Advertorial

Τα τελευταία χρόνια κάτι έχει αλλάξει στον τρόπο που διασκεδάζουμε. Οι νέες γενιές δημιουργούν τις δικές τους τάσεις, δίνοντας εκ νέου νόημα στις εξόδους, στα πάρτι και στον τρόπο που απολαμβάνουμε τα πράγματα. Μία από αυτές τις τάσεις φαίνεται να είναι η ολοένα αυξανόμενη προτίμηση στα ποτά με χαμηλή ή μηδενική περιεκτικότητα σε αλκοόλ. Η μπίρα χωρίς αλκοόλ μπορεί κάποτε να ήταν μονόδρομος για τον «οδηγό» της παρέας ή για όσους έκαναν διατροφή, αλλά πλέον έχει εξελιχθεί σε μια εξαιρετικά δημοφιλή και σταθερή επιλογή που συνδυάζει τη γεύση με την ευεξία.

Όταν γίνεται λόγος περί μπίρας χωρίς αλκοόλ, δεν γίνεται να μη μιλήσουμε για τη ΦΙΞ Άνευ. Έχοντας πιάσει τον παλμό της αγοράς, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έδειξε τον δρόμο στην αντίστοιχη κατηγορία στην Ελλάδα, ενώ συνεχίζει να διευρύνει τις επιλογές των καταναλωτών. 

 

Η ΦΙΞ ΑΝΕΥ ΣΑΝΓΚΟΥΙΝΙ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ

«Ως εταιρεία αντιληφθήκαμε νωρίς ότι η μη αλκοολούχα μπίρα δεν αποτελεί πλέον απλώς μία ακόμη εναλλακτική, αλλά μια συνειδητή επιλογή για τους σύγχρονους καταναλωτές. Η ΦΙΞ Άνευ καθιερώθηκε και ηγείται της κατηγορίας της διότι προσφέρει την αυθεντική γεύση μπίρας, άνευ αλκοόλ και με λιγότερες θερμίδες. Μια επιλογή με ξεκάθαρη ταυτότητα και εμπειρία που ξεχωρίζει. Αντίστοιχα, η ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και τώρα η ΦΙΞ Άνευ Σανγκουίνι δημιουργήθηκαν για να ενισχύσουμε την απόλαυση με έναν πιο παιχνιδιάρικο και φρουτώδη χαρακτήρα. Η φρεσκάδα και η διαφοροποίηση που φέρνουν στο ποτήρι απευθύνονται σε ένα κοινό που ψάχνει κάτι ιδιαίτερο, μια μπίρα με στυλ, προσωπικότητα και μια δόση ανατροπής, που μπορεί να την απολαύσει οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας και σε οποιαδήποτε περίσταση», εξηγεί η Μαρία Ηρωίδη, Marketing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας. 

Η στρατηγική πίσω από τη νέα εποχή των προϊόντων χωρίς αλκοόλ

Η ίδια βλέπει τη στροφή προς τα ποτά με χαμηλό ή καθόλου αλκοόλ ως κομμάτι ενός νέου τρόπου ζωής και διασκέδασης που δίνει έμφαση στο ευ ζην. Ανταποκρινόμενη σε αυτή την αλλαγή, η εταιρεία επενδύει σε προϊόντα που προσφέρουν επιλογές χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση. «Η στροφή προς τις μπίρες και τα ποτά με λίγο ή καθόλου αλκοόλ δείχνει μια βαθύτερη αλλαγή στις προτεραιότητες των καταναλωτών. Δεν είναι απλώς μια νέα κατηγορία προϊόντων, αλλά μέρος ενός σύγχρονου τρόπου ζωής που δίνει έμφαση στην ευεξία, την ισορροπία και την αυθεντικότητα. Οι νεότερες γενιές, όπως η Gen Z, οδηγούν αυτή την αλλαγή, αναζητώντας αυθεντικές εμπειρίες που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες τους, χωρίς να θέλουν να κάνουν “εκπτώσεις” στη χαρά της παρέας και του “ανήκειν”, ούτε φυσικά στη γεύση και την απόλαυση. Έτσι, οι καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο προϊόντα που τους επιτρέπουν να νιώθουν καλά με τον εαυτό τους, κάτι το οποίο για τα brands σημαίνει ουσιαστική καινοτομία – όχι μόνο στη σύσταση και τη γεύση, αλλά και στη φιλοσοφία του εκάστοτε προϊόντος». 

