«The Glory»: Ένα σκληρό κορεάτικο δράμα εκδίκησης στο Netflix

Στο The Glory, η κόλαση είναι οι άλλοι Facebook Twitter
Μία από τις πιο εντυπωσιακές σειρές για φέτος, το «Glory», είναι μια ορίτζιναλ παραγωγή του Netflix που η διεθνής πλατφόρμα κυκλοφόρησε δύο μέρες πριν αλλάξει ο χρόνος.
0

ΣΤΟΝ ΧΑΟΤΙΚΟ ΩΚΕΑΝΟ των k-dramas ελάχιστες είναι οι σειρές που διακρίνονται σε παγκόσμιο επίπεδο. Το «Squid Game» ήταν εξαίρεση, ένα viral φαινόμενο χωρίς προηγούμενο. Ακολούθησε την ίδια χρονιά το «Hellbound», εξίσου επιτυχημένο, αλλά πιο αθόρυβο. Φέτος, από τις 100+ παραγωγές που κυκλοφόρησαν, καμία δεν κατάφερε να προκαλέσει ανάλογες αντιδράσεις.

Κι όμως, υπήρχαν σειρές που ξεπερνούσαν κατά πολύ σε ποιότητα αντίστοιχες αμερικανικές, όπως τα δικαστικά «Extraordinary Attorney Woo» και «May it please the court», το θρίλερ «Τhrough the darkness», απίθανες μπασταρδεμένες σαπουνόπερες σαν το «Little Women», σειρές φαντασίας σαν το καταπληκτικό «Alchemy of Souls», ακόμη και χαζοrom-com όπως το «Α business proposal». Και μετά είναι τα δράματα εκδίκησης, μια κατηγορία από μόνα τους, όπως το «Glory».

Το «Glory» δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη –τα τελευταία 8 επεισόδια θα προβληθούν τον Μάρτιο–, οπότε δεν γνωρίζουμε αν θα καταλήξει κι αυτό μια μεγάλη απογοήτευση. Προς το παρόν, δεν είναι τυχαίο που το συγκρίνουν με κορεάτικα κινηματογραφικά αριστουργήματα του είδους, όπως τα «Oldboy» και «Lady Vengeance».

Μία από τις πιο εντυπωσιακές σειρές για φέτος, το «Glory», είναι μια ορίτζιναλ παραγωγή του Netflix που η διεθνής πλατφόρμα κυκλοφόρησε δύο μέρες πριν αλλάξει ο χρόνος. Σε αυτό πρωταγωνιστεί η 41χρονη Song Hye-kyo, μία από τις πιο παρεξηγημένες ηθοποιούς της Ν. Κορέας λόγω του πολύκροτου και πολυσυζητημένου διαζυγίου της με έναν από τους πιο δημοφιλείς ζεν πρεμιέ της χώρας, τον Song Joong-ki.

Στο The Glory, η κόλαση είναι οι άλλοι Facebook Twitter
Η υπόθεση αφορά μια γυναίκα από χαμηλή κοινωνική τάξη που έχει βάλει σκοπό της ζωής της να πάρει εκδίκηση από τις πλούσιες συμμαθήτριές της που της έκαναν bullying.

Σε μια ειρωνεία της τύχης και ο Song Joong-ki πρωταγωνίστησε φέτος σε μια ιστορία εκδίκησης, το «Reborn Rich», που έσπασε κάθε ρεκόρ τηλεθέασης και έγινε η πιο πετυχημένη νοτιοκορεάτικη σειρά για το 2022.

Ένας υπάλληλος μιας πανίσχυρης οικογενειακής επιχείρησης που δολοφονείται, ξαναγεννιέται ως ο νεότερος εγγονός του αυτοδημιούργητου πατριάρχη, προσπαθώντας να πάρει εκδίκηση από αυτούς που τον σκότωσαν.  Ένα συναρπαστικό σάγκα μέσα από το οποίο μαθαίνεις όλη την οικονομική ιστορία της μεταπολεμικής Κορέας, με κάκιστο όμως τέλος, που χαλάει όλη τη σειρά.

Από την άλλη, το «Glory» δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη –τα τελευταία 8 επεισόδια θα προβληθούν τον Μάρτιο–, οπότε δεν γνωρίζουμε αν θα καταλήξει κι αυτό μια μεγάλη απογοήτευση. Προς το παρόν, δεν είναι τυχαίο που το συγκρίνουν με κορεάτικα κινηματογραφικά αριστουργήματα του είδους όπως τα «Oldboy» και «Lady Vengeance».

