Παρόλο που η τεχνολογία του 5G δεν θα αλλάξει τα πάντα για τον κόσμο γύρω μας, είναι γεγονός ότι όλος αυτός ο ενθουσιασμός που έχει ήδη προκληθεί δεν είναι τελείως αδικαιολόγητος. Ωστόσο, σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Ericsson, το 5G θα μας δώσει πολλές περισσότερες δυνατότητες από το VR και την επαυξημένη πραγματικότητα, ενώ συγχρόνως αρκετοί είναι αυτοί που θεωρούν ότι θα καταστήσει τα smartphones μας σε ακόμη πιο «εθιστικές» συσκευές. 

 

Συγκεκριμένα, η έρευνα της Ericsson Mobility αναφέρει ότι το 2020 θα είναι η πρώτη χρονιά της επόμενης γενιάς της κινητής ευρυζωνικότητας. Βέβαια, η γενιά αυτή, όπως είναι αναμενόμενο, θα ξεκινήσει πρώτα από τη Βόρεια Αμερική, με τις προβλέψεις να δείχνουν ότι δεύτερη κατά σειρά θα είναι η Ασία, η οποία θα έχει αποκτήσει 5G συνδέσεις σε ποσοστό 56% μέχρι το 2025 κι έπειτα η Ευρώπη με ποσοστό 55% μέχρι το την ίδια χρονιά.  

 

Όσον αφορά, όμως, τις χώρες της κεντρικής και νότιας Ευρώπης, μόνο το 25% των κινητών θα υποστηρίζουν 5G μέχρι το 2025, ενώ στον υπόλοιπο κόσμο τα ποσοστά φαίνεται να είναι ακόμη πιο χαμηλά.

 

Όσον αφορά, όμως, τις χώρες της κεντρικής και νότιας Ευρώπης, μόνο το 25% των κινητών θα υποστηρίζουν 5G μέχρι το 2025, ενώ στον υπόλοιπο κόσμο τα ποσοστά φαίνεται να είναι ακόμη πιο χαμηλά. Ωστόσο, η αναφορά της Ericsson δείχνει αρκετά αισιόδοξη κι ευελπιστεί ότι σε έξι χρόνια από σήμερα το 65% του παγκόσμιου πληθυσμού θα έχει πρόσβαση με 5G. 

 

Παράλληλα, ο υπεύθυνος της εταιρείας Strategy Analytics, Phil Kendall, δήλωσε ότι: «Το 4G χρειάστηκε επτά χρόνια για να είναι διαθέσιμο στο 65% του παγκόσμιου πληθυσμού, πράγμα που σημαίνει ότι το σενάριο του να είναι 5G διαθέσιμο στο αντίστοιχο ποσοστό του πληθυσμού μέχρι το 2025, δηλαδή στα επόμενα έξι χρόνια, είναι κάπως παράλογο». 

 

Τέλος, μία από τις σημαντικές αλλαγές, κατά πολλούς χρήστες, που θα φέρει το 5G θα αφορά το βίντεο περιεχόμενο, καθώς όχι μόνο η ανάλυσή τους θα είναι πολύ υψηλότερη από τη σημερινή, αλλά την ίδια στιγμή θα υπάρχουν περισσότερα βίντεο που ανήκουν στη λεγόμενη «εμβυθιστική πραγματικότητα», δηλαδή VR και AR εμπειρίες. 

 

Με πληροφορίες από Fast Company