Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ
O Προκόπης Βλασερός είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους δημιουργούς ειδικών εφέ στην χώρα μας.
Σινεμά

Ο Προκόπης έχει στο ψυγείο του πόσιμο αίμα

Ο Προκόπης Βλασερός μάς ξεναγεί στο εργαστήριό του στα Εξάρχεια και εξηγεί γιατί είναι πιο εύκολο να φτιάξεις έναν λυκάνθρωπο παρά μια επιτυχημένη γήρανση

Ανοίγοντας την πόρτα του εργαστηρίου του Προκόπη Βλασερού, ενός από τους πιο ταλαντούχους δημιουργούς ειδικών εφέ στη χώρα μας, σε ένα ισόγειο διαμέρισμα στα Εξάρχεια, μπαίνουμε σε έναν χώρο που θυμίζει σκηνή από ταινία τρόμου.

 

Κεφάλια κρεμασμένα στους τοίχους αλλά και τακτοποιημένα σε ειδικές προθήκες, τέρατα όλων των ειδών, καμένα πτώματα, κομμένα χέρια, δάκτυλα και γλώσσες, δόντια και ένα σωρό καλούπια, γύψινα ομοιώματα, τσεκούρια και μαχαίρια.

 

«Αυτός είναι ο κόσμος μου», λέει χαμογελώντας «Εδώ περνάω άπειρες ώρες, συχνά ολόκληρα 24ωρα και βάλε», προσθέτει καθώς ξεκινά την «ξενάγηση». Σε ένα μεγάλο δωμάτιο με κάμποσα τραπέζια εργασίας οι τοίχοι είναι καλυμμένοι με ένα σωρό εργαλεία. Μπογιές, σπρέι και διάφορα υλικά υπάρχουν παντού σε διάφορα δοχεία, πινέλα, μίξερ και ένα σωρό άγνωστα (σε μένα) μηχανήματα.

 

«Σαν να μπαίνω στο εργαστήριο του τρελού επιστήμονα είναι», του λέω. Και όντως κάπως έτσι είναι μια και για τη δημιουργία των ειδικών εφέ χρειάζεται κανείς να έχει γνώσεις όχι μόνο τέχνης και γλυπτικής αλλά και οδοντοτεχνίας, χημείας, ιατρικής, ανατομίας, χειρουργικής, δερματολογίας ακόμα και μακιγιάζ και ηλεκτρολογίας.

 

Η πρώτη ταινία που είδα και μου κόλλησε το μικρόβιο των ειδικών εφέ ήταν Ο Χταποδάνθρωπος (Octaman), μια b-movie του 1971. Όσο και να ακούγεται υπερβολικό, από τότε ήξερα ότι ήθελα να είμαι αυτός που θα φτιάξει το τέρας, όπως ο Δρ Φρανκεστάιν έφτιαξε το δικό του τέρας.

 

Ο 33χρονος Προκόπης είναι εντελώς αυτοδίδαχτος. «Δεν πήγα σε καμία σχολή. Είχα μονάχα την τιμή να με δεχθεί πριν από ορισμένα χρόνια ο Dick Smith και να πάρω το πτυχίο παρακολούθησης του σεμιναρίου του», λέει τονίζοντάς μου ότι πρόκειται για τον γκουρού των ειδικών εφέ. «Έχει κάνει τα εφέ για θρυλικές ταινίες όπως Ο Εξορκιστής, Ο Νονός και Ο Ταξιτζής. Όλα αυτά που γίνονται ακόμα και σήμερα βασίζονται σε τεχνικές αυτού του φοβερού τύπου».

 

Στον Προκόπη άρεσε, και ακόμα αρέσει, να βλέπει ταινίες τρόμου και επιστημονικής φαντασίας. Λάτρευε τα b-movies και τα σπλάτερ. «Η πρώτη ταινία που είδα και μου κόλλησε το μικρόβιο των ειδικών εφέ ήταν Ο Χταποδάνθρωπος (Octaman), μια b-movie του 1971. Όσο και να ακούγεται υπερβολικό, από τότε ήξερα ότι ήθελα να είμαι αυτός που θα φτιάξει το τέρας, όπως ο Δρ Φρανκεστάιν έφτιαξε το δικό του τέρας», λέει.

 

Μικρός όταν ήταν, τρελαινόταν να μεταμφιέζεται τις Απόκριες σε βρικόλακα, ζόμπι και όλα τα σχετικά. «Έβγαιναν τότε κάποια kits τύπου "γίνε ο δράκουλας" και ήταν τα αγαπημένα μου. Λαστιχένια δόντια, νύχια, ψεύτικο αίμα, όλα αυτά ήταν τα παιχνίδια μου».

