Ντίσκο Ορέστεια

Ντίσκο Ορέστεια Facebook Twitter
Εγώ και η βότκα μου περιπλανιόμαστε ανάμεσα σε spank από άγνωστες χερούκλες και χειραψίες με γνωστούς από την Αθήνα. Έχω τρακάρει πάνω από είκοσι άτομα και δεν είναι πια έκπληξη, είναι σχεδόν απογοήτευση. Πουθενά δεν μπορώ να ξεφύγω από το μάτι τους το καλιαρντό! Εικονογράφηση: bianka/LIFO
0

ΕΙΝΑΙ 5:30 ΤΟ ΠΡΩΙ στέκομαι σε ένα πάσο γεμάτο ερείπια στο κέντρο της ισοπεδωμένης ντίσκο. Με τον φακό του κινητού ρίχνω άπλετο φως μέσα στο λεοπάρ τσαντάκι μου, αναζητώντας χαρτάκια, φιλτράκια, πιπάκια, τζιβάνες. Μια παρέα απέναντι με παρατηρεί ανήσυχα, μάλλον τους έχω ξενερώσει με τον φακό. Βγάζω τα χαρτάκια, πέφτουν και δύο προφυλακτικά μαζί. Δεν είχα σκοπό να τα χρησιμοποιήσω, αλλά μου αρέσει να τηρώ την παράδοση. Επίσης, δεν θα μου έρθει ποτέ περίοδος, αλλά στην τσάντα μου μπορεί να βρω ταμπόν. Μου αρέσει να προσφέρω βοήθεια σε δύσκολες στιγμές. 

Μια άγνωστη νεαρή κοπέλα δίπλα μου:

«Θέλω να σε ρωτήσω κάτι».

«Δύσκολη ώρα για χρησμούς, μπέμπα».

«Κάτι προσωπικό».

Εκπαιδευμένη σε αυτές τις ερωτήσεις τέτοιες ώρες σε ισοπεδωμένες ντίσκο, μαντεύω ότι θέλει να με ρωτήσει αν είμαι τρανς ή να μου εξομολογηθεί κάτι άκυρο δικό της. Όσο βάζω λιπ γκλος χωρίς καθρεφτάκι, της απαντώ: «Η Κασσάνδρα σχόλασε και ο Απόλλωνας απαιτεί θυσία στον βωμό».

Ένας πρώην μου που τα τελευταία τριάμισι χρόνια έχει γίνει σύζυγος, μπαμπάς και πυροσβέστης. Μου στέλνει και μια dick pic, έτσι για την υπενθύμιση. Από τα θεϊκά κορμιά της «Ορέστειας» του Τερζόπουλου προσγειώνομαι στην μπάρα του Βάγγου.

Συνεχίζει:

«Μπορεί να σου φανεί χαζή η ερώτηση».

«Ας μην υποτιμάμε τη νοημοσύνη των Θεών τέτοια ώρα».

Την έτζασα χωρίς ενοχές, προσφέροντάς της ένα προφυλακτικό και ένα ταμπόν για παν ενδεχόμενο.

Η ατμόσφαιρα στην ντίσκο μυρίζει ντουμάνι φρυκτωρίας, αλκοόλ, LSD και ετεροκανονική διασκέδαση με μια δόση «disco partizani» στα ηχεία και καύλα στα ρηχά νερά. Βλέμματα, λικνίσματα, χαμόγελα, όλα από απόσταση ασφαλείας. Στην πίστα ένα πλήθος φασέων όλων των ηλικιών μετά το διπλό sold out αριστούργημα του Αισχύλου χορεύουν εκστασιασμένα κάτι σαν ρεγκετόν-τσάμικο, το «Αριστούργημα» της Φουρέιρα.

Θυμάμαι μια παραμονή 28ης Οκτωβρίου στο αφτεράδικο Fou στο Γκάζι. Ήταν ντάλα μεσημέρι έξω όταν ο DJ αποφάσισε να μας διώξει παίζοντας το «Βάζει ο Ντούτσε τη στολή του». Αντισταθήκαμε χορεύοντας σαν να περνούσαμε οντισιόν για το Λύκειο των Ελληνίδων.

