Πάμελα Άντερσον: «Δεν είμαι θύμα και δεν θέλω τη συμπόνοια κανενός»

Pamela Anderson: «Δεν είμαι θύμα και δεν θέλω να κερδίσω τη συμπόνοια κανενός» Facebook Twitter
Το ότι εξακολουθεί να είναι τόσο συμπαθής σε όλο τον κόσμο οφείλεται και στη σιωπή της ή μάλλον στη μη εμπορευματοποίηση της κακοποίησης που υπέστη. Φωτο: Netflix
0

Αφού είδα το ντοκιμαντέρ για την Πάμελα Άντερσον με τον τίτλο «Pamela, a Love Story», διάβασα τις κριτικές για την ερμηνεία της στον ρόλο της Ρόξι Χαρτ, της ηρωίδας του Bob Fosse στο μιούζικαλ «Chicago», που υποδύθηκε στο Μπρόντγουεϊ την άνοιξη του 2022. Δεν τα πήγε καθόλου άσχημα, σε έναν ρόλο στον οποίο έχουν καταποντιστεί πολύ πιο έμπειρες ηθοποιοί. Η ίδια λέει σε μια συνέντευξη στο «Vanity Fair» ότι είναι η πρώτη φορά που είδε τα παιδιά της να την κοιτάζουν με περηφάνια.

Προφανώς είναι η πρώτη φορά στην καριέρα της που έχει νιώσει σίγουρη, στα 55 της, με τις σκιές του παρελθόντος να σβήνουν και τις πληγές να επουλώνονται.

Είδωλο της δεκαετίας του '90, από τις πιο διάσημες ξανθιές του κόσμου, η τελευταία «σεξοβόμβα» που έβγαινε από τη θάλασσα, στη μεγάλη παράδοση της Ούρσουλα Άντρες και της Μπο Ντέρεκ και της σεξουαλικότητας που ανέδιδαν τα βρεγμένα μαγιό, η Πάμελα Άντερσον έκανε πολλές πρωτιές, για καλό και για κακό, στα 30 και πλέον χρόνια που τη γνωρίζουμε.

Σε όλη τη διάρκεια του ντοκιμαντέρ φαίνεται να είναι σε ένα ταξίδι αυτογνωσίας που έχει πολλά σαμαράκια και στροφές. Το διατυπώνει και η ίδια όταν λέει στο «Vanity Fair» ότι «ήταν μέρος αυτού που της συνέβη», εννοώντας ότι η ζωή της και ο ταραχώδης γάμος της με τον Τόμι Λι έδωσαν τροφή και αφορμή για σχόλια που την ακολουθούν μέχρι σήμερα, τοποθετώντας τη σ' ένα πλαίσιο από το οποίο μάλλον δεν θα ξεφύγει ποτέ. 

Σε ένα σπίτι που θυμίζει τα αμερικανικά καλοκαιρινά εξοχικά, στο μέρος που μεγάλωσε, στο Λέιντισμιθ, στη νήσο Βανκούβερ του Καναδά, χωρίς μακιγιάζ και με μαλλιά λυτά, υποδέχεται τις κάμερες σε ένα τεράστιο προσωπικό αρχείο. Κούτες με ημερολόγια, εκατοντάδες κασέτες VHS και DVD τεκμηριώνουν μια ζωή που παρέχει άφθονο υλικό για μια μελέτη περίπτωσης που θα μπορούσε να συνοψίζεται στη φράση «η άνοδος και η πτώση του αμερικανικού ονείρου, της καριέρας στο Χόλιγουντ και της μεγάλης δημοσιότητας». 

Η Πάμελα Άντερσον υπέστη συμπεριφορές που σήμερα τιμωρούνται, υπάρχει νομικό πλαίσιο για αυτές και θεωρούνται απαράδεκτες. Σήμερα που οι συμπεριφορές αυτές επανεξετάζονται θα μπορούσαμε να τη θεωρήσουμε το «απόλυτο θύμα» του σεξισμού και μιας εντελώς διαφορετικής εποχής, ωστόσο η ίδια δεν βλέπει καθόλου με αυτό τον τρόπο τον εαυτό της: «Δεν είμαι θύμα και δεν θέλω να κερδίσω τη συμπόνοια κανενός», λέει.

