Η ΒΕΡΓΙΝΑ ανανεώνεται: Tο πρώτο τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο είναι στον «αέρα» και είναι αυθεντικά απολαυστικό

Η ΒΕΡΓΙΝΑ ανανεώνεται: Tο πρώτο τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο είναι στον «αέρα» και είναι αυθεντικά απολαυστικό Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος είναι ένας από τους πιο αγαπημένους σεφ του κοινού - τηλεοπτικά και μη. Ως γνώστης, μέντορας, master της γεύσης, αλλά και ως φίλος που θα έβγαινε κανείς για μία παγωμένη μπύρα, ο σεφ πρωταγωνιστεί στο νέο τηλεοπτικό σποτ της ανανεωμένης ΒΕΡΓΙΝΑ, ως «από μηχανής θεός».

Άλλωστε, οι αξίες της ΒΕΡΓΙΝΑ, όπως η εκλεκτή πρώτη ύλη, η αυθεντικότητα, η γνώση, η αφοσίωση, βρίσκουν την ιδανική τους έκφραση στο πρόσωπο του Λεωνίδα Κουτσόπουλου. Αυθεντικός και οικείος, εκτιμά και αναδεικνύει τις καλές πρώτες ύλες του τόπου μας, όπως η ΒΕΡΓΙΝΑ τόσα χρόνια με συνέπεια και κυρίως με αγάπη για καλή μπύρα, ξεχωρίζει, χάρη στην εκλεκτή Βύνη Θράκης, στην τεχνογνωσία και στο μεράκι που χαρακτηρίζει τους ανθρώπους της.

 

Αυθεντικά απολαυστικός, ο «θείος Λεωνίδας» (όπως πολλοί των φωνάζουν) καταφθάνει σε ένα χωριό στην αναζήτηση συνεργείου - εκεί ανακαλύπτει πως το χωριό ετοιμάζει γιορτή και μάλιστα έχει ανάγκη από μάγειρα. Λίγες ώρες αργότερα, βρίσκεται να στήνει πιάτα και στο τέλος να απολαμβάνει παγωμένη ΒΕΡΓΙΝΑ με όλο το χωριό.

Η ΒΕΡΓΙΝΑ ανανεώνεται: Tο πρώτο τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο είναι στον «αέρα» και είναι αυθεντικά απολαυστικό Facebook Twitter

Σε αυτήν την ατμόσφαιρα παρουσιάζεται η ΒΕΡΓΙΝΑ με νέα εικόνα, λογότυπο και συσκευασίες αναδεικνύοντας την υψηλή ποιότητα καθώς και τον premium χαρακτήρα του brand.

Η ΒΕΡΓΙΝΑ ανανεώνεται: Tο πρώτο τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο είναι στον «αέρα» και είναι αυθεντικά απολαυστικό Facebook Twitter

Η νέα ετικέτα που σχεδίασε και επιμελήθηκε η k2design διαφοροποιεί ξεκάθαρα τους premium τύπους μπύρας και ενισχύει στοιχεία ενιαίας εταιρικής ταυτότητας για τους έξι διαφορετικούς κωδικούς της ΒΕΡΓΙΝΑ. Το νέο λογότυπο γίνεται κεντρικό σημείο στην οργάνωση της ετικέτας, με σύγχρονη, μίνιμαλ και ταυτόχρονα στιβαρή γραφή. Εμβληματική η απεικόνιση του λιονταριού που αποκτά τον χαρακτήρα «θυρεού», όπως αξίζει σε μία μπύρα που συνεχίζει την αρχαία παράδοση στη ζυθοποιία στην Ελλάδα.

Η ΒΕΡΓΙΝΑ ανανεώνεται: Tο πρώτο τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο είναι στον «αέρα» και είναι αυθεντικά απολαυστικό Facebook Twitter

Κυρίαρχη στη νέα εταιρική ταυτότητα, είναι η αναφορά στη Βύνη Θράκης. Πρόκειται για την πρώτη ύλη που αποτελεί την «ψυχή» της μπύρας, και ειδικά στη ΒΕΡΓΙΝΑ, βρίσκει την πιο ποιοτική έκφρασή της, χάρη και στο μεράκι και την τεχνογνωσία των ανθρώπων της. Έτσι, οι παραδοσιακές αξίες της ζυθοποίησης, η προέλευση και ο craft χαρακτήρας της ΒΕΡΓΙΝΑ συνδυάζονται με δυναμικά εικαστικά στοιχεία στις νέες συσκευασίες, φέρνοντας έναν αέρα ανανέωσης και φρεσκάδας στην εικόνα της.

Η ΒΕΡΓΙΝΑ ανανεώνεται: Tο πρώτο τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο είναι στον «αέρα» και είναι αυθεντικά απολαυστικό Facebook Twitter
Γεύση
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Pfalz: Η νέα δύναμη του Riesling και του Pinot Noir, που «ταράζει» την Ευρώπη

Το κρασί με απλά λόγια / Εξαιρετικά Riesling. Δυνατά Pinot Noir. Πώς το Pfalz έκανε τη Γερμανία σοβαρό παίκτη στο κρασί

Στο νέο επεισόδιο της σειράς «Το κρασί με απλά λόγια» η Υρώ Κολιακουδάκη DipWSET και ο Παναγιώτης Ορφανίδης μας ταξιδεύουν στο Pfalz, τη μεγαλύτερη οινοπαραγωγική περιοχή Riesling στον κόσμο, μέσα από τις φωνές τεσσάρων κορυφαίων προσωπικοτήτων του γερμανικού κρασιού: της Caro Maurer MW, του Frank John, του Dominik Sona και του Nicola Libeli.
ΥΡΩ ΚΟΛΙΑΚΟΥΔΑΚΗ - ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ
Όχι άλλη σφυρίδα!

