Adriatique: Ποιο είναι το DJ δίδυμο που θα μας πάει στα Λατομεία αυτό το Σάββατο;

ADRIATIQUE «X» Facebook Twitter
Οι Ελβετοί Adrian Shala και Adrian Schweizer δεν είναι μια περίπτωση διαττόντων αστέρων που έκαναν καριέρα μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα σε μια νύχτα.
0


«ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΣ όνειρο είναι να κάνουμε τα πράγματα με τον δικό μας τρόπο. Οι πιο πολλοί άνθρωποι δεν έχουν αυτή την πολυτέλεια στη ζωή τους και είναι κάτι που εκτιμούμε πολύ», έλεγαν με ενθουσιασμό οι Adriatique στην κουβέντα που είχαμε κάνει το 2017. Η πίστη στο brand τους, οι σωστά στοχευμένες επιλογές και η διάθεση για συνεχή εξέλιξη οδήγησαν τελικά σε μια σημαντική καριέρα που αποτυπώνεται σήμερα και σε ένα οπτικοακουστικό πρότζεκτ, το «X», το οποίο θα παρουσιαστεί σε λίγες μέρες στην Αθήνα.

Οι Ελβετοί Adrian Shala και Adrian Schweizer δεν είναι μια περίπτωση διαττόντων αστέρων που έκαναν καριέρα μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα σε μια νύχτα. Ξεκίνησαν να παίζουν μουσική στην εφηβεία και μέχρι να ενηλικιωθούν είχαν αποκτήσει μια θέση στην clubland της χώρας τους. Το 2008 τούς κλείνει ένας promoter για να παίξουν μαζί και αρχικά βρίσκουν πολύ αστείο το ότι μοιράζονται το ίδιο όνομα.

Οι Adriatique δεν έχουν σκοπό να μείνουν έξω από το trend, αλλά επιλέγουν να το κάνουν με τους δικούς τους όρους. Δεν επιλέγουν να ανταγωνιστούν, ούτε να συναγωνιστούν∙ φέρνουν τα visuals στο δικό τους «γήπεδο», που έχει τη μουσική σε περίοπτη θέση.

Δεν βρήκαν καθόλου αστείες τις μουσικές επιλογές που έκανε ο καθένας τους εκείνο το βράδυ, όμως, κάτι που οδήγησε τελικά στη δημιουργία των Adriatique έναν χρόνο μετά. Αρχικά, κυκλοφόρησαν μουσική σε labels όπως η Diynamic του Solomun, η Cityfox και η Culprit, ενώ το 2016 ίδρυσαν το δικό τους label, τη Siamese, ως πλατφόρμα για την προώθηση νέων καλλιτεχνών και την έκφραση της δικής τους δημιουργικότητας.

Adriatique - Miracle

Περίπου στις αρχές του 2010, η deep house αρχίζει να εντάσσει μελωδίες και ταξιδιάρικες ατμόσφαιρες από την trance σε πιο χαμηλά bpm και το 2013 αυτή η σκηνή ενσωματώνει, ουσιαστικά, τα βασικά στοιχεία του παλιού progressive, επαναπροσδιορίζεται και ονομάζεται «melodic techno». Οι συγχορδίες, γεμάτες reverb και delays, και τα rolling basslines μαζί με τις πιασάρικες, μελωδικές γραμμές αρχίζουν να εξαπλώνονται σαν μεταδοτικός ιός και δίνουν μια εύκολη και εύπεπτη εκδοχή της χορευτικής μουσικής στο μαζικό κοινό.

Σήμερα, άνετα θα μπορούσαμε να πούμε πως ένα μεγάλο κομμάτι της συγκεκριμένης σκηνής ακουμπάει στην ποπ, με επιτυχίες που κάνουν crossover και φιγουράρουν στα charts. Οι Adriatique, μαζί με τους Tale Of Us, Mind Against, Agents Of Time και Solomun πρωτοπορούν στο είδος και η δημοτικότητά τους φτάνει στα ύψη.

Δημοτικότητα σημαίνει λαός. Λαός σημαίνει νούμερα και τα νούμερα φέρνουν κέρδη. Σε ένα τοπίο της βιομηχανίας που κινείται με καπιταλιστικούς ρυθμούς, τα στενά όρια ενός κλαμπ δεν αρκούν για να στεγάσουν τη ζήτηση κι έτσι τα φεστιβάλ γίνονται must.

Η αναζήτηση για μεγαλύτερες και πιο εντυπωσιακές melodic techno εμπειρίες παίρνει τα φώτα από τον πολυμήχανο Eric Prydz, τον Martin Garrix, τον Deadmau5 και τις τεράστιες παραγωγές του Ultra Music Festival με τα εντυπωσιακά visuals. Το αποτέλεσμα είναι ένας συνδυασμός μουσικής, τεχνολογίας και οπτικών εφέ που φέρνει την απόλυτη κυριαρχία των Tale Of Us και του Afterlife πρότζεκτ στον χώρο, όπως και αυτή του 1/2 των Tale Of Us, του Anyma.  

Οι Adriatique δεν έχουν σκοπό να μείνουν έξω από το trend, αλλά επιλέγουν να το κάνουν με τους δικούς τους όρους. Δεν επιλέγουν να ανταγωνιστούν, ούτε να συναγωνιστούν∙ φέρνουν τα visuals στο δικό τους «γήπεδο», που έχει τη μουσική σε περίοπτη θέση. Έτσι, το 2022 ξεκινούν το project «X», μια σειρά από events που συνδυάζουν μουσική και προηγμένα οπτικά εφέ.

ADRIATIQUE «X» Facebook Twitter
Οι Adrian Shala και Adrian Schweizer πιστεύουν ότι η μουσική πρέπει να είναι μια μορφή διαλογισμού.

Το «X» παρουσιάζεται σε μέρη όπως η Ζυρίχη, το Τελ Αβίβ, η Ίμπιζα, η Βηρυτός, η Νέα Υόρκη, το Σάο Πάολο, το Άμστερνταμ, αλλά και στο Royal Albert Hall, με αποκορύφωμα την πρόσφατη επική του εμφάνιση στις Πυραμίδες της Γκίζας.   

Οι Adrian Shala και Adrian Schweizer πιστεύουν ότι η μουσική πρέπει να είναι μια μορφή διαλογισμού. Η φιλοσοφία τους επικεντρώνεται στην προσωπική και ηχητική τους εξέλιξη, αγγίζοντας επιλεκτικά τις τάσεις και τις γενικές συμβάσεις. Αντί να ακολουθούν, δημιουργούν μουσική που έχει σκοπό να κάνει τους ανθρώπους να χορεύουν και, ίσως, να νιώθουν. Αυτό, δηλαδή, που θα εξυψώσει την «Χ» εμπειρία το Σάββατο στα ιστορικά Λατομεία Μαρμάρων Διονύσου.

Adriatique | Tomorrowland Brasil 2024

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για το dj set των Adriatique εδώ.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