Το ότι εξακολουθεί να είναι τόσο συμπαθής σε όλο τον κόσμο οφείλεται και στη σιωπή της ή μάλλον στη μη εμπορευματοποίηση της κακοποίησης που υπέστη. Η Άντερσον είναι το αντίθετο παράδειγμα από αυτό της Μόνικα Λεβίνσκι, η οποία στο ντοκιμαντέρ για την ιστορία της με τον Κλίντον ήταν συμπαραγωγός. Επιπλέον δεν έκανε τίποτα έξαλλο σε επίπεδο συμπεριφοράς, όπως η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, το πιο ακραίο είναι μάλλον οι έξι γάμοι που έχει κάνει – σχεδόν όλοι μικρής διάρκειας.

Pamela Facebook Twitter
Είναι είδωλο της δεκαετίας του '90 και μια από τις πιο διάσημες ξανθιές του κόσμου.

Πήρε την απόφαση να επιστρέψει στη γενέτειρά της, αφού πούλησε το σπίτι της στο Μάλιμπου, κλείνοντας το κεφάλαιο της Καλιφόρνια και επιστρέφοντας στη βαρετή καναδική κανονικότητα. Σε όλη τη διάρκεια του ντοκιμαντέρ φαίνεται να είναι σε ένα ταξίδι αυτογνωσίας που έχει πολλά σαμαράκια και στροφές. Το διατυπώνει και η ίδια όταν λέει στο «Vanity Fair» ότι «ήταν μέρος αυτού που της συνέβη», εννοώντας ότι η ζωή της και ο ταραχώδης γάμος της με τον Τόμι Λι έδωσαν τροφή και αφορμή για σχόλια που την ακολουθούν μέχρι σήμερα, τοποθετώντας τη σ' ένα πλαίσιο από το οποίο μάλλον δεν θα ξεφύγει ποτέ. Ωστόσο, όχι μόνο έχει αποδεχτεί τα όσα συνέβησαν, αλλά και εν μέρει έχει συμφιλιωθεί με πολλά από αυτά.

Σε ένα μοιάζει αμετακίνητη, δεν το συγχωρεί και συγκινείται κάθε φορά που το αναφέρει: στην κλοπή και την πώληση, στην εκμετάλλευση των βίντεο με τις προσωπικές της στιγμές με τον τότε σύζυγό της Τόμι Λι, που απέφερε εκατομμύρια στους κλέφτες.

Pamela Facebook Twitter
Η Πάμελα μεγάλωσε στον Καναδά. Φωτο: Netflix

Η γεννημένη στην επαρχία του Καναδά κόρη ενός ποκαδόρου που κάποτε ήταν «το κακό παιδί» του Λέιντισμιθ και μιας σερβιτόρας, που παντρεύτηκαν όταν εκείνος ήταν 19 και εκείνη 17, μεγάλωσε σε ένα σπίτι με πολλούς καβγάδες, πολύ αλκοόλ και επικές συμφιλιώσεις, ενώ με τη μητέρα της πέρασαν αρκετό καιρό στην πρόνοια όταν τα πράγματα εκτροχιάζονταν στο σπίτι τους. Όσο και αν θέλει να υποβαθμίσει την κατάσταση με τη φράση «κανένας δεν έχει τέλεια παιδική ηλικία», είναι φανερό ότι το κακοποιητικό περιβάλλον, μια μπέιμπι σίτερ που τη χτυπούσε και ένας βιασμός στα 12 έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξή της.

Playboy
Η Πάμελα Άντερσον στο εξώφυλλο του «Playboy» το 1989

Έγινε διάσημη σε μια νύχτα, σε έναν αθλητικό αγώνα, όταν οι κάμερες έδειξαν στις γιγαντοοθόνες «το κορίτσι με τη μπλε ζώνη» και όλα μετά έγιναν πολύ γρήγορα, με την Άντερσον ανέτοιμη και ανυποψίαστη να φτάνει το 1989 στα εξώφυλλα του «Playboy», στην εξωφρενική χλιδή της βίλας του Χέφνερ και να μεταμορφώνεται από καστανή σε ξανθιά, από ένα κορίτσι που μισούσε το σώμα του σε σταρ, ανακαλύπτοντας ότι οι φωτογραφίσεις και η σεξουαλικότητά της ήταν αυτά που της έδιναν δύναμη. Το γυμνό ήταν κάτι που έκανε πολύ καλά, όπως λέει η ίδια, κυρίως τη διασκέδαζε και τη γέμιζε αυτοπεποίθηση.

Και φυσικά το στήθος της ήταν πάντα το πρώτο θέμα συζήτησης. Η Πάμελα ήταν η πρώτη που ομολόγησε δημοσίως ότι το «ατού της» ήταν τα εμφυτεύματα. Κανένας τα επόμενα χρόνια δεν ενδιαφερόταν για τίποτα άλλο. Από τον Λάρι Κινγκ μέχρι τον τελευταίο τηλεπαρουσιαστή της αμερικανικής τηλεόρασης, όλοι τη ρωτούσαν για το στήθος της. Σήμερα οι σταρ αντιμετωπίζουν το σώμα τους εντελώς διαφορετικά, και οικονομικά και κοινωνικά. Σήμερα, κανένας παρουσιαστής δεν θα μπορούσε, σε ένα κατά τα άλλα σοβαρό τοκ σόου, να κάνει μια τέτοια ερώτηση ευθέως, θα είχε θεωρηθεί παρενόχληση του καλεσμένου, θα ήταν απλώς ανάρμοστο.

Pamela Facebook Twitter
Η Πάμελα Άντερσον στο «Baywatch». Φωτο: Netflix

Η Πάμελα Άντερσον μεγάλωσε και έγινε διάσημη σε μια εποχή που κάθε λογής αδιακρισία ήταν passable. Σε αυτό το περιβάλλον έγινε και σταρ του «Baywatch», της πιο δημοφιλούς σειράς του κόσμου τότε, η οποία εκτίναξε την καριέρα της και την τυποποίησε: στήθος, ανεμελιά, πορτοκαλί μαγιό, λίγο μυαλό. Ήταν χάρμα οφθαλμών, απροσποίητα σέξι, ένα κορίτσι που ερωτευόταν με μια ματιά και ονειρευόταν τον ιππότη με την πανοπλία. Θα ακολουθούσανν πολλά φλερτ και σύντομοι έρωτες.

Όλα αυτά μέχρι το 1994, που γνωρίζει τον μοιραίο άντρα της ζωής της, έναν ροκ σταρ με απίστευτη λάμψη, τον Τόμι Λι, ντράμερ των Mötley Crüe, παντρεύονται σε τέσσερις ημέρες και ζουν σε μια ευτυχισμένη θολούρα με πολύ αλκοόλ και ναρκωτικά, πυροδοτώντας με τον τρελό τους έρωτα και την υπερσεξουαλικότητά τους την εμμονή των ΜΜΕ και των παπαράτσι.

Και ενώ τα ταμπλόιντ παίρνουν φωτιά σε κάθε εμφάνισή τους, τα πράγματα γίνονται σοβαρά όταν στην ανακαίνιση του σπιτιού τους κάποιος κλέβει όλες τις κασέτες με υλικό από τις προσωπικές τους στιγμές, γιατί το ζευγάρι είχε μανία με τις κάμερες και βιντεοσκοπούσε κάθε στιγμή του. 

Pamela Facebook Twitter
Ήταν το πρώτο sex tape με προσωπικές στιγμές διασήμων που κυκλοφόρησε.

