Barbara Argyrou: Η «Ελληνίδα Billie Eilish» εντυπωσιάζει από το πρώτο της τραγούδι

Barbara Argyrou Facebook Twitter
«Κάνε αυτό που αγαπάς και μην ακούς τι σου λένε οι άλλοι». Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

Η Barbara Argyrou αποδεικνύει ότι υπάρχει καριέρα στη μουσική και μετά τα talent shows. Τουλάχιστον αυτό δείχνει η κυκλοφορία του πρώτου επίσημου κομματιού της, του «Insane», που έχει ανέβει ήδη στις παγκόσμιες λίστες του Spotify σε διάφορες χώρες που δεν θα περίμενε κανείς, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, το Μεξικό, η Νορβηγία και η Αυστρία.

Μπορεί αυτό να θεωρηθεί επιτυχία; Θα δείξει, αλλά για ένα 18χρονο πρωτοεμφανιζόμενο κορίτσι αυτό είναι αρκετά ελπιδοφόρο και το κομμάτι εντυπωσιάζει πραγματικά. Αρκεί να καταφέρει να χαράξει τον δικό της δρόμο περισσότερο αφουγκραζόμενη τις τάσεις του εξωτερικού και όχι απλώς μιμούμενη, ειδικά σε μια εποχή που η εικόνα είναι το παν, όπως και τα social media.

«Ειδικά αν κάποιος δεν έχει social media, θα τον περάσεις εύκολα για άνθρωπο των σπηλαίων» μου αναφέρει η ίδια. Προς το παρόν, είναι λογικό η Billie Eilish να έχει αφήσει το αποτύπωμά της στη νέα γενιά έφηβων κοριτσιών που ασχολούνται με την ποπ μουσική. Η εικόνα της Βαρβάρας δεν διαφέρει. 

Στην Ελλάδα, μια μερίδα του κόσμου τη γνώρισε μέσα από την τηλεόραση πριν από δύο χρόνια, όταν διαγωνίστηκε σε ηλικία δεκαέξι ετών στο «Final Four» του ANT1. Δεν ήταν η πρώτη φορά που εμφανιζόταν σε μουσικό διαγωνισμό. Το 2013 ήταν μία από τις υποψήφιες στο «Junior Music Stars» του ΣKAΪ. Είχε πάρει μόνη της τηλέφωνο για να δηλώσει συμμετοχή, χωρίς την άδεια των γονιών της.

Δεν θα υπάρχουμε για πάντα σε αυτόν τον κόσμο και πρέπει να κάνουμε αυτό που αγαπάμε πραγματικά, να ζούμε τη ζωή μας στο έπακρο, πριν να είναι αργά και πριν μετανιώσουμε για πράγματα που δεν κάναμε.

Αυτή η μανία της με τη μουσική ξεκίνησε όταν ήταν ακόμη παιδί. Δεν μεγάλωσε με κάποιο συγκεκριμένο είδος μουσικής, στο σπίτι άκουγαν διάφορα. Από ποπ και κλασική μουσική μέχρι ελληνικά έντεχνα/λαϊκά. Το μικρόβιο του τραγουδιού το κόλλησε από τη Eurovision, συγκεκριμένα από την εμφάνιση του Sarbel το 2007 με το «Yassou Maria». Το τραγουδούσε συνέχεια.

Δικά της τραγούδια ξεκίνησε να γράφει στην ηλικία των έντεκα. Το πρώτο τραγούδι που έγραψε ήταν για ένα φως. «Ένας Θεός ξέρει τι σκεφτόμουν για να γράψω ολόκληρο τραγούδι για ένα φως!» λέει σήμερα, αυτοσαρκαζόμενη. 

