Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter
1

Κείμενο/Φωτογραφίες: Θανάσης Καραντζάς

Είναι μερικές φωνές που καρφώνονται στα αυτιά σου ακόμη και να τις ακούσεις μια φορά. Μια τέτοια είναι σίγουρα του Sivert Hoyem. Η φωνή, The Voice. Βάθος χρώμα και αρκετή νοσταλγία. Έρχεται από τις εποχές που οι Madrugada σε στέλνανε σε έναν δικό τους κόσμο γλυκιάς μελαγχολίας και ονείρων. Σόλο πλέον εδώ και 10 χρόνια και ξανά στην Αθήνα για μια ακόμη φορά. Sold out και οι δύο ημέρες και ο κόσμος έψαχνε να βρει να μπει από καμία ακύρωση ή από κάποιον γνωστό που είναι φίλος του φίλου. Ήδη 8 και το Stage Volume 1 θύμιζε κάτι μαγαζιά στο Κολωνάκι από τα παλιά που ο κόσμος στριμώχνονταν χαρούμενος που απλώς κατάφερε να μπει. Χαμηλά φώτα, μια κάποια ζέστη, χαρούμενη όμως ατμόσφαιρα. Είναι βέβαια και αυτή η ανοιχτή οροφή που σε φτιάχνει να κοιτάζεις τα αστέρια και να ακούς μουσική. Remi on Stage στην αρχή να κάνει το άνοιγμα και να προετοιμάσει το κοινό για μια ώρα, αλλά όπως σε όλα τα γεύματα, καλό το πρώτο, αλλά το κυρίως είναι που περιμένεις με αξιώσεις. Έτσι και έγινε. Όταν μπήκε ο Sivert και είπε ‘hello’ απλώς με την φωνή του, έφτανε. Είπε πολλά από τα καινούρια σου Solo Albums με πολύ πάθος. Δεν σταμάτησε να λικνίζεται καθόλου. Άλλοτε πιο έντονα, άλλοτε στον ρυθμό. Περφόρμερ, αλάνθαστος και γεμάτος ενέργεια, μετέδιδε αυτή τη ηρεμία του και σε ταξίδευε. Ωραίος τύπος. Η ώρα πέρασε πολύ ευχάριστα και γρήγορα. Μικρό encore και πολλά χαμόγελα από κάτω. Φεύγοντας από την συναυλία θέλαμε ακόμη λίγο από τον φοβερό Νορβηγό.   

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter
Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter
Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter
Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter
Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

Πήγαμε στην συναυλία του Sivert Hoyem Facebook Twitter

















               

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

SANDWELL DISTRICT INTERVIEW

Μουσική / Οι Sandwell District φτιάχνουν τέκνο σαν να προσεύχονται

O Regis και ο Function, δύο από τους πρωτεργάτες του πρότζεκτ που εξελίχθηκε σε διεθνές underground δίκτυο, με αφορμή την εμφάνισή τους στην Αθήνα μιλούν στη LiFO για την επανένωσή τους, την τέκνο σήμερα και τον καινούργιο τους δίσκο.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ

σχόλια

1 σχόλια