Πίσω στην ισοπεδωμένη ντίσκο οι παντόφλες κάνουν κρότο στο dance floor. Κατά βάθος ζηλεύω αυτή την άνεση στα ξενυχτάδικα, συνήθως παραπατάω μεθυσμένη πάνω σε δεκάποντα με ένα ποτήρι σφηνωμένο στο ντεκολτέ. Μετρώντας τα κουράγια μου, αποφασίζω να διανύσω την απόσταση μέχρι το μπαρ. Ανάμεσα στα κορμιά που προσπερνάω ένα νεαρό άγνωστο αγόρι μού πιάνει το χέρι και μου ψιθυρίζει κάτι ανάμεσα σε «μπράβο» και «cis straight άνδρας». Δεν καταλαβαίνω τι εννοεί, αλλά φλυαρώ μαζί του όπως κάνω πάντα στις ουρές των μπαρ, των σούπερ μάρκετ κ.λπ. Συνειδητοποιώ ότι πριν από δέκα χρόνια αυτήν τη γλώσσα τη μιλούσαμε ελάχιστα άτομα στην Αθήνα και τώρα υποψιάζομαι ότι λειτουργεί ως «δόλωμα».

Εγώ και η βότκα μου περιπλανιόμαστε ανάμεσα σε spank από άγνωστες χερούκλες και χειραψίες με γνωστούς από την Αθήνα. Έχω τρακάρει πάνω από είκοσι άτομα και δεν είναι πια έκπληξη, είναι σχεδόν απογοήτευση. Πουθενά δεν μπορώ να ξεφύγω από το μάτι τους το καλιαρντό!

Η ζέστη είναι αφόρητη και η βότκα μού άνοιξε την όρεξη για παγωμένο καρπούζι και δροσερά φιλιά. Σκάει dm στο insta από ψεύτικο προφίλ, σαν αυτά που διαθέτουν όλοι οι πολυγαμικοί που δεσμεύτηκαν ενώπιον Θεού και ανθρώπων στη μονογαμία.

«T kns kvl m?»

Ένας πρώην μου που τα τελευταία τριάμισι χρόνια έχει γίνει σύζυγος, μπαμπάς και πυροσβέστης. Μου στέλνει και μια dick pic, έτσι για την υπενθύμιση. Από τα θεϊκά κορμιά της «Ορέστειας» του Τερζόπουλου προσγειώνομαι στην μπάρα του Βάγγου. Παρεμπιπτόντως, δεν μου δήλωσε ποτέ «cis straight» ούτε εγώ του δήλωσα ποτέ «queer trans και παν». Θα κρατήσω τον «μεζέ» ζεστό, θα τον καυλαντίσω λίγο και μετά θα του πω ότι είμαι εκτός Αθήνας.

Θέλω να βάλω γυαλιά ηλίου, να σπρώξω ηρωικά τη βαριά πόρτα «exit» και να διακτινιστώ στη λεωφόρο Αλεξάνδρας. Είναι επτά το πρωί και μου λείπει η μυρωδιά της φρεσκοψημένης βουτυρένιας σφολιάτας. Μου λείπει το γατί μου. Το ταξί μου. Το γοριλάκι μου. Και ο Ρομά καρπουζάς με την καρότσα που πάντα σχολιάζει: 

«Μόνη σου θα το πάρεις; Το καρπούζι πρέπει να το κουβαλάει ο άντρας στο σπίτι».

Την επόμενη φορά δεν θα του πω ότι «ο άντρας της ζωής μου είμαι εγώ», θα του πω αυτά που έμαθα στην Επίδαυρο. Ότι ο Ορέστης δεν κουβαλάει καρπούζια γιατί είναι ο ευνοημένος της θεάς Αθηνάς και όλων των θεών του Ολύμπου. Εδώ αθωώθηκε για τη μητροκτονία της Κλυταιμνήστρας, θα καταδεχτεί να κουβαλήσει το δικό μου καρπούζι από τον Άρειο Πάγο στην Κυψέλη;

Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το τέλος είναι εδώ (και ο Αισχύλος το είχε προβλέψει)

Θέατρο / Το τέλος είναι εδώ (και ο Αισχύλος το είχε προβλέψει)

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου που έκανε πρεμιέρα στην Επίδαυρο από το Εθνικό Θέατρο δεν συνομιλεί μονάχα με το υπαρξιακό έρεβος του τραγικού, σμιλεύοντας τα πετρώματα του ασυνειδήτου σε εκθαμβωτικές εικόνες. Αφηγείται ταυτόχρονα την ιστορία του θεάτρου.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ευτυχισμένες μέρες στην Επίδαυρο και τον «Λεωνίδα»: Ιστορίες και φωτογραφίες από ένα νέο λέυκωμα