 

Για την δημιουργία των ειδικών εφέ χρειάζεται κανείς να έχει γνώσεις όχι μόνο τέχνης και γλυπτικής αλλά και οδοντοτεχνίας, χημείας, ιατρικής, ανατομίας, χειρουργικής, δερματολογίας ακόμα και μακιγιάζ και ηλεκτρολογίας. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Για την δημιουργία των ειδικών εφέ χρειάζεται κανείς να έχει γνώσεις όχι μόνο τέχνης και γλυπτικής αλλά και οδοντοτεχνίας, χημείας, ιατρικής, ανατομίας, χειρουργικής, δερματολογίας ακόμα και μακιγιάζ και ηλεκτρολογίας. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Αν και ξεκίνησε να σπουδάζει αρχιτεκτονική στο Πανεπιστήμιο La Sapienza της Ρώμης, κάποια στιγμή ξεκίνησε να βλέπει βιντεάκια στο Ίντερνετ που είχαν making of από ταινίες, ή ακόμα και tutorials για το πώς κανείς μπορεί να φτιάξει μόνος του διάφορα props και προσθετικά. «Και φυσικά κάπου εκεί ξεκίνησα να παραγγέλνω υλικά από το εξωτερικό. Σιλικόνη, λάτεξ, αφρώδες latex, πολυουρεθάνη. Στην ουσία ξόδευα μεγάλα ποσά για ένα χρονικό διάστημα πειραματιζόμενος με όλα αυτά». Και κάπου εκεί εγκατέλειψε τις σπουδές του εφόσον αποφάσισε να αφοσιωθεί σε αυτό που αγαπούσε πραγματικά.

 

«Ταλαιπωρήθηκα πολύ στην αρχή μέχρι να μάθω από μόνος μου να χειρίζομαι τα υλικά. Στην ουσία ακολούθησα την τεχνική "trial and error". Δοκιμάζοντας και αποτυγχάνοντας», λέει. Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπάρχει κάποια σχολή που να σου μαθαίνει να κατασκευάζεις ειδικά εφέ. «Οι σχολές που λένε ότι το κάνουν στην ουσία σου μαθαίνουν μέσα από το μακιγιάζ βασικά πράγματα, όπως να κάνεις ένα μώλωπα ή μια γρατζουνιά. Δεν μαθαίνεις όμως πουθενά να φτιάχνεις γύψους, να δημιουργείς ομοιώματα, να κάνεις γλυπτική».

 

«Στην αρχή όταν ξεκινούσα να φτιάχνω διάφορα, ένα κομμένο χέρι για παράδειγμα, συχνά το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό». Το κλειδί της επιτυχίας για τον Προκόπη είναι η επιμονή. «Να μην το βάζεις κάτω. Α, και κάμποση υπομονή φυσικά και άπειρες ώρες στο εργαστήριο. Είναι καλλιτεχνική η δουλειά μας και δεν έχουμε ωράρια. Όταν υπάρχει δουλειά που πρέπει να βγει θα κάτσουμε να την κάνουμε όσες ώρες και να πάρει».

 

Σε ένα μεγάλο δωμάτιο με κάμποσα τραπέζια εργασίας οι τοίχοι είναι καλυμμένοι με ένα σωρό εργαλεία. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Σε ένα μεγάλο δωμάτιο με κάμποσα τραπέζια εργασίας οι τοίχοι είναι καλυμμένοι με ένα σωρό εργαλεία. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Λέει πως του αρέσουν τα δύσκολα πρότζεκτ. Τα εκλαμβάνει ως πρόκληση, άλλωστε βαριέται να κάνει τα ίδια και τα ίδια. «Ένα από τα πιο δύσκολο εφέ είναι οι καλές γηράνσεις, όσο κι αν ακούγεται περίεργο. Κι αυτό γιατί όλοι έχουν πολλές εικόνες από γερασμένους ανθρώπους. Επιπλέον, καλούμαστε να προβλέψουμε τη γήρανση που θα επέλθει στο πρόσωπο του κάθε ηθοποιού που παίζει έναν συγκεκριμένο ρόλο. Είναι πολύ δύσκολο να ξεγελάσεις τον θεατή πάνω σε αυτό Είναι πιο εύκολο να φτιάξεις έναν λυκάνθρωπο παρά μια επιτυχημένη γήρανση».

