Disney και YouTube διακόπτουν τη συνεργασία τους με τον πιο ακριβοπληρωμένο ψηφιακό σταρ μετά τις κατηγορίες για αντισημιτισμό

Disney και YouTube διακόπτουν τη συνεργασία τους με τον πιο ακριβοπληρωμένο ψηφιακό σταρ μετά τις κατηγορίες για αντισημιτισμό Facebook Twitter
2

O PewDiePie ή αλλιώς Felix Kjellberg ήταν σύμφωνα με το περιοδικό Forbes ο πιο ακριβοπληρωμένος ψηφιακός σταρ του YouTube για το 2016, συγκεντρώνοντας 15 εκατ. δολάρια.

Ο Σουηδός gamer που έχει 53 εκατ. συνδρομητές και περισσότερες προβολές από κάθε άλλον video blogger στον κόσμο, φαίνεται πως μπήκε σε περιπέτειες, ύστερα από την απόφασή του να ανεβάσει στο προσωπικό του κανάλι στο YouTube μία σειρά από βίντεο όπου εμφανίζονται δύο άντρες να γελάνε και να κρατούν μία ταμπέλα που γράφει «Θάνατος σε όλους τους Εβραίους».

Η Maker Studios, θυγατρική εταιρία της Disney, ανακοίνωσε τη Δευτέρα τη διακοπή της συνεργασίας με τον PewDiePie, με τον εκπρόσωπό της να δηλώσει στο Variety: «Παρά το γεγονός πως ο Felix έχει αποκτήσει οπαδούς με το να είναι προκλητικός και ασεβής, σε αυτή την περίπτωση το παράκανε και τα βίντεο που προέκυψαν είναι ανάρμοστα. Τα Studio αποφάσισαν να τερματίσουν τη συνεργασία τους μαζί του».

Για την ιστορία, ο Σουηδός σταρ του YouTube προσέλαβε για τα εν λόγω βίντεο δύο Ινδούς, πληρώνοντας μόλις $5 σε μία εταιρία crowd sourcing με έδρα το Τελ - Αβίβ.

Disney και YouTube διακόπτουν τη συνεργασία τους με τον πιο ακριβοπληρωμένο ψηφιακό σταρ μετά τις κατηγορίες για αντισημιτισμό Facebook Twitter

Μία μέρα αργότερα, το YouTube τόνισε σε ανακοίνωσή του πως ακυρώνει τη 2η σεζόν του ριάλιτι σόου «Scare PewDiePie» και αφαιρεί το κανάλι του PewDiePie από το Google Preferred, δηλαδή το πρόγραμμα διαφημίσεων του ιντερνετικού κολοσσού.

Ο Kjellberg προσπάθησε να δικαιολογηθεί μέσω ενός post στο Tumblr, λέγοντας πως τα βίντεο τού είναι χιουμοριστικά και δεν  αποτελούν κάποιου είδους πολιτικό σχόλιο.

«Ήθελα απλώς να δείξω πόσο παρανοϊκός είναι ο σύγχρονος κόσμος, ειδικά ορισμένες από τις υπηρεσίες που προσφέρονται στο ίντερνετ. Επέλεξα κάτι που μου φαινόταν τελείως παράλογο - πως οι άνθρωποι στη Fiverr θα έκαναν και θα έλεγαν τα πάντα για 5 δολάρια».

Ο ίδιος πρόσθεσε: «Αν και δεν ήταν στις προθέσεις μου, αντιλαμβάνονται ότι αυτά τα αστεία ήταν προσβλητικά».

Τα βίντεο αυτά έχουν αφαιρεθεί από το κανάλι του PewDiePie.

Με πληροφορίες από Daily Mail και Variety

Τech & Science
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπετόβεν: Το αληνθινό πρόσωπό του - Οι εικόνες που δημοσίευσε 3D creator

Τech & Science / Μπετόβεν: Το αληθινό πρόσωπό του - Οι εικόνες που δημοσίευσε 3D creator

«Αυτή είναι η πρώτη προσέγγιση του προσώπου που γίνεται από το κρανίο του, χρησιμοποίησα την ίδια προσέγγιση που χρησιμοποιούμε στις αστυνομικές υποθέσεις για την αναγνώριση των θυμάτων» λέει ο Σίσερο Μοράες
LIFO NEWSROOM
Ο Τύμβος Καστά στην Αμφίπολη είναι ευθυγραμμισμένος με το χειμερινό ηλιοστάσιο, σύμφωνα με έρευνα

Τech & Science / Αμφίπολη: «Ο Τύμβος Καστά είναι ευθυγραμμισμένος με το χειμερινό ηλιοστάσιο», υποστηρίζει ερευνητής

Ο Τύμβος Καστά στην Αμφίπολη ευθυγραμμίζεται με το ηλιακό φως του χειμερινού ηλιοστασίου, υποδηλώνοντας τελετουργική χρήση και πιθανή σύνδεση με τον Ηφαιστίωνα ή τον Μέγα Αλέξανδρο, σύμφωνα με μελέτη στο Nexus Network Journal
LIFO NEWSROOM
«Γαλάζιος Δούναβης»: Το διάσημο βαλς του Γιόχαν Στράους του νεότερου θα ταξιδέψει στο Διάστημα

Τech & Science / «Γαλάζιος Δούναβης»: Το διάσημο βαλς του Γιόχαν Στράους του νεότερου θα ταξιδέψει στο Διάστημα

Η μουσική, που έγινε παγκοσμίως γνωστή μέσα από την ταινία «2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος» του Στάνλεϊ Κιούμπρικ, θα φτάσει στη Σελήνη σε μόλις 1,5 δευτερόλεπτο
LIFO NEWSROOM
Καρκίνος του δέρματος: Πού εμφανίζεται συχνότερα σε άνδρες και γυναίκες – Σημαντική αύξηση κρουσμάτων φέτος

Τech & Science / Καρκίνος του δέρματος: Πού εμφανίζεται συχνότερα σε άνδρες και γυναίκες – Σημαντική αύξηση κρουσμάτων φέτος

Νέα έρευνα δείχνει ότι το μελάνωμα εμφανίζεται συχνότερα στον κορμό των ανδρών και στα κάτω άκρα των γυναικών -Τα περιστατικά αυξάνονται, με προβλέψεις για 21.300 νέα κρούσματα φέτος στο Ηνωμένο Βασίλειο
LIFO NEWSROOM