H κυνική ομολογία του Μπερτολούτσι για την σκηνή σεξ με το βούτυρο στο «Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι»

H κυνική ομολογία του Μπερτολούτσι για την σκηνή σεξ με το βούτυρο στο «Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι» Facebook Twitter
7

Ένα παλιό βίντεο που ήρθε πρόσφατα στο φως, αποκαλύπτει πως μια από τις διασημότερες και πιο αμφιλεγόμενες ερωτικές σκηνές του σινεμά κρύβει μια ενοχλητική αλήθεια. Ο σκηνοθέτης του φιλμ «Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι» Μπερνάρντο Μπερτολούτσι παραδέχεται πως η πρωταγωνίστριά του, Μαρία Σνάιντερ δεν είχε συναινέσει για τη σκηνή αυτή και πως ήταν ένα σχέδιο «συνωμοσίας» έμπνευσης του ιδίου και του Μάρλον Μπράντο.

«Η σκηνή με το βούτυρο ήταν μια ιδέα που είχα με τον Μάρλον εκείνο το πρωί πριν από το γύρισμα», δηλώνει ο Μπερτολούτσι σε μια συνέντευξή του στην Ταινιοθήκη της Γαλλίας από το 2013, δύο χρόνια μετά το θάνατο της Μαρία Σνάιντερ.

H κυνική ομολογία του Μπερτολούτσι για την σκηνή σεξ με το βούτυρο στο «Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι» Facebook Twitter
O Mπράντο με τον Μπερτολούτσι την εποχή των γυρισμάτων

Ο σκηνοθέτης παραδέχεται πως υπήρξε απαίσιος απέναντι στην ηθοποιό γιατί δεν της είχε αποκαλύψει τι σχεδίαζαν να συμβεί την ώρα του γυρίσματος. Στη συνέχεια δηλώνει πως ήθελε να πετύχει την αντίδρασή της «ως κορίτσι» και πως ήθελε να την κάνει να νιώσει πραγματικά ταπεινωμένη. «Νομίζω ότι μίσησε εμένα και τον Μπράντο που δεν της το είπαμε» αναφέρει και προσθέτει «Δεν ήθελα η Μαρία να ερμηνεύσει την ταπείνωση και την οργή της. Ήθελα να την νιώσει».

Την εποχή που γυρίστηκε η ταινία, η Σνάιντερ ήταν 19 ετών και ο Μπράντο 48. Η σκηνή αυτή προκάλεσε μεγάλη αίσθηση και λογοκρίθηκε ενώ μερικά χρόνια αργότερα η πρωταγωνίστρια είχε εξομολογηθεί πόσο ταπεινωμένη αισθάνθηκε και ανέφερε ότι ένιωσε τη σκηνή σχεδόν σαν «βιασμό» από τον Μπράντο. «Ένιωσα ταπεινωμένη και ήταν σαν να με βίαζαν μαζί ο Μάρλον και ο Μπερτολούτσι. Μετά τη σκηνή, ο Μάρλον δεν με παρηγόρησε ούτε καν απολογήθηκε. Ευτυχώς ήταν μόνο μια λήψη», είχε πει σε μια συνέντευξή της το 2007.

Μετά την κυκλοφορία της ταινίας, η Σνάιντερ δεν δέχτηκε να ξανακάνει γυμνή σκηνή σε καμία από τις κινηματογραφικές ταινίες που συμμετείχε.

Η επίμαχη σκηνή:

Πολιτισμός
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το ΜΕΤ ανακοίνωσε τη μεγάλη έκθεση του 2026 αφιερωμένη στον Ραφαήλ

Πολιτισμός / Το ΜΕΤ ανακοίνωσε τη μεγάλη έκθεση του 2026 αφιερωμένη στον Ραφαήλ

Το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης στη Νέα Υόρκη ετοιμάζεται για την έκθεση «Ραφαήλ: Υψηλή Ποίηση», τη μεγαλύτερη που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ για τον δάσκαλο της Αναγέννησης στις Ηνωμένες Πολιτείες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αρονόφσκι, Στίβεν Κινγκ και Κουρόσαβα από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Αρονόφσκι, Στίβεν Κινγκ και Κουρόσαβα από αύριο στους κινηματογράφους

Η αναδρομή στην crime κωμωδία των ‘90s του «Caught Stealing», το φιλμικό ανάλογο μιας ζεστής αγκαλιάς που λέγεται «Life of Chuck», το γουντιαλενικής ιδιοσυγκρασίας «Trois Amies» και το αξεπέραστο «Ran» ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ρώμη: Το διάσημο Caffè Greco κινδυνεύει να κλείσει

Πολιτισμός / Ρώμη: Το διάσημο Caffè Greco κινδυνεύει να κλείσει

Ένα από τα πιο θρυλικά στέκια της Ευρώπης, με 250 χρόνια ιστορίας και θαμώνες από τον Γκαίτε και τον Σοπενχάουερ μέχρι τον Σταντάλ και τον Ίψεν, κινδυνεύει με λουκέτο καθώς οι ιδιοκτήτες απαιτούν ενοίκιο πολλαπλάσιο από το προηγούμενο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Υπόδειγμα πολιτισμού ή άντρο της ακολασίας, η Πομπηία παραμένει η ενεργή φλέβα της Ιστορίας

Πολιτισμός / Υπόδειγμα πολιτισμού ή άντρο της ακολασίας, η Πομπηία παραμένει η ενεργή φλέβα της Ιστορίας

Η «Χαμένη Πόλη» εξακολουθεί να γοητεύει τους ερευνητές και έχει πολλά ακόμη να δώσει μέσα από τη μεγαλύτερη ανασκαφή που έχει γίνει ποτέ, τα τελευταία 70 χρόνια
LIFO NEWSROOM
Ο Μπρους Σπρίνγκστιν και ο Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ συγκίνησαν το κοινό στην πρεμιέρα του «Deliver Me From Nowhere»

Πολιτισμός / Ο Μπρους Σπρίνγκστιν και ο Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ συγκίνησαν το κοινό στην πρεμιέρα του «Deliver Me From Nowhere»

Η ταινία είναι βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Γουόρεν Ζέινς που κυκλοφόρησε το 2023 και εστιάζει στη δημιουργία του άλμπουμ «Nebraska» (1982) το οποίο ηχογράφησε ο Σπρίνγκστιν στο δωμάτιο του στο Κολτς Νεκ του Νιου Τζέρσεϊ σε ένα τετρακάναλο κασετόφωνο
LIFO NEWSROOM
Ντάριο Αρτζέντο: Ο «Χίτσκοκ της Ιταλίας» με τα λοξά πλάνα που προκαλούσε πανικό στις κινηματογραφικές αίθουσες

Πολιτισμός / Ντάριο Αρτζέντο: Ο «Χίτσκοκ της Ιταλίας» με τα λοξά πλάνα που προκαλούσε πανικό στις κινηματογραφικές αίθουσες

Ο Ντάριο Αρτζέντο που σε λίγες ημέρες συμπληρώνει τα 85 του χρόνια έχει πλέον αποσυρθεί από τα κινηματογραφικά πλατό εδώ και τρία χρόνια, καθώς πέρα από το εμπόδιο της ηλικίας του απογοητεύτηκε και από την αποδοχή που είχε η τελευταία του ταινία «Μαύρα Γυαλιά»
LIFO NEWSROOM