 

Στην κουζίνα του έχει (ψεύτικο) αίμα στα πλακάκια και αν ανοίξεις την κατάψυξη έχει μπουκάλια με «αίμα» που παρασκευάζει ο ίδιος. Είναι και ασφαλές για πόση μια και το παρασκευάζει με βρώσιμα υλικά, μου λέει. «Ο κάθε εφετζής έχει τη δική του φόρμουλά και όπως καταλαβαίνεις είναι μυστική. Είναι πάντως μελετημένο ώστε να γράφει πολύ καλά στον φακό, πάνω σε διάφορες επιφάνειες να στέκεται σαν πραγματικό αίμα και επίσης να φεύγει από τα ρούχα καλύτερα από κάθε άλλο αίμα. Για το ενδυματολογικό έχει τεράστια σημασία αυτό, γιατί για τους ενδυματολόγους όταν πας στο γύρισμα είσαι αυτός που θα λερώσει τα ρούχα», λέει γελώντας.

  

Σε ένα άλλο δωμάτιο έχει ένα τεράστιο αρχείο με τόμους ιατροδικαστικής, φωτογραφικό υλικό από πραγματικά εγκλήματα και πτώματα, βιβλία ανατομίας και χειρουργικής. «Όταν ξεκινάω να κάνω κάποια δουλειά προηγείται το διάβασμα και η παρατήρηση πραγματικών γεγονότων. Ο θεατής, ακόμα και δεν έχει δει ποτέ ένα καμένο πτώμα, έχει μια εικόνα στο μυαλό του από παρόμοια πράγματα που έχει δει. Οπότε εμείς προσπαθούμε να είμαστε όσο πιο αληθοφανείς γίνεται».

 

Είναι ένα σωρό μικρά στοιχεία όλα αυτά που μπορούν να πείσουν τον θεατή. Γι' αυτό και η δουλειά του δημιουργού των ειδικών εφέ παίζει πολύ στην λεπτομέρεια. «Αν σου ξεφύγει κάτι, πάει το έχασες. Θα φαίνεται ψεύτικο. Πολύ σημαντικό ρόλο επίσης παίζει και η καλή επικοινωνία με τον σκηνοθέτη. Πολλές φορές πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή ανάμεσα στο κινηματογραφικά ορθό και στον ρεαλισμό. Είναι μια πρόκληση πάντα αυτό διότι καμιά φορά ο απόλυτος ρεαλισμός γράφει ψεύτικος και φαίνεται σαν κακό εφέ».

 

Στην κουζίνα του έχει (ψεύτικο) αίμα στα πλακάκια και αν ανοίξεις την κατάψυξη έχει μπουκάλια με «αίμα» που παρασκευάζει ο ίδιος. Είναι και ασφαλές για πόση μια και το παρασκευάζει με βρώσιμα υλικά. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Στην κουζίνα του έχει (ψεύτικο) αίμα στα πλακάκια και αν ανοίξεις την κατάψυξη έχει μπουκάλια με «αίμα» που παρασκευάζει ο ίδιος. Είναι και ασφαλές για πόση μια και το παρασκευάζει με βρώσιμα υλικά. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Το ξεκίνημά του ο Προκόπης το έκανε σε μια τηλεοπτική σειρά (τα Μαύρα Μεσάνυχτα), σε μια συνεργασία με τον σκηνοθέτη Πάνο Κοκκινόπουλο. «Μετά ξέρεις, το ένα φέρνει το άλλο, όπως γίνεται ίσως και σε όλες τις δουλειές», λέει. Μέχρι στιγμής έχει συμμετάσχει σε ένα σωρό κινηματογραφικές ταινίες, θεατρικές παραστάσεις και διαφημιστικά σποτ ενώ τώρα τελευταία έχει ξεκινήσει να φτιάχνει προσθετικά μέλη για ανθρώπους που έχουν υποστεί κάποιο ατύχημα ή ακρωτηριασμό, συνεργαζόμενος με έναν ιατρικό όμιλο.

 

«Νιώθω πολύ περήφανος για αυτή την τελευταία μου ενασχόληση. Είναι τέλειο το συναίσθημα του να βλέπεις ότι αυτό που κάνεις μπορεί να βοηθήσει ένα συνάνθρωπό σου να έχει μια κανονική ζωή. Είναι πολύ συγκινητικό. Επιπλέον, η δημιουργία ορθοπεδικών προσθετικών είναι κάτι που δίνει νέα πνοή στη δουλειά μου», μου λέει.