Ήταν το πρώτο sex tape με προσωπικές στιγμές διασήμων που κυκλοφόρησε, άλλη μια «πρωτιά» της Πάμελα. Σήμερα θα είχε απαγορευτεί χωρίς συζήτηση ή θα είχε βρεθεί ένας τρόπος να αποζημιωθεί το θύμα αυτής της ιστορίας. Τότε δεν συνέβη τίποτα από όλα αυτά. Η εκμετάλλευση του παράνομου βίντεο απέφερε εκατομμύρια σε όσους το διακίνησαν και η ίδια δηλώνει ότι αυτό το κλεμμένο υλικό είναι η πιο ανήθικη πράξη με την οποία έχει βρεθεί αντιμέτωπη σε όλη της τη ζωή. Και αν η Πάρις Χίλτον και η Κιμ Καρντάσιαν ακολούθησαν το «παράδειγμά της» –υπάρχει η υποψία ότι οι ίδιες διέρρευσαν τα ερωτικά βίντεο που τις έκαναν διάσημες– και εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο αυτήν τη δημοσιότητα, η Άντερσον καταστράφηκε.

Τόσο εκείνη όσο και ο Τόμι Λι ήταν εντελώς ανέτοιμοι για την τρομερή πίεση που υπέστησαν τα επόμενα χρόνια, έχοντας κάνει και δυο παιδιά, με τους παπαράτσι να τους ρωτάνε σε κάθε εμφάνιση «πού είναι το παιδί σου, πού έχεις αφήσει το παιδί σου» και ακόμα και τον ανόητο Ντέιβιντ Λέτερμαν να τη ρωτά αργότερα αν οι γιοι της την έχουν δει στο «Playboy». Στην Καρντάσιαν φυσικά, σε αυτό τον κύκλο εκπομπών που έχει κάνει τώρα στο Netflix, δεν τόλμησε να κάνει τέτοιες ερωτήσεις, την αντιμετώπισε ως τοτέμ της ποπ κουλτούρας.

Pamela Facebook Twitter
Η Πάμελα Άντερσον με τα παιδιά της. Φωτο: Netflix

Η υπόθεση της δημοσιοποίησης των ερωτικών βίντεο της Άντερσον και η παραβίαση της προσωπικής της ζωής δημιούργησε προηγούμενο. Η ίδια ήταν πολύ απαίδευτη για να χειριστεί την υπόθεσή της. Ήταν το πρώτο viral στην ιστορία των προσωπικών βίντεο και η αιτία που κόλλησε επάνω της η ρετσινιά της «τσούλας», μιας καρικατούρας, μιας ξανθιάς που παγιδεύτηκε για πάντα σε ένα ανελέητο slut-shaming.

Ο γάμος της με τον Τόμι Λι διαλύθηκε μέσα σε απίστευτες σκηνές ζηλοτυπίας και καταγγελίες για ενδοοικογενειακή βία. Από τότε παντρεύτηκε άλλες πέντε φορές. «Της αρέσει να παντρεύεται και μάλλον και το να ερωτεύεται» λέει ο γιος της, που είναι δίπλα της σε ένα μεγάλο κομμάτι του ντοκιμαντέρ. Στα 55 της φαίνεται να έχει συνέλθει από αυτή την «εξάρτηση», είναι η πρώτη φορά που στέκεται στα πόδια της μόνη της και δεν φαίνεται να θέλει βοήθεια. Λέει στον εαυτό της «συγκεντρώσου και μη γνωρίσεις άντρες». 

Pamela Facebook Twitter
Ο γάμος της με τον Τόμι Λι διαλύθηκε μέσα σε απίστευτες σκηνές ζηλοτυπίας και καταγγελίες για ενδοοικογενειακή βία.

