«Netflix, διόρθωσε το λάθος σου»: Οργή στο Twitter, προβληματισμός στην πλατφόρμα

«Netflix, διόρθωσε το λάθος σου»: Οργή στο Twitter, προβληματισμός στην πλατφόρμα Facebook Twitter
Στην παρούσα φάση και παρά τα οργισμένα tweets κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει αν το Netflix θα αναθεωρήσει την απόφασή του να ακυρώσει τη σειρά «Warrior Nun».
0



ΣTHN EΛΛΑΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ
 συνηθισμένοι να «κόβεται» βιαίως μια σειρά, μια εκπομπή, ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα και να κυνηγάμε τη συνέχειά του είτε σε DVD είτε σε κάποιο κανάλι στο Youtube, αν ο δημιουργός αποφασίσει να μεταφέρει εκεί το –υπό διωγμόν- περιεχόμενό του. Τι γίνεται, όμως, όταν δεν είσαι απλώς τηλεθεατής, αλλά συνδρομητής σε κάποια δημοφιλή πλατφόρμα streaming και ξαφνικά συνειδητοποιείς ότι η αγαπημένη σου τηλεοπτική σειρά έχει «εξαφανιστεί» από τις επιλογές σου;

Αυτό κλήθηκαν να σκεφτούν πολύ σοβαρά χθες οι υπεύθυνοι περιεχομένου του Netflix, όταν χιλιάδες συνδρομητές του απ’ όλον τον κόσμο κατέφυγαν στο Twitter για να διαμαρτυρηθούν για τη βίαιη διακοπή μίας αγαπημένης τους σειράς (“Warrior Nun”), ξεσπώντας την οργή τους στο hashtag #NetflixCorrectYourMistake (μτφρ: Netflix, διόρθωσε το λάθος σου).

Όλος αυτός ο εκνευρισμός δεν είναι κάτι καινούριο, καθώς το τελευταίο διάστημα είναι όλο και πιο συχνές οι ακυρώσεις σειρών της πλατφόρμας, όμως, το “Warrior Nun” ήταν ένα αρκετά δημοφιλές πρόγραμμα για να ακυρωθεί με τόση ευκολία, χωρίς κάποια πειστική αιτιολογία σε όσους το παρακολουθούσαν με προσήλωση.

Όπως έχει αποδειχθεί και με τις πρόσφατες εκκαθαρίσεις περιεχομένου του HBO Max, το κοινό βιώνει πλέον μια εποχή όπου οι υπηρεσίες streaming αναγκάζονται να είναι πιο αυστηρές όσον αφορά τις εκπομπές που ανανεώνουν λόγω της πληθώρας των δαπανών για περιεχόμενο τα τελευταία χρόνια.

Βασισμένη στον χαρακτήρα κόμικ «Warrior Nun Areala», η δραματική σειρά φαντασίας του Simon Barry κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στο Netflix το 2020. Η σειρά, στην οποία πρωταγωνιστεί η Alba Baptista, απέσπασε κυρίως θετικές κριτικές από τους κριτικούς και εξαιρετικές κριτικές από το κοινό και η 2η σεζόν κατέληξε να φτάσει στο streaming τον Νοέμβριο. Όμως, και παρά την παθιασμένη βάση των θαυμαστών της Warrior Nun, το Netflix ακύρωσε τη σειρά τον Δεκέμβριο, οδηγώντας σε μια εκστρατεία εκνευρισμένων τηλεθεατών στα social media και υπό το hashtag #SaveWarriorNun, η οποία μέχρι στιγμής δεν είχε επιτυχία. Μετά την ακύρωση, ο Barry επιβεβαίωσε ότι θα προσπαθήσει να αναβιώσει τη σειρά σε άλλο δίκτυο ή υπηρεσία streaming.

Βέβαια, αυτή τη φορά οι τηλεθεατές φαίνεται ότι αποφάσισαν να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους γι’ αυτό και ειδικά χθες κατέφυγαν μαζικά στο Twitter για να απαιτήσουν από το Netflix να ανακαλέσει την απόφασή του να ακυρώσει το Warrior Nun. Όμως, απ’ ό,τι φαίνεται, το κίνημα εξοργισμένων τηλεθεατών δεν έχει να κάνει μόνο με τη «διάσωση» της συγκεκριμένης σειράς, αλλά με τον τρόπο που η πλατφόρμα συμπεριφέρεται στις προτιμήσεις τους και αγνοεί –άνευ συζήτησης και προειδοποίησης- τις επιλογές τους.

«Netflix, διόρθωσε το λάθος σου»: Οργή στο Twitter, προβληματισμός στην πλατφόρμα Facebook Twitter
Tο δράμα επιστημονικής φαντασίας των Wachowskis ακυρώθηκε μετά από μόλις δύο σεζόν.

