«Unexpected Wonders»: Αν Χάθαγουεϊ και Zendaya μαζί για τον οίκο Bulgari σε σκηνοθεσία Πάολο Σορεντίνο

Αν Χάθαγουεϊ και Zendaya μαζί για τον οίκο Bulgari και σκηνοθετεί ο Πάολο Σορεντίνο Facebook Twitter
0

Η νέα καμπάνια του οίκου Bulgari ονομάζεται «Unexpected Wonders» και οι δυο πρωταγωνίστριες κατάφεραν σε λίγες ώρες να γίνουν η νέα εμμονή του Twitter, με χρήστες και διάσημα σάιτ να γράφουν διθυράμβους. 

Αν και κανείς δεν είχε βάλει ποτέ μαζί τις δύο ηθοποιούς, η ιδέα λειτούργησε άψογα και η Anne Hathaway με την Zendaya έχουν ήδη προκαλέσει κύματα ενθουσιασμού, ειδικά εφόσον από πίσω κρύβεται ο Paolo Sorrentino- ο βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης του «La Grande Bellezza».

Η Anne Hathaway έγινε πρέσβειρα του διάσημου ιταλικού οίκου μόδας και στην νέα καμπάνια «Unexpected Wonders» συμπράττει με την έτερη πρέσβειρα Zendaya σε ένα βίντεο με εμφανείς κινηματογραφικές επιρροές, εντυπωσιακά κοσμήματα και μαγευτικά πλάνα της Ρώμης.

Η καμπάνια γυρίστηκε στην ιταλική πρωτεύουσα υπό την σκηνοθετική καθοδήγηση του Paolo Sorrentino με τις δυο σταρ να περιφέρονται σε ένα παλάτι, φορώντας διάφορα πολυτελή κοσμήματα του οίκου Βulgari, ενώ ακούγονται εναλλάξ οι φωνές τους. Την φωτογράφιση ανέλαβε ο Dan Jackson. 

«Αποδεχθείτε τη συγκινητική πρόσκληση της Ρώμης και αναζητήστε χαρά και θαύμα σε κάθε στιγμή, ομορφιά στα πιο αναπάντεχα μέρη — γνωρίζοντας ότι το να παραμένεις περίεργος ανοίγει άπειρες ευκαιρίες ευτυχίας. Ανακαλύψτε το #UnexpectedWonders, τη νέα ταινία της #Bulgari», γράφει στο Twitter.

Όσο για το Twitter, φαίνεται πως κατενθουσιάστηκε με την σύμπραξη των δυο γυναικών, με χρήστες να λένε πως η συνεργασία τους «γεμίζει ένα κενό που δεν γνώριζαν ότι υπήρχε», άλλοι να ξεκινούν εκστρατεία για να τις δουν σε κάποια ταινία, ενώ κάποιος σχολίασε πως τα πλάνα που τις δείχνουν μαζί «πρέπει να θεωρηθούν τέχνη!».

Η Anne Hathaway έκανε το ντεμπούτο της ως πρέσβειρα του οίκου Βulgari στο Φεστιβάλ των Καννών, την περασμένη εβδομάδα, όταν εμφανίστηκε στο κόκκινο χαλί με ένα φόρεμα Armani Privé, το κολιέ Mediterranean Reverie και ένα δαχτυλίδι με ζαφείρι- όλα από την καινούργια συλλογή του brand.

Στη νέα καμπάνια συμμετέχουν επίσης οι Lisa Manoban, Shu Qi και Priyanka Chopra Jonas, που θα παρουσιάσουν κοσμήματα και την συλλογή ρολογιών του οίκου μόδας.

Αν Χάθαγουεϊ και Zendaya μαζί για τον οίκο Bulgari και σκηνοθετεί ο Πάολο Σορεντίνο Facebook Twitter
Αν Χάθαγουεϊ και Zendaya μαζί για τον οίκο Bulgari και σκηνοθετεί ο Πάολο Σορεντίνο Facebook Twitter
Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συγκινούν οι γονείς του Μάθιου Πέρι σε επιστολή προς τον γιατρό του: «Γιατί το έκανες; Για μερικές χιλιάδες δολάρια;»

Διεθνή / Συγκινούν οι γονείς του Μάθιου Πέρι σε επιστολή προς τον Δρ. Πλασένσια: «Γιατί το έκανες; Για μερικές χιλιάδες δολάρια;»

Ο Δρ. Πλασένσια είναι από τους βασικούς κατηγορούμενους στην υπόθεση θανάτου του Πέρι - Οι επιστολές του πατέρα, της μητέρας, του πατριού και της μητριάς του
LIFO NEWSROOM
Αγία Σοφία:

Διεθνή / Αγία Σοφία: Οι επικεφαλής των έργων αποκατάστασης απαντούν για τα φορτηγά μέσα στο μνημείο

Η σκληρή κριτική οφείλεται στην πολιτική πόλωση, ενώ η πολυπλοκότητα των εργασιών καθιστά δύσκολη την πλήρη κατανόησή τους από το ευρύ κοινό, εξηγεί μέλος του επιστημονικού συμβουλίου
LIFO NEWSROOM
Πρίγκιπας Ουίλιαμ - Κέιτ Μίντλετον: Πόσο διαρκεί η ενοικίαση του «παντοτινού» τους σπιτιού στο Forest Lodge

Διεθνή / Πρίγκιπας Ουίλιαμ - Κέιτ Μίντλετον: Πόσο διαρκεί η ενοικίαση του «παντοτινού» τους σπιτιού στο Forest Lodge

Ο πρίγκιπας και η πριγκίπισσα της Ουαλίας έχουν ήδη εγκατασταθεί στο νέο τους σπίτι, στο οποίο σκοπεύουν να μείνουν ακόμη και όταν ο Ουίλιαμ γίνει βασιλιάς
LIFO NEWSROOM
Instagram: Ο CEO βάζει τέλος στην τηλεργασία για λόγους δημιουργικότητας και συνεργασίας

Διεθνή / Instagram: Ο CEO Άνταμ Μοσέρι βάζει τέλος στην τηλεργασία των υπαλλήλων

Ο Μοσέρι υποστήριξε ότι η επιστροφή στο γραφείο και οι αλλαγές στον τρόπο εργασίας θα βοηθήσουν την εταιρεία να γίνει πιο ευέλικτη και αποτελεσματική, ενόψει αυτού που χαρακτήρισε ως δύσκολη χρονιά
LIFO NEWSROOM