Έτσι, είναι σαφές ότι η ΦΙΞ Άνευ δεν εμφανίστηκε απλώς για να καλύψει ένα κενό στην αγορά, αλλά και για να γίνει κομμάτι ενός νέου τρόπου ζωής. Γι’ αυτό και η νέα ΦΙΞ Άνευ Σανγκουίνι δεν είναι μόνο μια επέκταση του portfolio των προϊόντων της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, είναι η πιο πρόσφατη εξέλιξη στον «διάλογο» της εταιρείας με μια νέα, δυναμική γενιά καταναλωτών.

Η ίδια βλέπει τη στροφή προς τα ποτά με χαμηλό ή καθόλου αλκοόλ ως κομμάτι ενός νέου τρόπου ζωής και διασκέδασης που δίνει έμφαση στο ευ ζην. Ανταποκρινόμενη σε αυτή την αλλαγή, η εταιρεία επενδύει σε προϊόντα που προσφέρουν επιλογές χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση. «Η στροφή προς τις μπίρες και τα ποτά με λίγο ή καθόλου αλκοόλ δείχνει μια βαθύτερη αλλαγή στις προτεραιότητες των καταναλωτών. Δεν είναι απλώς μια νέα κατηγορία προϊόντων, αλλά μέρος ενός σύγχρονου τρόπου ζωής που δίνει έμφαση στην ευεξία, την ισορροπία και την αυθεντικότητα. Οι νεότερες γενιές, όπως η Gen Z, οδηγούν αυτή την αλλαγή, αναζητώντας αυθεντικές εμπειρίες που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες τους, χωρίς να θέλουν να κάνουν “εκπτώσεις” στη χαρά της παρέας και του “ανήκειν”, ούτε φυσικά στη γεύση και την απόλαυση. Έτσι, οι καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο προϊόντα που τους επιτρέπουν να νιώθουν καλά με τον εαυτό τους, κάτι το οποίο για τα brands σημαίνει ουσιαστική καινοτομία – όχι μόνο στη σύσταση και τη γεύση, αλλά και στη φιλοσοφία του εκάστοτε προϊόντος». 

Έτσι, είναι σαφές ότι η ΦΙΞ Άνευ δεν εμφανίστηκε απλώς για να καλύψει ένα κενό στην αγορά, αλλά και για να γίνει κομμάτι ενός νέου τρόπου ζωής. Γι’ αυτό και η νέα ΦΙΞ Άνευ Σανγκουίνι δεν είναι μόνο μια επέκταση του portfolio των προϊόντων της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, είναι η πιο πρόσφατη εξέλιξη στον «διάλογο» της εταιρείας με μια νέα, δυναμική γενιά καταναλωτών.

ΜΙΑ ΤΑΣΗ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ

Πώς θα μπορούσε η άνοδος της μπίρας χωρίς αλκοόλ, όμως, να επηρεάσει τη συνολική εικόνα και εξέλιξη της σύγχρονης ελληνικής ζυθοποιίας; Μιλάμε για μια παροδική τάση ή για μια εξέλιξη που ήρθε για να μείνει; 

Σύμφωνα με την κ. Ηρωίδη, πάντως, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει ήδη θέσει τις βάσεις της στρατηγικής της. «Οι μπίρες χωρίς ή με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ επαναπροσδιορίζουν το τι σημαίνει μπίρα σήμερα. Δεν πρόκειται για εφήμερη τάση, αλλά για μια νέα προσέγγιση που αναδεικνύει την ποιότητα και τη γεύση των προϊόντων. Την ίδια στιγμή, ανοίγουν τον δρόμο για διαφοροποίηση και διευρυμένη προσφορά επιλογών, αλλά και πιο ουσιαστική σύνδεση με τους καταναλωτές», εξηγεί. 

