Amalia & The Architects: μια νέα μπάντα που θα μας απασχολήσει

Amalia & The Architects: μια νέα μπάντα που θα μας απασχολήσει Facebook Twitter
Φωτο: Sofia Throuvala
1

― Ξεκίνησες ως Amalia, μετά ήρθαν και οι Architects. Πες μου λίγα πράγματα για σένα, ένα σύντομο timeline για όποιον δεν σε έχει ακούσει ποτέ.

Μόλις τελείωσα το σχολείο αποφάσισα ότι ήθελα να μοιραστώ τα κομμάτια που είχα γράψει. Πήγα στο αυτοσχέδιο στούντιο ενός συμμαθητή μου και έφτιαξα το πρώτο μου ντέμο. Λίγους μήνες μετά μπήκα για πρώτη φορά σε στούντιο και ηχογράφησα το «Thieving Star» και το «Ophelia» με το Νίκο Αγγλούπα.

Στη συνέχεια, ξεκίνησα να φτιάξω μια μπάντα ώστε να υπάρχει αυτή η ιδιαίτερη επικοινωνία και σχέση και εκτός στούντιο. Γνώρισα τον Βασίλη (κιθάρα) και την Αναστασία (μπάσο) απ' την Αρχιτεκτονική του ΕΜΠ. Ξεκινήσαμε παίζοντας ακουστικά σε μικρά μπαρ και σταδιακά κάναμε openings με full band σε διάφορα ονόματα.

— Πώς ξεκίνησε η ενασχόλησή σου με τη μουσική;

Πρακτικά, όταν αποφάσισα να μάθω κιθάρα, γύρω στα 11. Ξεκίνησα βλέποντας μαθήματα ακουστικής στο YouTube. Μετά πέρασα στο Μουσικό Γυμνάσιο Παλλήνης, οπότε σταδιακά «παράγινε το κακό».

Δεν έκανες εύκολα μαθήματα κιθάρας στο Mουσικό, καθώς ζητάγανε πολλά παιδιά και έκαναν κυρίως αυτοί που είχαν κάνει ήδη μαθήματα κλασικής. Έτσι, είχα το κλαρινέτο ως όργανο επιλογής στο σχολείο και ξεκίνησα κλασική κιθάρα σε ωδείο. Τότε περίπου ήταν που άρχισα να γράφω στίχους και να τους μελοποιώ.

Amalia & The Architects: μια νέα μπάντα που θα μας απασχολήσει Facebook Twitter
Φωτο: Αλεξάνδρα Κατσαρού

— Τι ετοιμάζετε αυτή την εποχή;

Το πρώτο μας σινγκλ με τίτλο «Murder and Create» θα κυκλοφορήσει, μαζί με το βίντεο, στις 31 Ιανουαρίου από το δίκτυο της The Hubsters. Θα ακολουθήσουν κι άλλα σινγκλ στη διάρκεια της χρονιάς, και φυσικά live.

— Εκτός από τη σκηνή, πού θα έλεγες ότι είναι το φυσικό σου περιβάλλον;

Θα έλεγα, στη σχολή μου (Θεωρία και Ιστορία της Τέχνης). Όταν παρουσιάζω μια εργασία που μου αρέσει νιώθω εν μέρει όπως και στα live.

— Ποιο ήταν το πρώτο σου celebrity crush;

Μάλλον η Κέιτ Μπλάνσετ.

— Η πιο έντονη εμπειρία σου από live;

Έχω πολλές αγαπημένες στιγμές από live, αλλά η πιο έντονη εμπειρία για μένα ήταν το live των Nick Cave and The Bad Seeds τον Νοέμβριο του 2017. Συγκεκριμένα, όταν o Cave ερμήνευσε το «Higgs Boson Blues». Ένιωσα συγκίνηση και μια σύνδεση. Δεν μου συμβαίνει εύκολα. Για κάποια δευτερόλεπτα που υπήρξε μια μυστήρια ενότητα. Δεν μπορώ να το εξηγήσω.

— Ποια είναι η πιο σωστή απόφαση που έχεις πάρει μέχρι σήμερα;

Δεν ξέρω... ίσως το να κόψω τα μαλλιά μου. Ακούγεται επιφανειακό, αλλά ήταν ψυχική αλλαγή.