Εκτός από αυτό όμως αξίζει να αναφερθεί ότι ο Προκόπης υπήρξε και δύο φορές προτεινόμενος για το βραβείο ειδικών εφέ από την Ελληνική Εταιρεία Κινηματογράφου. Η μία ήταν για το Republic του Δημήτρη Τζέτζα και η άλλη για το Νήμα του Αλέξανδρου Βούλγαρη (The Boy). Ανάμεσα στο πλούσιο βιογραφικό του είναι και η συμμετοχή του σε ταινίες όπως το Miss Violence του Αλέξανδρου Αβρανά, το Success Story του Περάκη, η Πολυξένη της Δώρας Μασκλαβάνου και σε θεατρικές παραστάσεις όπως το FAUST της Κατερίνας Ευαγγελάτου, το Εdelweiss Bells του Γιαννη Κακλέα και ο ΑΡΗΣ του Βασίλη Μπισμπίκη. Μια από τις τελευταίες του δουλειές ήταν και η ταινία 37 μέρες σε σκηνοθεσία Νικολέτας Λεούση, με πρωταγωνίστρια την «έγκυο» Έλλη Τρίγγου.

 

Το εργαστήριο του θυμίζει σκηνή από ταινία τρόμου. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Το εργαστήριο του θυμίζει σκηνή από ταινία τρόμου. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Λέει πως του αρέσουν τα δύσκολα πρότζεκτ. Τα εκλαμβάνει ως πρόκληση, άλλωστε βαριέται να κάνει τα ίδια και τα ίδια. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Λέει πως του αρέσουν τα δύσκολα πρότζεκτ. Τα εκλαμβάνει ως πρόκληση, άλλωστε βαριέται να κάνει τα ίδια και τα ίδια. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Η συντάκτρια της LIFO στον τόπο του εγκλήματος. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Η συντάκτρια της LIFO στον τόπο του εγκλήματος. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

 

Δείτε περισσότερες δουλειές του Προκόπη Βλασερού εδώ και εδώ.

Η Μερόπη Κοκκίνη γεννήθηκε στην Κύπρο. Άρχισε να δημοσιογραφεί στο περιοδικό «01». Ανήκει στην συντακτική ομάδα της LIFO.
Email: [email protected]

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στο εργαστήριο του Capten υπάρχουν πάνω από χίλιες κατσαρίδες
Μέσα σε συρτάρια, πάνω στους πάγκους εργασίας, κρεμασμένες από τον τοίχο, παντού!
Οι 100 ταινίες επιστημονικής φαντασίας που καθόρισαν τον κινηματογράφο
Μια λίστα με σπουδαίες (και μη) ταινίες που έφεραν το διάστημα στη μεγάλη οθόνη
Στα άδυτα των Grinders - (Προσοχή, περιέχει σκληρές εικόνες)
Oι Grinders χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να βελτιώσουν αυτό που σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Από ενσωματωμένα τσιπάκια που διαβάζουν και μεταδίδουν βιομετρικά δεδομένα, μέχρι μικρές πλάκες με LED φωτάκια που λάμπουν κάτω από το δέρμα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κάθε άνθρωπος είναι ένας ευεργέτης που παραμένει άγνωστος: Με αφορμή την ταινία του Τέρενς Μάλικ «Μια κρυφή ζωή»
Κάνουν άραγε ταινίες σαν κι αυτή τη διαφορά;
Η σημασία του οσκαρικού θριάμβου της ταινίας «Παράσιτα»
Η ανεπανάληπτη επικράτηση της ανεξάρτητης ταινίας του Μπονγκ Τζουν Χο εκπροσωπεί την πιο αγνή εφαρμογή της περίβλεπτης αφομοίωσης, γιατί ξεκινά από κινηματογραφικά κριτήρια.
Athens Fashion Film Festival: Τα highlights του φετινού τριημέρου μόδας και κινηματογράφου στην Τεχνόπολη
Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη διοργάνωση που επιστρέφει στην Αθήνα με προβολές και ενδιαφέρουσες δράσεις.
Γιάννης Οικονομίδης: «Έχει σπάσει ο τσαμπουκάς του Έλληνα, είναι φοβισμένος, έχει διαψευστεί 100 φορές»
Ο Γιάννης Οικονομίδης στη χοάνη της αβάσταχτης ελληνικής επαρχίας των κωλόμπαρων και των συμπλεγμάτων. Μια συζήτηση με τον ιδιοφυή σκηνοθέτη με αφορμή την πρεμιέρα της νέας του ταινίας, «Η Μπαλάντα της τρύπιας καρδιάς».
10 νοτιοκορεατικές ταινίες που αξίζει να δεις, με αφορμή τον οσκαρικό θρίαμβο των «Παρασίτων»
Μια εθνική κινηματογραφία που έχει δώσει κατά καιρούς υπέροχα δείγματα από ταλαντούχους δημιουργούς.
Οι Έλληνες που κέρδισαν Όσκαρ
Στα 91 χρόνια του θεσμού, λίγοι ήταν οι Έλληνες που κατάφεραν να σηκώσουν το πολυπόθητο αγαλματίδιο
Ας είμαστε ρεαλισταί: Ούτε μία «αξέχαστη» ταινία δεν έχει πάρει το μεγάλο Όσκαρ την τελευταία δεκαετία
Η προβλέψιμη χλιαρότητα θα επιβραβευτεί και φέτος στα Όσκαρ - εκτός αν κερδίσουν τα «Παράσιτα»
Οι ξένοι στα Όσκαρ: Τα «Παράσιτα» μπορούν να γράψουν ιστορία
Τα «Παράσιτα» των 6 υποψηφιοτήτων και της ευρύτατης αναγνώρισης έγιναν η 12η μη αγγλόφωνη ταινία που απειλεί μια εξόχως αγγλόφωνη ιστορία βραβείων.
Λευκές, ανδρικές υποψηφιότητες για Όσκαρ
Όποιον μετεωρολόγο βραβείων και αυτοσχέδιο προγνωστικάριο και να ακούσετε, μη δώσετε βάση. Η οσκαρική σεζόν μόλις τώρα ανοίγει τα χαρτιά της.
Προγνωστικά Όσκαρ 2020: Ποιος θα πιάσει το «1917»;
Χωρίς υποψηφιότητες στις κατηγορίες των ηθοποιών, το «1917» προηγείται ελαφρώς στα προγνωστικά, στη ρευστή κούρσα για το Όσκαρ καλύτερης ταινίας.
Η Λάιζα Μινέλι είναι πάντα εδώ και μας θυμίζει εποχές πραγματικής λάμψης στα Όσκαρ
Η θρυλική σταρ θυμάται εκείνη τη βραδιά που παρέλαβε το Όσκαρ για την ερμηνεία της στο «Καμπαρέ», φορώντας το κίτρινο φόρεμα που είχε σχεδιάσει γι’ αυτήν ο Halston.
Viral στο YouTube η ψηφιακή αποκατάσταση της αρχαιότερης ταινίας του κινηματογράφου
Η «Άφιξη του τρένου» που γύρισαν το 1885 οι «εφευρέτες» του σινεμά αδελφοί Λιμιέρ αποκαταστάθηκε από έναν ερασιτέχνη σε ανάλυση 4Κ και 60 καρέ το δευτερόλεπτο, ανέβηκε πριν λίγες μέρες στο YouTube και ήδη έχει ξεπεράσει τα δύο εκατομμύρια views.
«Μικρές κυρίες»: Εντυπωσιακά πορτραίτα σαν φωτογραφίες του 19ου αιώνα
Πορτραίτα του φωτογράφου Wilson Webb με το πρωταγωνιστικό καστ της ταινίας της Γκρέτα Γκέργουιγκ, σε ένα ταξίδι στον χρόνο και στην αυγή της φωτογραφικής τέχνης
Επίσκεψη στο σπίτι-μουσείο του Σεργκέι Παρατζάνοφ στο Γιερεβάν της Αρμενίας
Ο φωτογράφος της LiFO Πάρις Ταβιτιάν επισκέπτεται το μουσείο που ιδρύθηκε το 1988 προς τιμήν του κορυφαίου Γεωργιανού σκηνοθέτη, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε πολύ από το σοβιετικό καθεστώς αλλά επιβίωσε χάρη στο αναγνωρισμένο, ακόμα και από τους διώκτες του, ταλέντο του.
Μάγια Πιπερά: Γνωρίστε την αξιαγάπητη πρωταγωνίστρια της ταινίας «Cosmic Candy»
H 14χρονη πρωταγωνίστρια της νέας ταινίας της Ρηνιώς Δραγασάκη δεν ξέρει αν θα ακολουθήσει καριέρα ηθοποιού και ονειρεύεται έναν καλύτερο κόσμο για όλους.
1 σχόλιο
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1 Επόμενα
avatar Tony 7.1.2018 | 21:03
Μετά από ραντεβού: "πάμε να αράξουμε στο εργαστήρι μου, που 'ναι εδώ κοντά?". Μη σου τύχει! Φαντάζομαι ότι τώρα θα έχει συνηθίσει αυτά τα οπτικά ερεθίσματα, αλλά αναρωτιέμαι εάν υπήρχε φάση όπου επηρεαζόταν π.χ. ο ύπνος.
Προηγούμενα 1 Επόμενα
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή