Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού

Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού Facebook Twitter
5

Ένα εκμοντερνισμένο μπουκάλι και μια οικολογική συσκευασία μπορούν να ανανεώσουν ένα βαρετό δοχείο λαδιού και να το μετατρέψουν σε ελκυστικό στοιχείο της κουζίνας που εντυπωσιάζει τους καλεσμένους.

 

Η συσκευασία του λαδιού El Poaig είναι το νέο σχέδιο των προϊόντων CuldeSac. Με έδρα τη Βαλένθια της Ισπανίας, η δημιουργική ομάδα προσθέτει αξία και καινοτόμες ιδέες σε εμπορικά προϊόντα. Με το «El Verd del Poaig», δοχείο από πορσελάνη με μοντέρνο χαρτονένιο περιτύλιγμα, κολακεύουν τους σεφ και τους γευσιγνώστες. Όσο για το περιεχόμενο, τα ελαιόδεντρα των 3.000 ετών στο Maestrat της ανατολικής ακτής της Ισπανίας αποστάζουν την παράδοση και την ποιότητα του έξτρα παρθένου ελαιόλαδου σε κάθε μπουκάλι.

Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού Facebook Twitter
Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού Facebook Twitter
Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού Facebook Twitter
Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού Facebook Twitter

[via]

Design
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR

σχόλια

4 σχόλια
Εξαιρετική συσκευασία, το περιεχόμενο όμως; Παρεπιπτόντως, ένα ελαιόδεντρο 3000 ετών έχει χαμηλή παραγωγικότητα ποσοτικά και ποιοτικά...Ας μην κολλάμε στις λεζάντες λοιπόν...
σας πληροφορω οτι οι καλυτερες απο θεμα design και ποιοτητας συσκευασιες λαδιων ειναι οι ελληνικες και μαλιστα ειναι πλ ανωτερες απο αυτη που δειχνετε! brands οπως οι: lamda, Five, Timion exoun apospasei apeira vraveia. η ελλαδα παιρνει τα μεγαλυτερα βραβεια στον σχεδιασμο για λαδι! https://www.google.gr/search?q=greek+olive+oil+design&rlz=1C1GTPM_elGR525GR525&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=1Ae8Uv6CI46IyAO_oICoDQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1241&bih=600#imgdii=_
Αυτό λέγεται luxury brand marketing, ένα από τα πράγματα που οι έλληνες θα μάθουν τι είναι, σε περίπου 596 χρόνια. Έως τότε θα πουλάνε το ελαιόλαδο φασόν στους ισπανούς, έναντι 3 ευρώ το κιλό και θα κλαίνε για την αιθαλομίχλη τους ψυχρούς μήνες του χρόνου.
δεν είσαι δίκαιος, υπάρχουν luxury brand στο ελληνικό ελαιόλαδο τα οποία έχουν τη δική τους θέση στο διεθνές εμπόριο. Και θέλουν πολλά συγχαρητήρια όλοι όσοι κάνουν προσπάθειες να παλέψουν την κακή φήμη της τεμπέλας Ελλάδας.
Αυτό το ελαιόδενδρο των τριών χιλιάδων ετών...αντιστοιχεί μάλλον στην ροζ παλ πέρλα από τα τρίσβαθα του ινδικού, που πουλάει μισό εκατομμύριο (μαζί με το μπλουζάκι) η Channel..Jesus Christ!Έλα μάνα μου, "80 γιούρο το ντενεκέ στο δίνω, βιολογικό, με χωνεμμένη κοπριά και περσινό, γιατί φέτο βγάλαμε μόνο για να φάμε".Ούστ!