Harum.

Ακολούθως, το 1969, το ομώνυμο κομμάτι του δεύτερου άλμπουμ τους It's Five O'Clock έγινε νούμερο ένα στη Γαλλία, προμηνύοντας τη μετέπειτα καριέρα του Ρούσσου ως σόλο τραγουδιστή. Στο 666 όμως, ο Βαγγέλης πέταξε κάθε εμπορική συνταγή από το παράθυρο. «Δεν έφυγα από τη χώρα μου για να γίνω ποπ σταρ, ούτε για να κάνω πράγματα που δεν θέλω να κάνω», θα έλεγε στον Ελληνοκαναδό συνθέτη Χρήστο Χατζή το 1982. «Η απόφαση ήταν να κάνω το 666 ένα εντελώς διαφορετικό έργο, το οποίο θα ήταν και το κύκνειο άσμα του συγκροτήματος».

Υπάρχουν αντικρουόμενες μαρτυρίες σχετικά με την προέλευση της ιδέας του 666. Κάποιοι λένε ότι προήλθε από μια πρόταση του Κώστα Φέρρη για το soundtrack μιας ταινίας με θέμα την Αποκάλυψη, άλλοι ότι ήταν απλώς μια ιδέα που σκέφτηκαν και συζήτησαν μεταξύ τους ο ίδιος και ο Βαγγέλης. Για τον Powell, ήταν μια αντανάκλαση της εποχής στην οποία έγινε. Σε μια συνέντευξή του, ο Βαγγέλης Παπαθανασίου είχε δηλώσει κάπως αινιγματικά: «Στην Ελλάδα παίζαμε ποπ μουσική, αλλά σήμερα επιστρέφουμε στις αρχικές μας πηγές με ένα ρεπερτόριο εμπνευσμένο από την Αποκάλυψη του Ιωάννη. Επιλέξαμε την Αποκάλυψη επειδή εκεί ο χρόνος ακυρώνεται. Ο καθένας από εμάς ζει την Αποκάλυψη».

«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child Facebook Twitter
Οι Aphrodite's Child σχηματίστηκαν το 1967 στην Ελλάδα, συγχρόνως σχεδόν με την έλευση της στρατιωτικής δικτατορίας στη χώρα, και υπέγραψαν δισκογραφικό συμβόλαιο μετά τη μετακόμισή τους στο Παρίσι τον επόμενο χρόνο.

«Το ίδιο το συγκρότημα δεν ανησυχούσε για τα έξοδα, αντίθετα από τη δισκογραφική τους εταιρεία», λέει ο επί χρόνια μηχανικός ήχου του Vangelis, Φιλίπ Κολονά. «Ήταν επίσης εντελώς αντίθετοι με την κατεύθυνση που έπαιρνε η μουσική του γκρουπ και είχαν στείλει έναν εκπρόσωπο της εταιρείας να παρακολουθεί τις ηχογραφήσεις. Για να απελευθερωθούν από αυτή την επιτήρηση, μιλούσαν μεταξύ τους στα ελληνικά και συνέχισαν τους πειραματισμούς τους χωρίς να λαμβάνουν υπόψη ούτε τον εκπρόσωπο ούτε τις παρατηρήσεις του».

Ήταν στο κομμάτι με τον μυστηριώδη τίτλο ∞ (Infinity) που αυτή η περιφρόνηση προς την εταιρεία και τα εμπορικά της συμφέροντα έφτασε στο ζενίθ της. Ένα ελεύθερο τζαμάρισμα που διαρκεί λίγο πάνω από πέντε λεπτά, στην αρχική ηχογραφημένη εκδοχή του κρατάει για σχεδόν τρία τέταρτα της ώρας. Η παρατεταμένη διάρκειά του δεν ήταν το μόνο πρόβλημα. Καθώς το κομμάτι κλιμακώνεται σε μια κακόφωνη έξαρση, η Ελληνίδα ηθοποιός Ειρήνη Παπά επαναλαμβάνει τον στίχο «Ήμουν, είμαι, θα έρθω» με όλο και πιο λάγνα εκφορά, για να υπογραμμίσει αυτό που ο Βαγγέλης αποκάλεσε «αναπαράσταση του πόνου της γέννησης και της χαράς της συνουσίας».

Aphrodite's Child - ∞ (Infinity)

Η εταιρεία το μίσησε, χαρακτηρίζοντάς το «πορνογραφικό», κάτι αντίστοιχο με το «σκανδαλώδες» Je T'aime - Moi Non Plus του Σερζ Γκενσμπούρ. Όταν ρωτήθηκε σχετικά η ίδια η ηθοποιός, η Ειρήνη Παπά δήλωσε ότι «ήταν πάνω απ' όλα σατιρικό. Αυτό το είδος ήταν της μόδας εκείνη την εποχή. Αντί για ωραίους αναστεναγμούς (όπως στο Je T'aime…), ήθελα να κάνω κάτι πιο σαρκαστικό, να διακωμωδήσω αυτή την αντίληψη περί οργασμού».

Το σκάνδαλο που προξένησε το συγκεκριμένο κομμάτι τροφοδότησε ακόμα περισσότερο τις ανησυχίες σχετικά με το «βλάσφημο» περιεχόμενο του άλμπουμ. «Υπήρχε όλη αυτή η αντίληψη ότι ήταν σατανιστικό λόγω των συνειρμών που προκαλεί ο αριθμός 666», σημειώνει ο Πάουελ. «Αλλά δεν έχει καμία σχέση με τις λεγόμενες "σκοτεινές τέχνες". Περιείχε απλώς ατόφια αποσπάσματα από τη Βίβλο». Ακόμα κι έτσι, το άλμπουμ απεδείχθη «καταραμένο». Μέχρι να κυκλοφορήσει τελικά τον Ιούνιο του 1972, οι Aphrodite's Child είχαν διαλυθεί και ο Ντέμης Ρούσσος και ο Βαγγέλης Παπαθανασίου είχαν ήδη στραφεί στις σόλο καριέρες τους.

Ωστόσο, το 666 παραμένει ένας συναρπαστικός δίσκος και, όπως το Sgt. Pepper ή το White Album των Beatles, έχει πραγματικό νόημα μόνο αν «χωνευτεί» ολόκληρο. Αν και μετρίως επιτυχημένο κατά την πρώτη κυκλοφορία του, στα χρόνια που ακολούθησαν το 666 έχει εξελιχθεί σε μια τεράστια cult επιτυχία. Μιλώντας γι' αυτό χρόνια αργότερα, ο Ντέμης Ρούσσος εμφανιζόταν προβληματισμένος για την αμφιλεγόμενη κληρονομιά του: «Το κοινό πάντα περιμένει και απαιτεί αυτό που γνωρίζει. Δεν θέλει απαραίτητα να βρει μπίρα σε ένα μπουκάλι Coca-Cola».

Με στοιχεία από The Telegraph

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Aphrodite’s Child: Μία από τις κορυφαίες μπάντες του ευρωπαϊκού rock

Μουσική / Aphrodite’s Child: Μία από τις κορυφαίες μπάντες του ευρωπαϊκού rock

Για δυόμισι χρόνια (από τα μέσα του ’68, έως περίπου τα τέλη του ’70) ο Βαγγέλης Παπαθανασίου, ο Ντέμης Ρούσσος και ο Λουκάς Σιδεράς πρωταγωνιστούσαν με τα τραγούδια τους σε όλη την Ευρώπη, γνωρίζοντας τεράστια εμπορική και καλλιτεχνική επιτυχία.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Aποκλειστικό: Το τελευταίο, αδημοσίευτο έργο του Βαγγέλη Παπαθανασίου

Μουσική / Aποκλειστικό: Το τελευταίο, αδημοσίευτο έργο του Βαγγέλη Παπαθανασίου

Το τελευταίο έργο του Βαγγέλη Παπαθανασίου, με αδημοσίευτη, ακυκλοφόρητη μουσική του, για πρώτη φορά στο Ευγενίδειο Πλανητάριο, στην ταινία του αστροφυσικού Διονύση Σιμόπουλου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

O Πασχάλης Τερζής δεν προκάλεσε ποτέ, ούτε έβλαψε κανένα

Μουσική / O Πασχάλης Τερζής δεν προκάλεσε ποτέ, ούτε έβλαψε κανένα

Ένας από τους σημαντικότερους λαϊκούς τραγουδιστές μίλησε στη LiFO λίγο πριν αποσυρθεί από το τραγούδι. Με αφορμή τις ανακοινώσεις για την επιστροφή του αναδημοσιεύουμε μια σπάνια συνέντευξη.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΣΚΟΪ́ΤΗΣ
Οι Hume Assine έφτιαξαν ένα dance κομμάτι που το διαμορφώνεις όπως θες!

Μουσική / Οι Hume Assine έφτιαξαν ένα dance κομμάτι που το διαμορφώνεις όπως θες!

Το «For those dancing alone in their apartment» είναι ένα μουσικό πείραμα για όσα άτομα ψάχνουν ευκαιρία να ξεφύγουν, χορεύοντας μόνα στο σαλόνι, στην κουζίνα, στο υπνοδωμάτιο, ανάλογα με τη διάθεσή τους και για όσο το επιθυμούν.
M. HULOT
Ody Icons Περφόρμερ, μουσικός, δραματουργός, συνθέτης 

Οι Αθηναίοι / Ody Icons: «Δεν γίνεται να μη διεκδικήσεις τον χώρο που σου αναλογεί»

Περφόρμερ, μουσικός. Μεγάλωσε σε περιβάλλον που αγαπούσε την Ανατολή, ήταν λαϊκό και καθόλου εστέτ, κι αυτό επηρέασε τη μουσική του. Γι' αυτό δεν καταλαβαίνει τι εννοούν στην Ελλάδα όταν τον ρωτούν «γιατί τόσο τουμπερλέκι;». Ο Ody Icons αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Παύλος Σιδηρόπουλος: «Είχε μια θλίψη για τα μακρινά αριστουργήματα»

Σεμίνα Διγενή / Παύλος Σιδηρόπουλος: «Είχε μια θλίψη για τα μακρινά αριστουργήματα»

Ένα ηχητικό ντοκιμαντέρ της Σεμίνας Διγενή για τον αγνό πρίγκηπα του rock and roll. Ακούγονται:  Δημήτρης Πουλικάκος, Μελίνα Σιδηροπούλου,  Δήμητρα Γαλάνη, Κώστας Φέρρης, Γιάννης Αγγελάκας κ.α.
THE LIFO TEAM
Οι νέοι λόκαλ DJs που ένα βράδυ θα σου «σώσουν τη ζωή»

Μουσική / Οι νέοι λόκαλ DJs που ένα βράδυ θα σου «σώσουν τη ζωή»

Σιχαίνονται τις πελατειακές σχέσεις, είναι unapologetic, αγαπούν τα συμπεριληπτικά dancefloors, αδιαφορούν για τον αλγόριθμο και προσπαθούν να επιβιώσουν σε μια πολύ ανταγωνιστική σκηνή. 7 νέοι λόκαλ DJs μιλούν στη LifO.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Γιώργος Χατζηνάσιος

Μουσική / Γιώργος Χατζηνάσιος: «Ότι τι; Είναι ηλίθιοι όσοι ακούνε ελαφρολαϊκά;»

Έγινε συνθέτης για να μπορέσει να παντρευτεί τη γυναίκα του. Πιστεύει πως όποιος λέξη «ελαφρός» είναι απαίσια. Πρόλαβε την εποχή που τους τραγουδιστές τούς καταλάβαινες από τον ήχο της φωνής τους - τώρα δεν τους ξεχωρίζει. Ο Γιώργος Χατζηνάσιος αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Dievers Party: Πώς δυο φίλες έφτιαξαν τα πιο viral χορευτικά πάρτι της χρονιάς

Μουσική / Dievers Party: Πώς δυο φίλες έφτιαξαν τα πιο viral πάρτι της χρονιάς

Η Βάσω Καζαντζίδου και η Μαρινέλα Αμπντουραχμάνι γνωρίστηκαν τυχαία σε ένα αθηναϊκό κλαμπ. Δύο χρόνια μετά, αυτή η συνάντηση γέννησε ένα από τα πιο δημοφιλή mobile queer events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η τριπλή δύναμη του Μπετόβεν

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η τριπλή δύναμη του Μπετόβεν

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών παρουσιάζει το Τριπλό Κοντσέρτο του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν με τρεις λαμπερούς σολίστ: ο Μαξίμ Βενγκέροφ, ο Στίβεν Ίσερλις και η Θεοδοσία Ντόκου ενώνονται υπό την μπαγκέτα του Φίνεγκαν Ντάουνι Ντίαρ την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
MARCEL DETTMANN INTERVIEW

Μουσική / Marcel Dettmann: «Η τέκνο δεν γεννήθηκε για VIP τραπέζια»

Ένας από τους επιδραστικότερους εκπροσώπους της τέκνο, λίγες μέρες πριν από την εμφάνισή του στο Ωδείο Αθηνών, μιλάει για την αγαπημένη του μουσική ως έναν τρόπο να σχετίζεται με τον κόσμο και την πολιτική του nightlife.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Τίνα Τέρνερ (1939-2023): Ένας αληθινός θρύλος

Μουσική / Τίνα Τέρνερ: «Ούτε ένας δεν με αγάπησε στη ζωή μου, ούτε καν ο πατέρας και η μάνα μου»

Παρ’ όλες τις επιτυχίες και τις εκρηκτικές εμφανίσεις, η Τίνα Τέρνερ έζησε τα πρώτα σαράντα χρόνια της ζωής της με μοναξιά, κακοποίηση και στερημένη από αγάπη. Ο τρόπος που άφησε πίσω της τον τρόμο και την ενδοοικογενειακή βία και έγινε σύμβολο τόλμης και περηφάνιας και η πορεία της προς τη σαρωτική επιτυχία είναι είναι τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν το παζλ της ζωής της.
M. HULOT
Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Κορμί κι αλάτι, Μπέσσυ μου!

Οι Αθηναίοι / Κορμί κι αλάτι, Μπέσσυ μου!

Η καριέρα της μετράει πάνω από μισό αιώνα. Αν και έχει να βγάλει δίσκο από το 1983, τα τραγούδια που ηχογράφησε μέσα σε μια δεκαετία έχουν απήχηση σήμερα σε 17χρονα παιδιά, κι αυτό την κάνει να νιώθει έφηβη. Η Μπέσσυ Αργυράκη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