Λαζόπουλος- Ντενίση: Η συμφιλίωση του αιώνα με φιλιά και αγκαλιές

Λαζόπουλος- Ντενίση: Η συμφιλίωση του αιώνα με φιλιά και αγκαλιές Facebook Twitter
1

Η μεγαλύτερη κόντρα της ελληνικής σόουμπιζ έφτασε στο φινάλε της καθώς Λάκης Λαζόπουλος και η Μιμή Ντενίση άφησαν πίσω τους δεκαετίες διαμάχης και δημοσίως έδειξαν πως όλα ανήκουν στο παρελθόν.

Οι «ιστορικές στιγμές» ήταν η έκπληξη στην πρεμιέρα της παράστασης «Χτυποκάρδια στο θρανίο», την οποία σκηνοθετεί ο Λάκης Λαζόπουλος.

Οι δύο ηθοποιοί είχαν απασχολήσει τα μίντια χιλιάδες φορές, καθώς ο Λάκης Λαζόπουλος καυτηρίαζε επί σειρά ετών την Μιμή Ντενίση ενώ εκείνη δεν είχε διστάσει να εκφράσει τη δυσαρέσκειά της και να κάνει λόγο για εμμονή.

Ο Λάκης Λαζόπουλος σχολίασε τη συμφιλίωση και μέσω Instagram.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Ναι δεν ειναι μονταζ. Αληθεια ειναι! Στα Χτυποκαρδια! Το τι ειπαμε ομως παραμενει μεταξυ μας.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lakis Lazopoulos (@lakislazopoulos_official) στις

Χθες, η Μιμή Ντενίση πήγε στο θέατρο καθώς στο έργο πρωταγωνιστούν καλοί της φίλοι και εκεί έγινε αυτό που κανείς δεν περίμενε.

 

Υπάρχει και λίγο παρασκήνιο...

Σύμφωνα με το βίντεο που προβλήθηκε στο Πρωινό, ενώ ο Λάκης Λαζόπουλος έχει στραμμένη την πλάτη προς την κάμερα, φαίνεται η Μιμή Ντενίση να του λέει: «Εντάξει... Μπράβο σου! Όχι... Δως μου ένα φιλί... Καλή επιτυχία να έχετε»!

 
Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια