Billboard: Η Τέιλορ Σουίφτ στο Νο. 2 - Άρα ποιος θα είναι στο Νο 1;

Billboard: Η Τέιλορ Σουίφτ στο Νο. 2 - Άρα ποιος θα είναι στο Νο 1; Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου: EPA
0

Η Τέιλορ Σουίφτ ανακηρύχθηκε ως η δεύτερη σπουδαιότερη ποπ σταρ του 21ου αιώνα, σύμφωνα με το Billboard.

Το Billboard αποκαλύπτει σταδιακά τη λίστα με «τους καλλιτέχνες που έχουν το πιο "δυνατό" αστέρι της ποπ τα τελευταία 25 χρόνια».

Η Σουίφτ μπαίνει αμέσως μπροστά από τη Ριάνα (Νο. 3), τον Drake (Νο. 4), τη Lady Gaga (Νο. 5) και την Μπρίτνεϊ Σπίαρς (Νο. 6). Είναι επίσης πέντε θέσεις πιο ψηλά από τον Ye, πρώην Kanye West, με τον οποίο έχει δημοσίως κοντραριστεί για περισσότερο από μια δεκαετία. Άλλοι καλλιτέχνες από τους οποίους προηγείται η Σουίφτ είναι οι Τζάστιν Μπίμπερ, Αριάνα Γκράντε, Αντέλ και Usher.

Η Σουίφτ είχε αναδειχθεί ως η κορυφαία καλλιτέχνης του Billboard για το 2023.

Σε ένα άρθρο που εξηγούσε την επιλογή, η Hannah Dailey του Billboard είπε ότι η Σουίφτ, «τιμώντας όλα τα χαρακτηριστικά που την έκαναν διαφορετική», ήταν «σε θέση να κάμψει με δύναμη, βαρυτικά την κουλτούρα σύμφωνα με τη θέλησή της και να γίνει μία από τους μεγαλύτερους αδιαμφισβήτητους ποπ σταρ του κόσμου , παρά την κατά οκτώ χρόνια καθυστερημένη έναρξη της με τη μουσική της κάντρι».

Στο ίδιο άρθρο, το Billboard προβλέπει αντιδράσεις για το ότι η Σουίφτ δεν βρίσκεται στην πρώτη θέση. «Το γεγονός ότι πιθανότατα θα ξεσπάσει διαμάχη μέσω του Διαδικτύου σχετικά με το ότι είναι μόνο ένα βήμα κάτω από το Νο. 1, είναι απλώς μια ακόμη απόδειξη της δύναμής της, αλλά ανεξάρτητα από την τοποθέτησή της δεν θα πρέπει το γεγονός να αναστατώσει τους Swifties για πάρα πολύ καιρό - ειδικά αν σκεφτεί κανείς πόσο αργότερα στη χιλιετία ξεκίνησε η ίδια, τόσο στο είδος όσο και στη μουσική γενικότερα».

Τον Φεβρουάριο η Σουίφτ έγραψε ιστορία καθώς έγινε το πρώτο άτομο που κέρδισε το Grammy για το άλμπουμ της χρονιάς τέσσερις φορές. Ανακηρύχθηκε το πρόσωπο της χρονιάς από το περιοδικό Time για το 2023 και τον Οκτώβριο, το Forbes υπολόγιζε ότι είναι η πλουσιότερη γυναίκα μουσικός με καθαρή περιουσία 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Σουίφτ ολοκληρώνει επίσης την εξαιρετικά επιτυχημένη περιοδεία της Eras, την περιοδεία συναυλιών με τις υψηλότερες εισπράξεις όλων των εποχών. Το τελευταίο της άλμπουμ "The Tortured Poets Department" κυκλοφόρησε τον Απρίλιο και έγινε το πρώτο άλμπουμ που έλαβε περισσότερες από 300 εκατομμύρια προβολές στο Spotify σε μία μόνο μέρα.

Η επιλογή του Billboard για τον Νο. 1 μεγαλύτερο ποπ σταρ του 21ου αιώνα δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμα, αλλά οι θαυμαστές πιστεύουν πλέον ότι θα είναι η Beyoncé, η οποία δεν έχει εμφανιστεί ακόμη στη λίστα.

«Η Τέιλορ ήταν σπουδαιότερη τα τελευταία χρόνια, αλλά η Μπιγιονσέ ήταν τεράστια από τις αρχές αυτού του αιώνα», έγραψε στο Reddit ένα άτομο, το οποίο είπε ότι είναι θαυμαστής και των δύο τραγουδιστών.

Ποιοι είναι οι μεγαλύτεροι ποπ σταρ του Billboard του 21ου αιώνα;

Ακολουθεί η πλήρης λίστα με τις επιλογές του Billboard μέχρι στιγμής για τους μεγαλύτερους ποπ σταρ του 21ου αιώνα:

25. Κέιτι Πέρι 
24. Εντ Σίραν
23. Bad Bunny
22. One Direction
21. Lil Wayne
20. Μπρούνο Μαρς
19. BTS
18. The Weeknd
17. Σακίρα
16. Jay-Z
15. Μάιλι Σάιρους
14. Τζάστιν Τίμπερλεϊκ
13. Νίκι Μινάζ
12. Eminem
11. Usher
10. Αντέλ
9. Αριάνα Γκράντε
8. Τζάστιν Μπίμπερ
7. Kanye West
6. Μπρίντνεϊ Σπίαρς
5. Lady Gaga
4. Drake
3. Ριάνα
2. Τέιλορ Σουίφτ


Με πληροφορίες από usatoday.com

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