Οι γαστρονομικές απογνώσεις του Κυρίου Ρεμί / Όχι άλλη σφυρίδα στο Προεδρικό Μέγαρο!

Ο κύριος Ρεμί βαρέθηκε τα αποδομημένα, παράτολμα και ανέμπνευστα πιάτα - κάνε μια σωστή «ιεροσυλία», αλλιώς μείνε στα απλά. Στην τελική, προτιμά μια βραδιά στην παραλιακή, με πίτσα, μπίρα και Χούλιο Ιγκλέσιας.
ΡΕΜΙ
«Τριλέτσε, κουλάτς, μπομπόνες»: Η Αναστασία έκανε τα αλβανικά γλυκά viral

Γεύση / «Τριλέτσε, κουλάτς, μπομπόνες»: Η Αναστασία έκανε τα αλβανικά γλυκά viral

Τα βίντεό της κάνουν εκατοντάδες χιλιάδες προβολές στο TikTok και μας δείχνουν τι χάναμε τόσο καιρό που αγνοούσαμε κλασικά γλυκά της γειτονικής μας χώρας. Η ίδια, βέβαια, πιστεύει ότι τα φτιάχνει καλύτερα.
ΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΔΑΣ
«Χίλιες φορές μακαρόνια παρά σπανακόρυζο»

Οι γαστρονομικές απογνώσεις του Κυρίου Ρεμί / «Χίλιες φορές μακαρόνια παρά σπανακόρυζο»

Ο Κύριος Ρεμί στοχάζεται πάνω στα όρια της κριτικής εστιατορίων, μαγειρεύει τέσσερις παστιτσάδες μέσα στην εβδομάδα και δεν έχει κάτι προσωπικό με το σπανακόρυζο. Απλώς δεν είναι μακαρονάδα!
ΡΕΜΙ
«Όταν παραγγέλνεις delivery μαναβική, θα σου φέρουν ό,τι πιο άγουρο υπάρχει»

Οι γαστρονομικές απογνώσεις του Κυρίου Ρεμί / «Όταν παραγγέλνεις delivery μαναβική, θα σου φέρουν ό,τι πιο άγουρο υπάρχει»

Ο κύριος Ρεμί τρώει σπίτι του πιο συχνά απ' ότι νομίζεις, προτείνει να παίρνεις καλύτερες φακές και λέει αυτό που ξέρουμε όλοι και δεν λέμε για το delivery.
ΡΕΜΙ
Από τη Νεμέα στην Καλιφόρνια: Ο Άρης Τσέλεπος ταξιδεύει στην καρδιά του αμερικανικού κρασιού

Το κρασί με απλά λόγια / Από τη Νεμέα στην Καλιφόρνια: Ο Άρης Τσέλεπος ταξιδεύει στην καρδιά του αμερικανικού κρασιού

Ο χαρισματικός οινοποιός Άρης Τσέλεπος μεταφέρει την Υρώ Κολιακουδάκη-Dip WSET και τον Παναγιώτη Ορφανίδη στη Napa Valley και στα αμπέλια της Καλιφόρνιας μέσα από μια συναρπαστική συζήτηση για το κρασί και τα μαθήματα που μπορεί να αντλήσει η Ελλάδα από μια από τις πιο εμβληματικές οινοπαραγωγικές περιοχές του κόσμου.
ΥΡΩ ΚΟΛΙΑΚΟΥΔΑΚΗ & ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ
Θύμηση, μια νέα κρεμερία στο Παγκράτι

Γεύση / Θύμηση: Ο Νίκος και ο πατέρας του έφεραν ξανά το γαλακτοπωλείο στο Παγκράτι

Παίρνει στοιχεία από τα παλιά γαλακτοπωλεία αλλά δεν στέκεται εκεί. Προσθέτει γλυκά –λευκά, όπως αυτά που του αρέσουν– και πίτες. Αυτή η κρεμερία είναι μία από τις καλύτερες ιδέες που έχουμε δει στο χώρο της ζαχαροπλαστικής φέτος.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Τα σαλιγκάρια και ένα λάθος αιώνων που οφείλει να διορθωθεί

Nothing Days / Τα σαλιγκάρια και ένα λάθος αιώνων που οφείλει να διορθωθεί

Από την πιο αρχαία καλλιέργεια στην ιστορία μέχρι τις γκουρμέ, ακριβές εκδοχές τους, τα σαλιγκάρια κατέληξαν από βασική τροφή να γίνουν υποτιμημένη και σπάνια, και η αφορμή για τοξικά σχόλια στα social media.
M. HULOT
Οι γεύσεις του καλοκαιριού που φυλάξαμε για το χειμώνα

Γεύση / Φρυγανισμένα, λιόκαφτα, παστά, ξιδάτα: Έτσι μένει η γεύση του καλοκαιριού

Η τέχνη της συντήρησης των τροφών πάει χιλιάδες χρόνια πίσω και έχει ακόμα λόγο ύπαρξης γιατί μεταμορφώνει τα υλικά σε κάτι άλλο. Και αυτό το «άλλο» έχει γαστρονομική και συναισθηματική αξία.
ΝΙΚΟΣ Γ. ΜΑΣΤΡΟΠΑΥΛΟΣ