«Η αλήθεια είναι ότι όταν ήμουν μικρή ήμουν πολύ ζωηρή. Να φανταστείς, ήθελα να κάνω φάρσες καθημερινά, ήταν το χόμπι μου (γέλια)! Γενικά, ήμουν πολύ κοινωνική κι αυτό με βοήθησε πολύ στη συνέχεια. Αυτό που ήθελα να ακολουθήσω ανέκαθεν ήταν η μουσική, αλλά όταν ήμουν μικρή έλεγα ότι ήθελα πολύ να γίνω γιατρός, χειρουργός, κάτι που πλέον, όταν το σκέφτομαι, γελάω και είμαι σε φάση “Βαρβάρα, τι σκεφτόσουν;”».

Barbara Argyrou Facebook Twitter
Θεωρεί ότι η εμπειρία της στα talent shows ήταν θετική και δεν το έχει μετανιώσει καθόλου που βρέθηκε σε αυτά. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Η Βαρβάρα έχει τόσο καλή προφορά όταν τραγουδά επειδή είναι μισή Αμερικανίδα, από τη μεριά της μητέρας της, που έχει καταγωγή από το Σικάγο. Η μητέρα της είναι η ηρωίδα της. Στην Ελλάδα μένουν μαζί με τον παππού και τη γιαγιά της. Είναι ένας λόγος που την κάλεσαν πέρσι να λάβει μέρος στη 15η σεζόν του «America’s got talent».

Αν και κατάφερε να εμφανιστεί σε ένα επεισόδιο των οντισιόν μπροστά στους κριτές, εξαιτίας του κορωνοϊού και της απαγόρευσης των ταξιδιών, δεν μπόρεσε να συνεχίσει στο παιχνίδι. Ακόμα δεν έχει καταλάβει πώς την ανακάλυψαν. Ήταν ένα από τα αρνητικά της καραντίνας το ότι πολλά πράγματα περιορίστηκαν και όλα γίνονται πια σε slow motion, όπως μου αναφέρει. «Πλέον τα social media είναι η καθημερινότητά μας». 

Πέρα από τη μουσική, ασχολείται πολλά χρόνια με το τένις, το οποίο αγαπάει όσο τη μουσική. Γενικά, θεωρεί ότι η εμπειρία της στα talent shows ήταν θετική και δεν το έχει μετανιώσει καθόλου που βρέθηκε σε αυτά. «Όλες αυτές οι παραγωγές και ο τρόπος με τον οποίον δουλεύουν οι άνθρωποι εκεί σού μαθαίνουν πάρα πολλά και είμαι χαρούμενη που σε σχετικά μικρή ηλικία μπόρεσα μάθω πράγματα» αναφέρει.

Με το σχολείο δεν αντιμετώπισε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Κατάφερνε να συνδυάζει το πρόγραμμά της. Βέβαια, τα σχόλια των συμμαθητών της για την παρουσία της στην τηλεόραση και την ξαφνική της δημοφιλία δεν ήταν μόνο θετικά. Πώς τα αντιμετώπιζε;

«Απλώς δεν έδινα σημασία, δεν ήθελα να με επηρεάζουν. Όταν ήμουν μικρότερη, με επηρέαζαν αυτά που έλεγαν οι γύρω μου, αλλά πάντα φρόντιζα να επικεντρώνω στις συμβουλές, ώστε να μπορώ να εξελιχθώ. Με ενοχλεί όταν κάποιος μου φέρεται ψεύτικα, με λίγα λόγια οι “πισώπλατοι”, αυτοί που νομίζουν ότι πάντα έχουν δίκιο και ότι τα ξέρουν όλα.

Τελικά, από την εμπειρία μου με την τηλεόραση μου έμεινε το ότι όλοι έχουμε έρθει για κάποιον λόγο σε αυτήν τη ζωή. Δεν θα υπάρχουμε για πάντα σε αυτόν τον κόσμο και πρέπει να κάνουμε αυτό που αγαπάμε πραγματικά, να ζούμε τη ζωή μας στο έπακρο, πριν να είναι αργά και πριν μετανιώσουμε για πράγματα που δεν κάναμε. Κάνε αυτό που αγαπάς και μην ακούς τι σου λένε οι άλλοι. Συγκεντρώσου σε αυτό που αγαπάς».