Όσο για τα σχέδια επέκτασης του portfolio της εταιρείας, περιλαμβάνουν καινοτομία και αύξηση των καταναλωτικών επιλογών. «Η αγορά των μη αλκοολούχων ποτών αποτελεί έναν ολόκληρο κόσμο δυνατοτήτων. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να καινοτομούμε με φρέσκες ιδέες, εμπνέοντας νέες συνήθειες, με προϊόντα που ανταποκρίνονται σε πραγματικές ανάγκες. Με τη ΦΙΞ Άνευ καταφέραμε να γεφυρώσουμε το αυθεντικό και την παράδοση με το σύγχρονο. Αντίστοιχα, φέτος, και με τον Mythos, λανσάραμε τον νέο Mythos 0,0%, ο οποίος προσφέρει μια πλήρη γευστική εμπειρία που διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά Mythos με μηδενικό αλκοόλ. Μια νέα πρόταση με μοντέρνο χαρακτήρα και σαφή ταυτότητα για όσες και όσους θέλουν να απολαύσουν τη γεύση της αγαπημένης τους μπίρας χωρίς κανέναν περιορισμό.

Η στρατηγική πίσω από τη νέα εποχή των προϊόντων χωρίς αλκοόλ
Φέτος, και με τον Mythos, λανσάραμε τον νέο Mythos 0,0%, ο οποίος προσφέρει μια πλήρη γευστική εμπειρία που διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά Mythos με μηδενικό αλκοόλ.

Φέτος, και με τον Mythos, λανσάραμε τον νέο Mythos 0,0%, ο οποίος προσφέρει μια πλήρη γευστική εμπειρία που διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά Mythos με μηδενικό αλκοόλ.

Παράλληλα, συνεχίζουμε δυναμικά τον εμπλουτισμό του χαρτοφυλακίου μας, όχι μόνο στην μπίρα αλλά και σε νέες, αναπτυσσόμενες κατηγορίες, όπως ο μηλίτης και τα αναψυκτικά/mixers. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε ποιοτικές και γευστικές επιλογές που καλύπτουν διαφορετικές προτιμήσεις και περιστάσεις. Η σειρά Tuborg Mixers εξελίσσεται συνεχώς, με νέες δροσιστικές γεύσεις που μπορούν να καταναλωθούν είτε σκέτες με πάγο είτε ως μέρος ενός mocktail. Παράλληλα, έχουμε διευρύνει την παρουσία μας στα μη αλκοολούχα προϊόντα και στην κατηγορία του μηλίτη, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το Somersby Strawberry & Lime 0,0%, το οποίο μάλιστα είναι το πρώτο προϊόν μηλίτη χωρίς αλκοόλ στην Ελλάδα», συμπληρώνει η Μαρία Ηρωίδη.

Η στρατηγική πίσω από τη νέα εποχή των προϊόντων χωρίς αλκοόλ
Η σειρά Tuborg Mixers εξελίσσεται συνεχώς, με νέες δροσιστικές γεύσεις που μπορούν να καταναλωθούν είτε σκέτες με πάγο είτε ως μέρος ενός mocktail.

 

Σε μια εποχή που διαρκώς μεταβάλλεται, λοιπόν, είναι σημαντικό να νιώθουμε ότι έχουμε «συμμάχους» στην προσπάθειά μας να ζήσουμε πιο υπεύθυνα και υγιεινά, αγκαλιάζοντας τη βιωσιμότητα και την ευεξία σε όλες τις πτυχές της καθημερινότητάς μας. Και προϊόντα όπως αυτά που διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της η Ολυμπιακή Ζυθοποιία το κάνουν όχι μόνο πιο εύκολο αλλά και απολαυστικό.