Ποιος έφτιαξε την αφίσα του Athens Digital Arts Festival;

Ποιος έφτιαξε την αφίσα του Athens Digital Arts Festival; Facebook Twitter
0
Ποιος έφτιαξε την αφίσα του Athens Digital Arts Festival; Facebook Twitter
Με κεντρικό θέμα το Digital Pop, το ADAF 2016 εξερευνά τις διαφορετικές πτυχές του ποπ στην ψηφιακή εποχή, όπως αυτές εξελίσσονται μέσα από τις νέες τεχνολογίες και το Διαδίκτυο.
Ποιος έφτιαξε την αφίσα του Athens Digital Arts Festival; Facebook Twitter
Η δημιουργική ομάδα DesignPark έφτιαξε μια σειρά από τις πιο εντυπωσιακές αφίσες που έχουμε δει τελευταία.


Το Διεθνές Φεστιβάλ Ψηφιακών Τεχνών της Ελλάδας, το Athens Digital Arts Festival (ADAF), επιστρέφει για 12η συνεχή χρονιά στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας από τις 19 έως τις 22 Μαΐου. Τετρακόσιοι πενήντα καλλιτέχνες από 60 χώρες θα παρουσιάσουν τα έργα τους μέσα από ένα πολυεπίπεδο πρόγραμμα που θα περιλαμβάνει διαδραστικά και διαδικτυακά έργα, οπτικοακουστικές εγκαταστάσεις, video art, ψηφιακή εικόνα, δημιουργικά εργαστήρια για ενήλικες και παιδιά, ομιλίες καλλιτεχνών, παρουσιάσεις διεθνών φεστιβάλ, οπτικοακουστικές περφόρμανς και μουσικά δρώμενα. Με κεντρικό θέμα το Digital Pop, το ADAF 2016 εξερευνά τις διαφορετικές πτυχές του ποπ στην ψηφιακή εποχή, όπως αυτές εξελίσσονται μέσα από τις νέες τεχνολογίες και το Διαδίκτυο. Στο πλαίσιο αυτής της διοργάνωσης, η δημιουργική ομάδα DesignPark έφτιαξε μια σειρά από τις πιο εντυπωσιακές αφίσες που έχουμε δει τελευταία. Μιλήσαμε με έναν από τους γραφίστες της, τον Αντώνη Λουράντο.


«Το DesignPark δραστηριοποιείται στην έντυπη και στην ψηφιακή επικοινωνία και δημιουργούμε εταιρική ταυτότητα, websites, βίντεo και έντυπα για διαφορετικά κοινά στην Ελλάδα και το εξωτερικό. H θεματική του φεστιβάλ για φέτος είναι το "Digital Pop". Ο όρος προσδιορίζει πολύ απλά τον καθέναν από εμάς και τη συμμετοχή μας στη διαμόρφωση της ψηφιακής εποχής. Έτσι, χρησιμοποιήσαμε ανθρώπινα πορτρέτα για να δημιουργήσουμε εικόνες χωρίς καμία ψηφιακή επεξεργασία, που να μοιάζουν όμως με ψηφιακά έργα τέχνης. Μια λεπτή οπτική γραμμή μεταξύ μη πραγματικού και ρεαλισμού, κάτι παράδοξο, όπως θα ήταν ένα αληθινό Avatar. Η κεντρική ιδέα ήταν να δημιουργήσουμε μια διττή οπτική γλώσσα, κάτι που να δείχνει δύο αντίθετες ιστορίες μέσα σε μια ματιά, το κενό και τη γέφυρα που δημιουργεί η ψηφιακή πραγματικότητα. Με απλά λόγια, έναν αληθινό χαρακτήρα, που όμως φαίνεται σαν ψεύτικος. H διαδικασία είχε διάρκεια μία εβδομάδα περίπου από την ημέρα της φωτογράφισης έως και το τελικό στάδιο. Το πιο δύσκολο σημείο ήταν αυτό της φωτογράφισης, καθώς έπρεπε να αντιμετωπίσουμε προβλήματα που δεν είχαμε προβλέψει και αυτό γιατί θέλαμε όλα τα στοιχεία που συνθέτουν την εικόνα να είναι φτιαγμένα στο χέρι και όχι ψηφιακά, γεγονός που σε κάποιες περιπτώσεις απαιτούσε αυτοσχεδιασμό. Όταν, όμως, έχεις μια δυνατή ομάδα που δίνει λύσεις, όλα αυτά ξεπερνιούνται. Σίγουρα, το χρώμα μπορεί να σου φτιάξει τη διάθεση και το χιούμορ δεν είναι ένας κανόνας που βοηθάει την επικοινωνία. Παρ' όλα αυτά, όπου χωράει, καλό κάνει».

Concept - Creative Direction: Design Park (www.designpark.gr)
Photography: Jimi Drosinos (jimidrosinos.com)
Backstage Video: Nick Sofras
Make up artist: Athina Mourkousi
Model: Eirini Vasilatou

Info:

19-22/5, Κτιριακό Συγκρότημα Πύλη Ερμού 117-121.
Για το πλήρες πρόγραμμα του φεστιβάλ θα επανέλθουμε προσεχώς.

 

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην έντυπη έκδοση της LIFO.

