Amalia & The Architects: μια νέα μπάντα που θα μας απασχολήσει

Amalia & The Architects: μια νέα μπάντα που θα μας απασχολήσει Facebook Twitter
Φωτο: Sofia Throuvala
1

― Ξεκίνησες ως Amalia, μετά ήρθαν και οι Architects. Πες μου λίγα πράγματα για σένα, ένα σύντομο timeline για όποιον δεν σε έχει ακούσει ποτέ.

Μόλις τελείωσα το σχολείο αποφάσισα ότι ήθελα να μοιραστώ τα κομμάτια που είχα γράψει. Πήγα στο αυτοσχέδιο στούντιο ενός συμμαθητή μου και έφτιαξα το πρώτο μου ντέμο. Λίγους μήνες μετά μπήκα για πρώτη φορά σε στούντιο και ηχογράφησα το «Thieving Star» και το «Ophelia» με το Νίκο Αγγλούπα.

Στη συνέχεια, ξεκίνησα να φτιάξω μια μπάντα ώστε να υπάρχει αυτή η ιδιαίτερη επικοινωνία και σχέση και εκτός στούντιο. Γνώρισα τον Βασίλη (κιθάρα) και την Αναστασία (μπάσο) απ' την Αρχιτεκτονική του ΕΜΠ. Ξεκινήσαμε παίζοντας ακουστικά σε μικρά μπαρ και σταδιακά κάναμε openings με full band σε διάφορα ονόματα.

— Πώς ξεκίνησε η ενασχόλησή σου με τη μουσική;

Πρακτικά, όταν αποφάσισα να μάθω κιθάρα, γύρω στα 11. Ξεκίνησα βλέποντας μαθήματα ακουστικής στο YouTube. Μετά πέρασα στο Μουσικό Γυμνάσιο Παλλήνης, οπότε σταδιακά «παράγινε το κακό».

Δεν έκανες εύκολα μαθήματα κιθάρας στο Mουσικό, καθώς ζητάγανε πολλά παιδιά και έκαναν κυρίως αυτοί που είχαν κάνει ήδη μαθήματα κλασικής. Έτσι, είχα το κλαρινέτο ως όργανο επιλογής στο σχολείο και ξεκίνησα κλασική κιθάρα σε ωδείο. Τότε περίπου ήταν που άρχισα να γράφω στίχους και να τους μελοποιώ.

Amalia & The Architects: μια νέα μπάντα που θα μας απασχολήσει Facebook Twitter
Φωτο: Αλεξάνδρα Κατσαρού

— Τι ετοιμάζετε αυτή την εποχή;

Το πρώτο μας σινγκλ με τίτλο «Murder and Create» θα κυκλοφορήσει, μαζί με το βίντεο, στις 31 Ιανουαρίου από το δίκτυο της The Hubsters. Θα ακολουθήσουν κι άλλα σινγκλ στη διάρκεια της χρονιάς, και φυσικά live.

— Εκτός από τη σκηνή, πού θα έλεγες ότι είναι το φυσικό σου περιβάλλον;

Θα έλεγα, στη σχολή μου (Θεωρία και Ιστορία της Τέχνης). Όταν παρουσιάζω μια εργασία που μου αρέσει νιώθω εν μέρει όπως και στα live.

— Ποιο ήταν το πρώτο σου celebrity crush;

Μάλλον η Κέιτ Μπλάνσετ.

— Η πιο έντονη εμπειρία σου από live;

Έχω πολλές αγαπημένες στιγμές από live, αλλά η πιο έντονη εμπειρία για μένα ήταν το live των Nick Cave and The Bad Seeds τον Νοέμβριο του 2017. Συγκεκριμένα, όταν o Cave ερμήνευσε το «Higgs Boson Blues». Ένιωσα συγκίνηση και μια σύνδεση. Δεν μου συμβαίνει εύκολα. Για κάποια δευτερόλεπτα που υπήρξε μια μυστήρια ενότητα. Δεν μπορώ να το εξηγήσω.

