Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού

Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού Facebook Twitter
5

Ένα εκμοντερνισμένο μπουκάλι και μια οικολογική συσκευασία μπορούν να ανανεώσουν ένα βαρετό δοχείο λαδιού και να το μετατρέψουν σε ελκυστικό στοιχείο της κουζίνας που εντυπωσιάζει τους καλεσμένους.

 

Η συσκευασία του λαδιού El Poaig είναι το νέο σχέδιο των προϊόντων CuldeSac. Με έδρα τη Βαλένθια της Ισπανίας, η δημιουργική ομάδα προσθέτει αξία και καινοτόμες ιδέες σε εμπορικά προϊόντα. Με το «El Verd del Poaig», δοχείο από πορσελάνη με μοντέρνο χαρτονένιο περιτύλιγμα, κολακεύουν τους σεφ και τους γευσιγνώστες. Όσο για το περιεχόμενο, τα ελαιόδεντρα των 3.000 ετών στο Maestrat της ανατολικής ακτής της Ισπανίας αποστάζουν την παράδοση και την ποιότητα του έξτρα παρθένου ελαιόλαδου σε κάθε μπουκάλι.

Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού Facebook Twitter
Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού Facebook Twitter
Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού Facebook Twitter
Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού Facebook Twitter

[via]

Design
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Design / Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Το διαμέρισμα του εικαστικού Αργύρη Αγγελή είναι γεμάτο φυτά και ετερόκλητα στοιχεία. Ο ίδιος λέει ότι o εκλεκτικισμός -το mix 'n' match, όπως θα λέγαμε σήμερα- είναι το κλειδί των επιλογών του στη διακόσμηση.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
“Ο κόσμος της φιλοξενίας είναι ένας κόσμος χωρίς σύνορα”: όλα όσα έγιναν στη δεύτερη διοργάνωση του HOTEL EXPERIENCE το διήμερο 18&19 Οκτωβρίου 2025 στη Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.

Design / Πώς το Hotel Experience μεταμόρφωσε την Τεχνόπολη σε ατμοσφαιρική ξενοδοχειακή εμπειρία

Με συμμετοχή 8000 επισκεπτών, 120 ομιλητών και 70 εταιρειών υλικών και κατασκευής, το Hotel Experience ανέδειξε την ελληνική φιλοξενία ως διεθνή συζήτηση, όπου η αρχιτεκτονική και η επενδυτική στρατηγική συνυπάρχουν στο ίδιο τραπέζι.
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι του Δημήτρη Πικιώνη από τη Μαδρίτη στην οδό Πειραιώς 

Design / Χάρη στον Δημήτρη Πικιώνη ο δρόμος προς την Ακρόπολη είναι ένα έργο τέχνης

Μια νέα έκθεση για τον Δημήτρη Πικιώνη στο Μουσείο Μπενάκη αποκαλύπτει τη σπουδαιότητα αυτού του εμπνευσμένου Έλληνα εικαστικού, αρχιτέκτονα, στοχαστή και όσα του οφείλουν η Αθήνα και οι σύγχρονοι Έλληνες.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένα σπίτι που χρειάζεται περισσότερους τοίχους

Design / Ένα σπίτι που χρειάζεται κι άλλους τοίχους για τους πίνακες του ιδιοκτήτη

Ο αρχιτέκτονας και visual artist Αλέξανδρος Μαγκανιώτης μένει στη Γλυφάδα, σε μια οικογενειακή πολυκατοικία. Το διαμέρισμά του έχει τόσα έργα που μοιάζει με δική του, ατομική έκθεση, την οποία ανανεώνει συνεχώς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Design / Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Πιάτα, φλιτζάνια, βάζα και λάμπες που σε κάνουν να θες να τους τραπεζώσεις όλους. Έντονα, χαριτωμένα, λαχταριστά αντικείμενα που μετατρέπουν το τραπέζι σου σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία ευτυχίας.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

4 σχόλια
Εξαιρετική συσκευασία, το περιεχόμενο όμως; Παρεπιπτόντως, ένα ελαιόδεντρο 3000 ετών έχει χαμηλή παραγωγικότητα ποσοτικά και ποιοτικά...Ας μην κολλάμε στις λεζάντες λοιπόν...
σας πληροφορω οτι οι καλυτερες απο θεμα design και ποιοτητας συσκευασιες λαδιων ειναι οι ελληνικες και μαλιστα ειναι πλ ανωτερες απο αυτη που δειχνετε! brands οπως οι: lamda, Five, Timion exoun apospasei apeira vraveia. η ελλαδα παιρνει τα μεγαλυτερα βραβεια στον σχεδιασμο για λαδι! https://www.google.gr/search?q=greek+olive+oil+design&rlz=1C1GTPM_elGR525GR525&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=1Ae8Uv6CI46IyAO_oICoDQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1241&bih=600#imgdii=_
Αυτό λέγεται luxury brand marketing, ένα από τα πράγματα που οι έλληνες θα μάθουν τι είναι, σε περίπου 596 χρόνια. Έως τότε θα πουλάνε το ελαιόλαδο φασόν στους ισπανούς, έναντι 3 ευρώ το κιλό και θα κλαίνε για την αιθαλομίχλη τους ψυχρούς μήνες του χρόνου.
δεν είσαι δίκαιος, υπάρχουν luxury brand στο ελληνικό ελαιόλαδο τα οποία έχουν τη δική τους θέση στο διεθνές εμπόριο. Και θέλουν πολλά συγχαρητήρια όλοι όσοι κάνουν προσπάθειες να παλέψουν την κακή φήμη της τεμπέλας Ελλάδας.
Αυτό το ελαιόδενδρο των τριών χιλιάδων ετών...αντιστοιχεί μάλλον στην ροζ παλ πέρλα από τα τρίσβαθα του ινδικού, που πουλάει μισό εκατομμύριο (μαζί με το μπλουζάκι) η Channel..Jesus Christ!Έλα μάνα μου, "80 γιούρο το ντενεκέ στο δίνω, βιολογικό, με χωνεμμένη κοπριά και περσινό, γιατί φέτο βγάλαμε μόνο για να φάμε".Ούστ!