Βιβλίο / Ευτυχισμένες μέρες στην Επίδαυρο και τον «Λεωνίδα»: Ιστορίες και φωτογραφίες από ένα νέο λέυκωμα

«Η Κάλλας, ο Μινωτής, ο Κουν και τα μαγειρευτά της Κάκιας»: Ένα λεύκωμα 200 σελίδων με ιστορίες καλλιτεχνών από την αυλή του «Λεωνίδα» στο Λυγουριό, που έμειναν αξέχαστες πρόκειται να κυκλοφορήσει τις επόμενες μέρες. Προδημοσιεύουμε τις αφηγήσεις της Κατερίνας Ευαγγελάτου, του Δημήτρη Λιγνάδη και της Αμαλίας Μουτούση.
«Ορέστεια» του Αισχύλου: Ο αγώνας για δικαιοσύνη

Αρχαίο Δράμα Explained / «Ορέστεια» του Αισχύλου: Ο αγώνας για δικαιοσύνη

Ποια είναι εκείνη η μορφή δικαιοσύνης που θα ξεδιψάσει όλες τις διεκδικήσεις, αρχαίες και σύγχρονες; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα κάνει μια θεωρητική ανάλυση της «Ορέστειας» του Αισχύλου.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Επίδαυρος: Τι θυμάμαι από το πιο ωραίο θέατρο του κόσμου

Θέατρο / Επίδαυρος: Τι θυμάμαι από το πιο ωραίο θέατρο του κόσμου

Σπουδαίες παραστάσεις, μεγάλες απογοητεύσεις, εντάσεις και μαγικές στιγμές. Ερμηνείες που έμειναν ανεξίτηλες στη μνήμη. Ποίηση στη σκηνή. Όλα μπορούν να συμβούν κάθε καλοκαίρι στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Delivery

Οπτική Γωνία / Οι αόρατοι ντελιβεράδες της Wolt και του efood:  Μια νέα «Μανωλάδα» έξω από την πόρτα σου

Πίσω από την ταχύτητα των παραδόσεων και την ευελιξία της gig economy ξεδιπλώνεται ένα αθέατο δίκτυο εκμετάλλευσης, μαύρης και υποδηλωμένης εργασίας: διανομείς που δουλεύουν με εξαντλητικά ωράρια, πίεση και απειλές. Τι ισχυρίζονται οι εργαζόμενοι διανομείς και τι απαντούν οι ψηφιακές πλατφόρμες.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Ο «Φραπές» και το πολιτικό πρόβλημα

Βασιλική Σιούτη / Ο «Φραπές» και το πολιτικό πρόβλημα

Η εμφάνιση του «Φραπέ» στη Βουλή, η αλαζονεία και η έλλειψη φόβου απέναντι σε θεσμούς που θα έπρεπε να τον ελέγχουν αναδεικνύουν την ύπαρξη ενός άτυπου συστήματος ισχύος που θεωρεί ότι μπορεί να μη λογοδοτεί πουθενά.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
«Κανένας στην Τουρκία δεν ονειρεύεται ελληνικό έδαφος»

Οπτική Γωνία / «Κανένας στην Τουρκία δεν ονειρεύεται ελληνικό έδαφος»

Ο έγκριτος διευθυντής της «Milliyet», Οζάι Σεντίρ, αποδομεί τα στερεότυπα που συντηρούν την ένταση μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας, μιλά για την ευθύνη των ΜΜΕ και των πολιτικών και εξηγεί γιατί πιστεύει ότι οι δύο λαοί είναι έτοιμοι για ένα νέο μοντέλο κοινών συμφερόντων στο Αιγαίο και στην Ανατολική Μεσόγειο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δήμος Αθηναίων: Παραδίδει το Αναπαυτήριο Πικιώνη σε ιδιώτες

Ρεπορτάζ / Δήμος Αθηναίων: Παραδίδει το Αναπαυτήριο Πικιώνη σε ιδιώτες

Σε πλειοδοτική δημοπρασία αποφάσισε να βγάλει ο δήμος Αθηναίων το Αναπαυτήριο Πικιώνη, εγκρίνοντας μέσω του δημοτικού συμβουλίου την εκμίσθωσή του σε ιδιώτη. Μάλιστα, στο έγγραφο της ημερήσιας διάταξης με το οποίο εισήχθη το θέμα προς συζήτηση το Αναπαυτήριο εμφανίζεται με τον χαρακτηρισμό «τουριστικό περίπτερο».
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Στέφανος Τσιτσιπάς: H ταχύτητα ήταν η αφορμή. Η πτώση είχε αρχίσει καιρό