Κάτι παρόμοιο είχε συμβεί και με το «Sense8» το 2017, με το δράμα επιστημονικής φαντασίας των Wachowskis να ακυρώνεται μετά από μόλις δύο σεζόν. Η οργή των θαυμαστών για την απόφαση οδήγησε μάλιστα το Netflix να προχωρήσει σε μια ανακοίνωση, στην οποία επισήμαινε ότι λαμβάνει υπ’ όψιν τα παράπονα, χωρίς, ωστόσο, αυτά να μπορούν να αλλάξουν την απόφαση ακύρωσης της σειράς. Το μόνο που εξασφάλισε ήταν (τουλάχιστον) ένα αξιοπρεπές τέλος στο έργο των αδελφών Γουατσόφσκι...

Και φυσικά το αν το “Sense8”, το οποίο έφερε την υπογραφή των δημιουργών του Matrix δεν γλίτωσε το «ψαλίδι», σιγά μην επιβίωναν σειρές όπως το «The Midnight Club» (μετά από μία μόνο σεζόν), μια κίνηση που προκάλεσε έκπληξη, αν αναλογιστεί κανείς τη στενή σχέση συνεργασίας του δικτύου με τον δημιουργό Mike Flanagan, τον εγκέφαλο πίσω από τηλεοπτικές επιτυχίες όπως το «The Haunting of Hill House» και το «Midnight Mass».

Φυσικά, υπήρξαν και (κάπως) αναμενόμενες ακυρώσεις, όπως αυτή του «Resident Evil», αλλά η σταγόνα που φαίνεται να ξεχείλισε το ποτήρι ήταν η ακύρωση του «1899», μια σειρά που απέσπασε κυρίως θετικές κριτικές και είχε βρεθεί με άνεση στην πρώτη δεκάδα των δημοφιλών προγραμμάτων του Netflix.

Στην παρούσα φάση και παρά τα οργισμένα tweets κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει αν το Netflix θα αναθεωρήσει την απόφασή του να ακυρώσει τη σειρά «Warrior Nun».

«Netflix, διόρθωσε το λάθος σου»: Οργή στο Twitter, προβληματισμός στην πλατφόρμα Facebook Twitter
Η σταγόνα που φαίνεται να ξεχείλισε το ποτήρι ήταν η ακύρωση του «1899», μια σειρά που απέσπασε κυρίως θετικές κριτικές και είχε βρεθεί με άνεση στην πρώτη δεκάδα των δημοφιλών προγραμμάτων του Netflix.

Σίγουρα, όμως, δημιουργούνται δύο ερωτήματα –ένα αθώο και ένα κάπως πιο σοβαρό- στα οποία θα πρέπει να απαντήσει άμεσα η πλατφόρμα σειρών και κινηματογραφικών επιτυχιών. Το πρώτο είναι τι κοινό πρέπει τελικά να συγκεντρώνει μία σειρά, ώστε, να θεωρείται τόσο δημοφιλής όσο και βιώσιμη. Το δεύτερο ερώτημα αφορά τη στρατηγική της πλατφόρμας σε ό,τι αφορά την παραγωγή περιεχομένου της: μήπως λιγότερες και πιο ποιοτικές σειρές θα έλυναν το πρόβλημα με τους εξοργισμένους –λόγω ακυρώσεων- συνδρομητές;

Όπως έχει αποδειχθεί και με τις πρόσφατες εκκαθαρίσεις περιεχομένου του HBO Max, το κοινό βιώνει πλέον μια εποχή όπου οι υπηρεσίες streaming αναγκάζονται να είναι πιο αυστηρές όσον αφορά τις εκπομπές που ανανεώνουν λόγω της πληθώρας των δαπανών για περιεχόμενο τα τελευταία χρόνια.

Δεν είναι δυνατόν όλες οι παραγωγές να έχουν την επιτυχία του «Stranger Things» ή (ακραίο παράδειγμα) του «Game of Thrones». Είναι, όμως, δυνατόν να ελέγχεται το επίπεδο και η συχνότητα των απογοητεύσεων που μπορεί να δοκιμάζει ο συνδρομητής. Και καλώς ή κακώς αυτό επιτυγχάνεται όχι με βίαιη περιστολή δαπανών, ούτε με ξαφνικές ακυρώσεις επιτυχημένων προγραμμάτων που, μεταξύ άλλων, μαρτυρούν και ασέβεια προς το πορτοφόλι του συνδρομητή.

Πιο «κλειστή» ψαλίδα, πιο προσεκτικές κινήσεις στον σχεδιασμό προγράμματος και κανείς δεν θα μένει με την απορία «τι να απογινόταν στο τέλος» ή γιατί το τελευταίο επεισόδιο ήταν τέτοιο πασάλειμμα...  