Θα μπορούσε να έχει βγάλει πολλά χρήματα από αυτές τις ιστορίες. Δεν είχε μάνατζερ, δεν υπέγραφε συμβόλαια για δικαιώματα, δεν ήξερε και προφανώς έκανε καριέρα σε μια εποχή που το όνομα κάθε σταρ δεν ήταν brand. Η εξυπνάδα της ήταν ότι τελικά χρησιμοποίησε όλη αυτή την κοροϊδία για καλό, για να μιλήσει αργότερα για την κακοποίηση των ζώων, τους σκοπούς της ΡΕΤΑ, τον Τζούλιαν Ασάνζ.

Η αίσθηση που σου αφήνει το ντοκιμαντέρ είναι ότι αυτός ο άνθρωπος είναι βαθιά εσωστρεφής, ευγενής και δεν έχει μετανιώσει για τίποτα, έχει λίγες τύψεις. Αν είχε τα εργαλεία και την υποστήριξη της σημερινής εποχής, την εξυπνάδα να χειριστεί τη δημοσιότητά της, η καριέρα και η ζωή της πιθανότατα θα ήταν εντελώς διαφορετικές.

Στο ντοκιμαντέρ η εικόνα της είναι πολύ διαφορετική από τη δημόσια περσόνα που ξέρουμε και αυτή είναι μια ευχάριστη έκπληξη. Είναι μια γυναίκα που δεν εκβιάζει κανένα συναίσθημα.

Pamela Facebook Twitter
Στο ντοκιμαντέρ η εικόνα της είναι πολύ διαφορετική από τη δημόσια περσόνα που ξέρουμε και αυτή είναι μια ευχάριστη έκπληξη. Φωτο: Netflix

Το τρέιλερ του ντοκιμαντέρ.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Ειρήνη Παπά μέσα από 9 ταινίες και 1 ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Ειρήνη Παπά: Οι σημαντικότερες ταινίες της για ένα πενθήμερο στην Ταινιοθήκη

Την αποκάλεσαν «Καρυάτιδα», συνέβαλε στο να φτάσει το αρχαίο δράμα στο Χόλιγουντ, υπήρξε μια αληθινή σταρ. Αυτή την εβδομάδα μπορούμε να δούμε ξανά την «Αντιγόνη», τις «Τρωάδες», το «Ζ» και άλλες ταινίες που η Ειρήνη Παπά σφράγισε με την ερμηνεία της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Daily / Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Η αναγγελία του θανάτου της Άννας Κυριακού προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και θλίψη καθώς πολλοί έμοιαζαν να πενθούν όχι τόσο την απώλεια της ίδιας της ηθοποιού όσο του χαρακτήρα της στις «Tρεις Χάριτες», κι ας έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Οθόνες / Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Χάρι Λάιτον, όπου ο Χάρι Μέλινγκ συνάπτει μια BDSM σχέση με τον Σκάρσγκαρντ, ήδη από το τρέιλερ έχει πυροδοτήσει συζητήσεις για τον σεξουαλικό προσανατολισμό του Σουηδού πρωταγωνιστή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Με το «Chasing Dragons» ο Άκης Ζιάκκας ένωσε μονομιάς τις τρεις δρακολίμνες

Οθόνες / Ο Άκης Ζιάκας ενώνει σε μία διαδρομή τις τρεις Δρακόλιμνες

«Chasing Dragons»: 120 χιλιόμετρα, 8.000 μέτρα υψομετρική διαφορά σε μία μέρα. Μια ταινία που διαρκεί μία ώρα και καταγράφει αυτή τη συγκλονιστική διαδρομή που ξεπερνά τα όρια της αντοχής, σωματικής και ψυχολογικής.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Mπιλ Κίντερ στη LiFO: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Οθόνες / Mπιλ Κίντερ: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Ο συνεργάτης του Κόπολα και υπεύθυνος μοντάζ και post-production σε ταινίες όπως το «Wall-e» μάς μίλησε για το μοντάζ στο animation, για την Pixar και για τότε που ένα στούντιο πλήρωσε 80 εκατομμύρια δολάρια τον Κόπολα για να μη γυρίσει μια ταινία. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