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η τριπλή δύναμη του Μπετόβεν

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η τριπλή δύναμη του Μπετόβεν

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών παρουσιάζει το Τριπλό Κοντσέρτο του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν με τρεις λαμπερούς σολίστ: ο Μαξίμ Βενγκέροφ, ο Στίβεν Ίσερλις και η Θεοδοσία Ντόκου ενώνονται υπό την μπαγκέτα του Φίνεγκαν Ντάουνι Ντίαρ την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής.
ΑΓΙΑΤΗ ΜΠΕΝΑΡΔΟΥ
MARCEL DETTMANN INTERVIEW

Μουσική / Marcel Dettmann: «Η τέκνο δεν γεννήθηκε για VIP τραπέζια»

Ένας από τους επιδραστικότερους εκπροσώπους της τέκνο, λίγες μέρες πριν από την εμφάνισή του στο Ωδείο Αθηνών, μιλάει για την αγαπημένη του μουσική ως έναν τρόπο να σχετίζεται με τον κόσμο και την πολιτική του nightlife.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Τίνα Τέρνερ (1939-2023): Ένας αληθινός θρύλος

Μουσική / Τίνα Τέρνερ: «Ούτε ένας δεν με αγάπησε στη ζωή μου, ούτε καν ο πατέρας και η μάνα μου»

Παρ’ όλες τις επιτυχίες και τις εκρηκτικές εμφανίσεις, η Τίνα Τέρνερ έζησε τα πρώτα σαράντα χρόνια της ζωής της με μοναξιά, κακοποίηση και στερημένη από αγάπη. Ο τρόπος που άφησε πίσω της τον τρόμο και την ενδοοικογενειακή βία και έγινε σύμβολο τόλμης και περηφάνιας και η πορεία της προς τη σαρωτική επιτυχία είναι είναι τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν το παζλ της ζωής της.
M. HULOT
Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Κορμί κι αλάτι, Μπέσσυ μου!

Οι Αθηναίοι / Κορμί κι αλάτι, Μπέσσυ μου!

Η καριέρα της μετράει πάνω από μισό αιώνα. Αν και έχει να βγάλει δίσκο από το 1983, τα τραγούδια που ηχογράφησε μέσα σε μια δεκαετία έχουν απήχηση σήμερα σε 17χρονα παιδιά, κι αυτό την κάνει να νιώθει έφηβη. Η Μπέσσυ Αργυράκη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Olivia Dean: Η νέα σταρ της βρετανικής ποπ

Μουσική / Mόνο η Olivia Dean κρατήθηκε απέναντι στην καταιγίδα των hits της Taylor Swift

Μια 26χρονη τραγουδοποιός από το Λονδίνο που καταφέρνει να κρατά γερά τις υψηλές θέσεις της στα charts, με έναν ήχο που ισορροπεί μεταξύ παρελθόντος και παρόντος. Bonus για σήμερα: ο νέος δίσκος των Dury Dava.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Εικαστικά / Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Από την έκθεση με τις φωτογραφίες της Φρίντα Κάλο μέχρι τις άπειρες συναυλίες: Αυτά τα 22 events αξίζουν την προσοχή σας στην αγαπημένη πόλη της Θεσσαλονίκης.
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ, ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ & ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΡΙΔΗ
SANDWELL DISTRICT INTERVIEW

Μουσική / Οι Sandwell District φτιάχνουν τέκνο σαν να προσεύχονται

O Regis και ο Function, δύο από τους πρωτεργάτες του πρότζεκτ που εξελίχθηκε σε διεθνές underground δίκτυο, με αφορμή την εμφάνισή τους στην Αθήνα μιλούν στη LiFO για την επανένωσή τους, την τέκνο σήμερα και τον καινούργιο τους δίσκο.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