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κατερίνα Γιουλάκη (1938-2025): «Η θεία όλων μας»

Απώλειες / Κατερίνα Γιουλάκη (1938-2025): «Η θεία όλων μας»

Η αγαπημένη ηθοποιός, που έφυγε πλήρης ημερών πριν από λίγες ημέρες, υπήρξε η επιτομή της Ελληνίδας θείας, τόσο στην τηλεόραση όσο και στον κινηματογράφο. Ο ανιψιός της, Φώτης Σεργουλόπουλος, θυμάται στιγμές μαζί της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

The Review / Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

O Χρήστος Παρίδης συζητά με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την τελευταία ταινία του Τεξανού δημιουργού. Πρόκειται, τελικά, για μια αντικαπιταλιστική αλληγορία της εποχής μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Army of Lovers», όπως «Στρατός Εραστών»

Οθόνες / «Army of Lovers»: Μια ταινία για τα ζευγάρια εραστών του Ιερού Λόχου

Ο σκηνοθέτης Λευτέρης Χαρίτος εξηγεί πώς αποφάσισε να θίξει ένα θέμα που για αιώνες θεωρείται ταμπού: τις ερωτικές σχέσεις μεταξύ αντρών στην Αρχαία Ελλάδα, ακόμη και στο πεδίο της μάχης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Tsoula Festival

Μουσική / Tsoula Festival: Το πιο φρέσκο νησιώτικο φεστιβάλ στήνεται στην Αστυπάλαια

Με όνομα εμπνευσμένο από το παραδοσιακό φυλαχτό του νησιού, το φεστιβάλ που οραματίστηκαν τρεις δημοσιογράφοι στρέφει τα βλέμματα στην «πεταλούδα του Αιγαίου» – και έχουμε αποκλειστικά το πλήρες πρόγραμμά του.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Τζόυς Ευείδη

Οι Αθηναίοι / Τζόυς Ευείδη: «Φαίνομαι πολύ κουλ; Μπα, ρόλος είναι»

Αν της είχαν κάνει στο θέατρο όσες επαγγελματικές προτάσεις είχε ως σερβιτόρα, θα ήταν η Βουγιουκλάκη – όπως λέει. Κι αν και συχνά αυτολογοκρίνεται, δεν κρύβεται πίσω από τις λέξεις. Είναι μια αγαπητή κωμική ηθοποιός, που κάποτε ήθελε να παίξει δραματικούς ρόλους. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Sonny boy: Ο Αλ Πατσίνο με τα δικά του λόγια

Pulp Fiction / Sonny boy: Ο Αλ Πατσίνο με τα δικά του λόγια

Mε αφορμή την βιογραφία του που μόλις κυκλοφόρησε στα Ελληνικά, ανατρέχουμε στη ζωή και την καριέρα του κορυφαίου σταρ, που προσπάθησε πολύ να αποφύγει τη διασημότητα, αλλά, ευτυχώς για εμάς, απέτυχε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Είναι «καταραμένη» η κινηματογραφική βιογραφία του Μάικλ Τζάκσον;

Οθόνες / Είναι «καταραμένη» η κινηματογραφική βιογραφία του Μάικλ Τζάκσον;

Νέα αναβολή πήρε η ταινία «Michael» ενώ η παραγωγή ανακοίνωσε την έναρξη επιπλέον γυρισμάτων, τα οποία ενδεχομένως θα επιχειρήσουν να ασχοληθούν με τις βαριές κατηγορίες εις βάρος του αείμνηστου «Βασιλιά της ποπ».
THE LIFO TEAM
Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Οθόνες / Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Η ανακοίνωση των Village Cinemas γεμίζει χαρά τους Αθηναίους σινεφίλ που πρόκειται να αποκτήσουν τη δική τους αίθουσα IMAX. Τι είναι, όμως, η τεχνολογία IMAX και γιατί μέχρι πρότινος είχε μόνο η Θεσσαλονίκη πιστοποιημένη αίθουσα;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Οθόνες / Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Ένα υπέροχο κινηματογραφικό αφιέρωμα στο στέκι της Πλάκας, με παλιές δόξες, όπως το «Brief Encounter» και το «Roman Holiday» αλλά και πιο σύγχρονες, όπως το κομψοτέχνημα «In the Mood for Love» και το σπαραχτικό «Cold War».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Lifo Videos / Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης και σεναριογράφος Βασίλης Κεκάτος, μαζί με την πρωταγωνίστριά του, Δάφνη Πατακιά, μιλούν για όσα έζησαν στα γυρίσματα της ταινίας «Οι άγριες μέρες μας» – μιας ιστορίας με χαρακτήρες που είναι «γλυκά τσογλανάκια».
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
«Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Οθόνες / «Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Ένα αποκαλυπτικό ελληνικό ντοκιμαντέρ που αποτυπώνει την ωμή αλήθεια για το άθλημα του bodybuilding –έναν κόσμο όπου δοκιμάζονται τα όρια σώματος και πνεύματος– έρχεται στις αίθουσες την Πέμπτη 29 Μαΐου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