ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού

Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού Facebook Twitter
5

Ένα εκμοντερνισμένο μπουκάλι και μια οικολογική συσκευασία μπορούν να ανανεώσουν ένα βαρετό δοχείο λαδιού και να το μετατρέψουν σε ελκυστικό στοιχείο της κουζίνας που εντυπωσιάζει τους καλεσμένους.

 

Η συσκευασία του λαδιού El Poaig είναι το νέο σχέδιο των προϊόντων CuldeSac. Με έδρα τη Βαλένθια της Ισπανίας, η δημιουργική ομάδα προσθέτει αξία και καινοτόμες ιδέες σε εμπορικά προϊόντα. Με το «El Verd del Poaig», δοχείο από πορσελάνη με μοντέρνο χαρτονένιο περιτύλιγμα, κολακεύουν τους σεφ και τους γευσιγνώστες. Όσο για το περιεχόμενο, τα ελαιόδεντρα των 3.000 ετών στο Maestrat της ανατολικής ακτής της Ισπανίας αποστάζουν την παράδοση και την ποιότητα του έξτρα παρθένου ελαιόλαδου σε κάθε μπουκάλι.

Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού Facebook Twitter
Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού Facebook Twitter
Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού Facebook Twitter
Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού Facebook Twitter

[via]

Design
5

ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Η αρχιτεκτονική συναντά τη λειτουργία και το μέτρο

ADM 2025: The Urban Issue / Η αρχιτεκτονική συναντά τη λειτουργία και το μέτρο

Με σύγχρονα εργαλεία, καθαρές συνθετικές αρχές και βαθιά γνώση του εργοταξίου, το γραφείο LKMK architects αποτυπώνει έναν αρχιτεκτονικό λόγο που ισορροπεί μεταξύ δημιουργικότητας και τεχνικής ακρίβειας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Η συλλογική ευφυΐα στην υπηρεσία του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού

ADM 2025: The Urban Issue / Η συλλογική ευφυΐα στην υπηρεσία του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού

Με έδρα την Αθήνα και έργα σε όλη την Ελλάδα, το αρχιτεκτονικό γραφείο The Hive Architects χτίζει ένα δημιουργικό μοντέλο συνεργασίας που αντλεί έμπνευση από τη συλλογικότητα, την τοπική ταυτότητα και τη σύγχρονη καθημερινή ζωή.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Η αρχιτεκτονική ως τοπίο και η αναδιαμόρφωση της ελληνικής κατοικίας

ADM 2025: The Urban Issue / Η αρχιτεκτονική ως τοπίο και η αναδιαμόρφωση της ελληνικής κατοικίας

Καθώς η νέα ελληνική αρχιτεκτονική αναζητά τρόπους να συνδυάσει τη νοηματική πυκνότητα με τον χωρικό στοχασμό, το γραφείο Façade ξεχωρίζει για την ακρίβεια, τη θεωρητική συνέπεια και τη βαθιά σύνδεση με το τοπίο.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
 Οι «δυό Μουριές» και ο Χατζηδάκις

ADM 2025: The Urban Issue / Οι «δυό Μουριές» και ο Χατζηδάκις

Πώς η λαϊκή αρχιτεκτονική της Τήνου, δύο άγριες μουριές και οι «Πασχαλιές μέσα από τη νεκρή γη» του Χατζιδάκι συναντιούνται σε μια σύγχρονη κατοικία.
ΓΡΑΦΕΙ Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΔΑΛΙΑΝΗ ΤΩΝ CREATIVE ARCHITECTS / ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΩΡΓΗΣ ΓΕΡΟΛΥΜΠΟΣ
Όταν η τοπική γλώσσα εκφράζει το διεθνές design

ADM 2025: The Urban Issue / Όταν η τοπική γλώσσα εκφράζει το διεθνές design

Το αρχιτεκτονικό γραφείο The KS Project, με ιδρύτρια την Κωνσταντίνα Συνγκιρίδη, απαντά στην πρόκληση της σύγχρονης αρχιτεκτονικής να ισορροπήσει ανάμεσα στην πίεση της τουριστικής ανάπτυξης και την ανάγκη για ουσιαστικό σχεδιασμό.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR / 3D VISUALIZATION: MARIA NEFELI PACHTA
Σχεδιάζοντας το τοπίο, την εμπειρία και το μέλλον

ADM 2025: The Urban Issue / Σχεδιάζοντας το τοπίο, την εμπειρία και το μέλλον

Με έδρα την Κρήτη και έργα που καλύπτουν την κλίμακα από την κατοικία έως τη δημόσια ανάπλαση, το αρχιτεκτονικό γραφείο Lefteris Tsikandilakis + Architects οικοδομεί ένα πλούσιο και συνθετικό αρχιτεκτονικό ιδίωμα, σε διαρκή διάλογο με τον τόπο, το φως και τον πολιτισμό.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR

σχόλια

4 σχόλια
Εξαιρετική συσκευασία, το περιεχόμενο όμως; Παρεπιπτόντως, ένα ελαιόδεντρο 3000 ετών έχει χαμηλή παραγωγικότητα ποσοτικά και ποιοτικά...Ας μην κολλάμε στις λεζάντες λοιπόν...
σας πληροφορω οτι οι καλυτερες απο θεμα design και ποιοτητας συσκευασιες λαδιων ειναι οι ελληνικες και μαλιστα ειναι πλ ανωτερες απο αυτη που δειχνετε! brands οπως οι: lamda, Five, Timion exoun apospasei apeira vraveia. η ελλαδα παιρνει τα μεγαλυτερα βραβεια στον σχεδιασμο για λαδι! https://www.google.gr/search?q=greek+olive+oil+design&rlz=1C1GTPM_elGR525GR525&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=1Ae8Uv6CI46IyAO_oICoDQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1241&bih=600#imgdii=_
Αυτό λέγεται luxury brand marketing, ένα από τα πράγματα που οι έλληνες θα μάθουν τι είναι, σε περίπου 596 χρόνια. Έως τότε θα πουλάνε το ελαιόλαδο φασόν στους ισπανούς, έναντι 3 ευρώ το κιλό και θα κλαίνε για την αιθαλομίχλη τους ψυχρούς μήνες του χρόνου.
δεν είσαι δίκαιος, υπάρχουν luxury brand στο ελληνικό ελαιόλαδο τα οποία έχουν τη δική τους θέση στο διεθνές εμπόριο. Και θέλουν πολλά συγχαρητήρια όλοι όσοι κάνουν προσπάθειες να παλέψουν την κακή φήμη της τεμπέλας Ελλάδας.
Αυτό το ελαιόδενδρο των τριών χιλιάδων ετών...αντιστοιχεί μάλλον στην ροζ παλ πέρλα από τα τρίσβαθα του ινδικού, που πουλάει μισό εκατομμύριο (μαζί με το μπλουζάκι) η Channel..Jesus Christ!Έλα μάνα μου, "80 γιούρο το ντενεκέ στο δίνω, βιολογικό, με χωνεμμένη κοπριά και περσινό, γιατί φέτο βγάλαμε μόνο για να φάμε".Ούστ!