— Ποια είναι η πιο σωστή απόφαση που έχεις πάρει μέχρι σήμερα;

Δεν ξέρω... ίσως το να κόψω τα μαλλιά μου. Ακούγεται επιφανειακό, αλλά ήταν ψυχική αλλαγή.

 

Amalia & The Architects - Earth in Between (It Gets Better Greece)

Info

Στις 14/1, στις 20:00, οι Amalia & The Architects εμφανίζονται στο Χοροστάσιον (Σκουλενίου 2, 1ος όροφος, πλατεία Κλαυθμώνος) μαζί με τον Οδυσσέα Τζιρίτα (εισ.: 3 ευρώ).

 

Μουσική
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νταϊάνα Ρος, η βασίλισσα της μουσικής 

Μουσική / Νταϊάνα Ρος: «Θέλει χρόνο και δουλειά για να γίνεις Diva, δεν είναι τόσο απλό»

Μια από τις πιο μεγάλες τραγουδίστριες του πλανήτη, η ακαταπόνητη ερμηνεύτρια που με τη μαγνητική της παρουσία μαγεύει το κοινό, είναι ένα φαινόμενο πιο ασυνήθιστο από όσο νομίζετε. Έρχεται σε λίγες μέρες στην Αθήνα για μια μοναδική συναυλία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
105’ με τον Rack

Μουσική / Rack: «Έχω φάει σφαλιάρες γιατί τις ζήταγα, αλλά η ζωή μου πλέον έχει αλλάξει»

Γιος του Λεκτικού Επεξεργαστή και με καριέρα που εκτοξεύτηκε νωρίς, ο δημοφιλής ράπερ έχει αλλάξει ρότα. Στα 25 του, πιο ήρεμος από ποτέ, απολαμβάνει μια φήμη που έφτασε μέχρι το Χόλιγουντ.
M. HULOT
Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Μουσική / Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Το ακριτικό διαβαλκανικό φεστιβάλ του Christopher King και της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση ξεσήκωσε για άλλη μια χρονιά άτομα κάθε ηλικίας και καταγωγής με παραδοσιακή μουσική απρόσμενη και συναρπαστική.
M. HULOT
Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Η Ματούλα Κουστένη διερευνά τη σχέση του ποιητή με τον συνθέτη, την αφετηρία της δημιουργίας του μεγάλου έργου «Άξιον Εστί» και την πορεία του μέχρι την πρώτη ηχογράφηση.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Βιβλίο / Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Τέτοιες μέρες πριν από πενήντα χρόνια, το γκρουπ έκανε το ντεμπούτο του στην σκηνή του θρυλικού κλαμπ CBGB στη Νέα Υόρκη, κι ένα νέο βιβλίο ακολουθεί την πορεία τους από τις πρώτες τους ημέρες μέχρι το είδος εκείνο της επιτυχίας που συνήθως έρχεται με τα δικά της προβλήματα
THE LIFO TEAM
Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Μουσική / Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Η artistic και managing director της High Priority Promotions, η μόνη γυναίκα με αυτήν τη θέση στην Ελλάδα, μιλά για τις συναυλίες, τη μουσική σήμερα, τις αλλαγές σε καλλιτέχνες και κοινό και το Memory Corner με τα ιδιαίτερα vintage ρούχα, την άλλη μεγάλη της αγάπη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses».

Μουσική / Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses»

Για χρόνια η Q Lazzarus του «Goodbye Horses», μία από τις πιο αδικημένες ερμηνεύτριες στην ιστορία της ποπ μουσικής, παρέμενε μια μυστηριώδης φιγούρα, τώρα όμως ένα μουσικό ντοκιμαντέρ φωτίζει τη ζωή της.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Ερμής

Μουσική / Ermis: «Το τρέμολο του μπουζουκιού ήταν ο αγαπημένος μου ήχος από νιάνιαρο»

O περιζήτητος νέος συνθέτης που έχει συνεργαστεί με τον Good Job Nicky, τη Μαρίνα Σάττι, τη Χάρις Αλεξίου και τον Sidarta επαναπροσδιορίζει τον ήχο του μπουζουκιού και της κλασικής μουσικής με σεβασμό και τόλμη.
M. HULOT

σχόλια

1 σχόλια