 

Amalia & The Architects - Earth in Between (It Gets Better Greece)

Info

Στις 14/1, στις 20:00, οι Amalia & The Architects εμφανίζονται στο Χοροστάσιον (Σκουλενίου 2, 1ος όροφος, πλατεία Κλαυθμώνος) μαζί με τον Οδυσσέα Τζιρίτα (εισ.: 3 ευρώ).

 

Μουσική
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η τριπλή δύναμη του Μπετόβεν

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η τριπλή δύναμη του Μπετόβεν

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών παρουσιάζει το Τριπλό Κοντσέρτο του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν με τρεις λαμπερούς σολίστ: ο Μαξίμ Βενγκέροφ, ο Στίβεν Ίσερλις και η Θεοδοσία Ντόκου ενώνονται υπό την μπαγκέτα του Φίνεγκαν Ντάουνι Ντίαρ την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής.
ΑΓΙΑΤΗ ΜΠΕΝΑΡΔΟΥ
MARCEL DETTMANN INTERVIEW

Μουσική / Marcel Dettmann: «Η τέκνο δεν γεννήθηκε για VIP τραπέζια»

Ένας από τους επιδραστικότερους εκπροσώπους της τέκνο, λίγες μέρες πριν από την εμφάνισή του στο Ωδείο Αθηνών, μιλάει για την αγαπημένη του μουσική ως έναν τρόπο να σχετίζεται με τον κόσμο και την πολιτική του nightlife.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Τίνα Τέρνερ (1939-2023): Ένας αληθινός θρύλος

Μουσική / Τίνα Τέρνερ: «Ούτε ένας δεν με αγάπησε στη ζωή μου, ούτε καν ο πατέρας και η μάνα μου»

Παρ’ όλες τις επιτυχίες και τις εκρηκτικές εμφανίσεις, η Τίνα Τέρνερ έζησε τα πρώτα σαράντα χρόνια της ζωής της με μοναξιά, κακοποίηση και στερημένη από αγάπη. Ο τρόπος που άφησε πίσω της τον τρόμο και την ενδοοικογενειακή βία και έγινε σύμβολο τόλμης και περηφάνιας και η πορεία της προς τη σαρωτική επιτυχία είναι είναι τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν το παζλ της ζωής της.
M. HULOT
Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Κορμί κι αλάτι, Μπέσσυ μου!

Οι Αθηναίοι / Κορμί κι αλάτι, Μπέσσυ μου!

Η καριέρα της μετράει πάνω από μισό αιώνα. Αν και έχει να βγάλει δίσκο από το 1983, τα τραγούδια που ηχογράφησε μέσα σε μια δεκαετία έχουν απήχηση σήμερα σε 17χρονα παιδιά, κι αυτό την κάνει να νιώθει έφηβη. Η Μπέσσυ Αργυράκη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Olivia Dean: Η νέα σταρ της βρετανικής ποπ

Μουσική / Mόνο η Olivia Dean κρατήθηκε απέναντι στην καταιγίδα των hits της Taylor Swift

Μια 26χρονη τραγουδοποιός από το Λονδίνο που καταφέρνει να κρατά γερά τις υψηλές θέσεις της στα charts, με έναν ήχο που ισορροπεί μεταξύ παρελθόντος και παρόντος. Bonus για σήμερα: ο νέος δίσκος των Dury Dava.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Εικαστικά / Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Από την έκθεση με τις φωτογραφίες της Φρίντα Κάλο μέχρι τις άπειρες συναυλίες: Αυτά τα 22 events αξίζουν την προσοχή σας στην αγαπημένη πόλη της Θεσσαλονίκης.
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ, ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ & ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΡΙΔΗ
SANDWELL DISTRICT INTERVIEW

Μουσική / Οι Sandwell District φτιάχνουν τέκνο σαν να προσεύχονται

O Regis και ο Function, δύο από τους πρωτεργάτες του πρότζεκτ που εξελίχθηκε σε διεθνές underground δίκτυο, με αφορμή την εμφάνισή τους στην Αθήνα μιλούν στη LiFO για την επανένωσή τους, την τέκνο σήμερα και τον καινούργιο τους δίσκο.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ

σχόλια

1 σχόλια