Η υπόθεσή του αφορά μια γυναίκα από χαμηλή κοινωνική τάξη που έχει βάλει σκοπό της ζωής της να πάρει εκδίκηση από τις πλούσιες συμμαθήτριές της που της έκαναν bullying. Τη σχεδιάζει μακιαβελικά για χρόνια.

Η εκδίκηση που θέλει να πάρει όμως δεν είναι τόσο απλή. Δεν θέλει απλώς να σκοτώσει τους βασανιστές της, οι οποίοι συνεχίζουν να είναι απαίσιοι άνθρωποι και στην ενήλικη εκδοχή τους. Θέλει να τους κάνει να βιώσουν την ίδια μιζέρια και απόγνωση που ένιωσε εκείνη στα χέρια τους, να πεθάνουν μόνοι και έρημοι.

Είναι ένας τρομακτικός χαρακτήρας και η σειρά αρκετά δυσκολοχώνευτη και σκληρή. Από την αρχή γίνεται κατανοητό στον θεατή το μέγεθος της αδικίας. Οι σκηνές του bullying είναι τόσο βίαιες και άγριες, που είναι σχεδόν αδύνατο να τις αντέξεις, όσο γερό στομάχι κι αν έχεις, παρά την ατμόσφαιρα και τη σκηνοθεσία. 

Σίγουρα είναι ρόλος ζωής για τη Song Hye-kyo, η οποία πάντοτε έδειχνε κάπως άβολα στις ρομαντικές κομεντί και τα μελοδράματα με τα οποία έχει γίνει διάσημη. Εδώ έχει συνέχεια ένα παγωμένο και απόκοσμο βλέμμα – ακόμα και στις πιο ανθρώπινες και θετικές στιγμές που ζει η ηρωίδα υποβόσκει η βία, όταν, π.χ., βρίσκει απροσδόκητο σύμμαχο στο πρόσωπο μιας καλοκάγαθης κακοποιημένης γυναίκας με αντάλλαγμα να σκοτώσει τον άνδρα της ή όταν της δίνεται μια ευκαιρία να ξεφύγει από τη μοίρα της, γνωρίζοντας τυχαία έναν φοιτητη Ιατρικής με τραγικό παρελθόν που την ερωτεύεται παράφορα.

Στο The Glory, η κόλαση είναι οι άλλοι Facebook Twitter
Οι σκηνές του bullying είναι τόσο βίαιες και άγριες που είναι σχεδόν αδύνατο να τις αντέξεις, όσο γερό στομάχι κι αν έχεις, παρά την ατμόσφαιρα και τη σκηνοθεσία.

Σε κάθε επεισόδιο, από τα σημάδια στο σώμα της πρωταγωνίστριας μέχρι τα συνεχή φλασμπάκ υπενθυμίζεται στον θεατή ότι δεν υπάρχει άλλη διέξοδος από τα όσα φρικιαστικά έχει περάσει η πρωταγωνίστρια, κάτι που διατηρεί μια απρόσμενη ισσοροπία ανάμεσα στον τρόμο, στο μελόδραμα και στο μυστήριο.

Το σενάριο έχει την υπογραφή της Kim Eun-sook, που επίσης είναι υπεύθυνη για τεράστιες επιτυχίες όπως τα «The King: Eternal Monarch», «Mr. Sunshine» και «Guardian: The great and lonely god». Ένα ακόμη fun fact είναι ότι είχε γράψει το 2016 το «Descendants of the Sun», τα γυρίσματα του οποίου έγιναν στην Ελλάδα –συγκεκριμένα στη Ζάκυνθο, στην Αράχωβα και στη Λήμνο–, στο οποίο γνωρίστηκαν η Song Hye-kyo και ο Song Joong-ki ως πρωταγωνιστές. Σε όλα αυτά μπορεί να προσθέσει κανείς ότι την ίδια περίοδο που βγήκε το «Glory» βούηξε ο τόπος ότι ο Song Joong-ki έχει νέα αγαπημένη – και μάλιστα Βρετανή.

Ευτυχώς, η είδηση δεν επισκίασε τη σειρά, η οποία μπορεί να μη γνωρίζει τόση viral επιτυχία όση το «Squid Game», αλλά σε κάνει να περιμένεις με αγωνία τη συνέχεια.

The Glory - Official Trailer - Netflix

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