Οπτική Γωνία / Στέφανος Τσιτσιπάς: H ταχύτητα ήταν η αφορμή, η πτώση είχε αρχίσει καιρό

Οι ατυχείς δηλώσεις, οι δημόσιες εκρήξεις και οι άστοχες τοποθετήσεις. Την ώρα που Αντετοκούνμπο, Μανόλο και Τεντόγλου δείχνουν το πρότυπο, ο κορυφαίος Έλληνας τενίστας μοιάζει να παλεύει όχι με τους αντιπάλους του αλλά με το βάρος της ίδιας του της λάμψης.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι ξημερώνει για την Ουκρανία; Η μάχη για ειρήνη χωρίς παραχωρήσεις

Οπτική Γωνία / Τι ξημερώνει για την Ουκρανία; Η μάχη για ειρήνη χωρίς παραχωρήσεις

Η εύθραυστη ισορροπία ανάμεσα στις αμερικανικές προτάσεις, την ασφάλεια της Ευρώπης και το μέλλον της Ουκρανίας. Μιλά στη LiFO ο καθηγητής Διεθνών Σχέσεων και Ευρωπαϊκής Ενοποίησης και πρόεδρος του Τμήματος Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου, Σωτήρης Ντάλης.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Αχιλλέας Μπέος «ανάγκη της κοινωνίας»;

Οπτική Γωνία / Ο Αχιλλέας Μπέος «ανάγκη της κοινωνίας»;

Ο Μπέος έχει τον λαό του. Όχι μόνο στον Βόλο. Είναι ο ίδιος κόσμος που γελάει με emoticon κάτω από τις «λουλούδες» και τα «πουστρόνια». Ο ίδιος λαός που βλέπει τον Μπέο ως μια λιγάκι άξεστη πλην ίσως αναγκαία απάντηση στον woke κίνδυνο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Οι λομπίστες του Κατάρ: Πώς το εμιράτο επεκτείνει διαρκώς την επιρροή του στη Δύση

Οπτική Γωνία / Οι λομπίστες του Κατάρ: Πώς το εμιράτο επεκτείνει διαρκώς την επιρροή του στη Δύση

Από το Qatargate και τους δεσμούς με το περιβάλλον Τραμπ μέχρι τις δωρεές σε αμερικανικά πανεπιστήμια, το sporstwashing και τις υποθέσεις στην Ελλάδα, το Κατάρ χτίζει ένα αόρατο δίκτυο επιρροής που εκτείνεται από την Ουάσιγκτον έως τις Βρυξέλλες.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Τεστ για ναρκωτικά στους οδηγούς: Πώς θα γίνονται; Ποιες ποινές προβλέπονται;

Οδήγηση / Τεστ για ναρκωτικά στους οδηγούς: Πώς θα γίνονται; Ποιες ποινές προβλέπονται;

Η αντιμετώπιση της επικίνδυνης οδήγησης στους ελληνικούς δρόμους θα ενισχυθεί με ελέγχους μέσω drugwipe test. Ποιες ναρκωτικές ουσίες θα ανιχνεύουν και πότε θα αρχίσουν να εφαρμόζονται οι έλεγχοι.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
ΕΠΕΞ Κρίση αξιοπιστίας στις Βρυξέλλες, μάχη συμφερόντων στην Αθήνα

Βασιλική Σιούτη / Κρίση αξιοπιστίας στις Βρυξέλλες, μάχη συμφερόντων στην Αθήνα

Σύννεφα πάνω από τις Βρυξέλλες: H σύλληψη της Φεντερίκα Μογκερίνι, το σκάνδαλο του Qatargate, οι γεωπολιτικές αναταράξεις σε Ε.Ε. και Ελλάδα αλλά και πώς ο Κάθετος Διάδρομος μπορεί να επηρεάσει το πολιτικό παιχνίδι.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Μήπως γέρνουμε πολύ ακροδεξιά;

Ακροβατώντας / Μήπως γέρνουμε πολύ ακροδεξιά;

Μια μεγάλη έρευνα αποτυπώνει αυτή την αρνητική πραγματικότητα. Tο 17,5% των ερωτηθέντων δείχνει προτίμηση «σε ορισμένες περιπτώσεις» στη δικτατορία, ενώ το 28,4% του γενικού πληθυσμού αναγνωρίζει «καλές πλευρές στη δικτατορία της 21ης Απριλίου του 1967»!
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