Εικαστικά
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Εικαστικά / Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Μια σειρά από εκθέσεις σημαντικών καλλιτεχνών χαρακτηρίζουν την έναρξη του καλοκαιριού. Από τα Plásmata 3 της Στεγης έως την αναδρομική έκθεση του Takis κι από τη Marlene Dumas έως την Charline von Heyl.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μαρλέν

Εικαστικά / Marlene Dumas: «Η τέχνη είναι πάντοτε μια πράξη εναντίον της βίας»

Η κορυφαία Νοτιοαφρικανή ζωγράφος παρουσιάζει την πρώτη ατομική της έκθεση στην Ελλάδα, στην οποία τα έργα της διαλέγονται με αρχαιότητες από τις μόνιμες συλλογές του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πρόδρομος Τσιαβός: «Στην παρουσία μας στον δημόσιο χώρο ο στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση αλλά να ακούσουμε, να συζητήσουμε, να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Plāsmata 3 / Πρόδρομος Τσιαβός: «Στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση, αλλά να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Ο επικεφαλής Ψηφιακής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Ιδρύματος Ωνάση μιλά με υπόκρουση τα ασταμάτητα τιτιβίσματα των πουλιών που έρχονται από τα σκιερά δέντρα του Πεδίου του Άρεως.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα σε μια συνάντηση με τη σύγχρονη τέχνη σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά

Εικαστικά / Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα «συνομιλούν» με τη σύγχρονη τέχνη

Οι τρεις Έλληνες πρωτοπόροι καλλιτέχνες που στιγμάτισαν την ελληνική δημιουργία, σε μια απρόσμενη διαγενεακή συνάντηση με τη Sagg Napoli και τον Mungo Thomson, σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
PLASMATA 3 TOPIC

Plāsmata 3 / Plāsmata 3: «Ο πιο σύντομος δρόμος είναι πάντα ο λιγότερο ενδιαφέρων»

Η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Ιδρύματος Ωνάση, επιμελείται μαζί με την ομάδα της Στέγης μια έντυπη «ξενάγηση» στην έκθεση «Plāsmata 3: We’ve met before, haven’t we?», που παρουσιάζεται στο Πεδίον του Άρεως.
THE LIFO TEAM
O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Εικαστικά / O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Τα παράξενα μηχανικά γλυπτά του πρωτοποριακού καλλιτέχνη –του οποίου φέτος γιορτάζονται τα 100 χρόνια από τη γέννησή του με εκθέσεις σε όλο τον κόσμο– αποτελούν ένα σαρδόνιο σχόλιο και για τη σύγχρονη κοινωνία.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
2ο κομμάτι Αφροδίτη

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 2

«Μας αρέσει η παρέκκλιση και η απόκλιση. Στη ζωή, γενικά. Στους ανθρώπους. Και στην τέχνη. Και εδώ. Από τον Ροδώνα στη Γαρδένια, από τις Αριές στο θέατρο Αλίκη. Οι σπείρες έχουν φτιαχτεί για να τις περπατήσεις και τα παρτέρια για να σταθείς».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
Αφροδίτη 5.

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 5

«Και έχεις τόσα να πεις με τα έργα που θα συναντήσεις. Σαν τα ταξίδια. Τα αληθινά ταξίδια, όχι αυτά που κάνεις για δουλειά. Τα άλλα. Εκείνα που κάνεις με παρέα και πιάνετε κουβέντα με αγνώστους χωρίς βιασύνη. Εκείνα που παίρνεις τον χρόνο σου για να χορτάσεις τις λεπτομέρειες».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
«Για μια γυναίκα, το να κοιτάζει είναι από μόνο του μια πολιτική πράξη»

Εικαστικά / «Για μια γυναίκα, το να κοιτάζει είναι από μόνο του μια πολιτική πράξη»

Αμφισβητώντας τις παραδοσιακές απεικονίσεις του ερωτισμού, η Ελένη Μπαγάκη, η Σοφία Μιτσώλα και η Janice Nowinski προσφέρουν τρεις διαφορετικές οπτικές για το τι σημαίνει να βλέπεις –και να σε βλέπουν– με τους δικούς σου όρους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Αρτεμίσια και το πρωτο-φεμινιστικό κεντρί της

Εικαστικά / Η Αρτεμίσια Τζεντιλέσκι ήταν πολύ περισσότερο από μια εκδικήτρια ηρωίδα της ζωγραφικής

Μια νέα έκθεση στο Παρίσι επιχειρεί να αναδείξει το έργο της γενναίας καλλιτέχνιδας της μπαρόκ ζωγραφικής του 17ου αιώνα, με την πρώιμη φεμινιστική προσέγγιση, μέσα από μια φρέσκια οπτική, φωτίζοντας πτυχές πέρα από τη μυθολογία της προσωπικής της τραγωδίας και παρουσιάζοντας έργα της για πρώτη φορά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
Γύζης, Παρθένης, Τσαρούχης σε μια εξαιρετική έκθεση στα Χανιά

Εικαστικά / Γύζης, Παρθένης, Τσαρούχης σε μια εξαιρετική έκθεση στα Χανιά

Η έκθεση «Διαδρομές στην τέχνη. Έργα από τη Συλλογή της Τράπεζας της Ελλάδος» στη Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων ξεδιπλώνει 150 χρόνια εικαστικής δημιουργίας μέσα από 99 έργα εμβληματικών και σύγχρονων δημιουργών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