Το TIME άλλαξε το λογότυπό του για πρώτη φορά σε έναν αιώνα κυκλοφορίας: «ΨΗΦΙΣΤΕ»

Το TIME άλλαξε το λογότυπό του για πρώτη φορά σε έναν αιώνα κυκλοφορίας: «ΨΗΦΙΣΤΕ» Facebook Twitter
0

Το περιοδικό TIME για πρώτη φορά μετά από σχεδόν 100 χρόνια αντικαθιστά το λογότυπό του, σε ένα εξώφυλλο που παροτρύνει του Αμερικανούς να ψηφίσουν.

Το TIME γίνεται VOTE λίγο πριν προεδρικές εκλογές του Νοεμβρίου, ίσως από τις σημαντικές της σύγχρονης αμερικανικής Ιστορίας.

«Ήταν μια χρονιά τόσου πόνου, δυσκολιών, χάους και απώλειας» γράφει στο editorial ο CEO, Edward Felsenthal. Ωστόσο, καθώς τα έθνη σε όλο τον κόσμο αρχίζουν να ανοικοδομούνται από την πανδημία, είναι σαφές ότι «έχουμε επίσης μια ευκαιρία να αλλάξουμε τη μελωδία μας».

Το τεύχος αυτό του TIME, σε συνεργασία με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, διερευνά την ευκαιρία, την οποία ο πρόεδρος του φόρουμ, Klaus Schwab, ονόμασε «The Great Reset» - Μεγάλη Επανεκκίνηση.

«Πώς μπορούμε να εκμεταλλευτούμε αυτήν τη στιγμή της αναστάτωσης για να πιέσουμε για έναν κόσμο που είναι πιο υγιεινός, πιο ανθεκτικός, βιώσιμος και δίκαιος;» διερωτάται. «Τι πρέπει να κάνουμε όλοι μας, άτομα, επιχειρήσεις και κυβερνήσεις για να διασφαλίσουμε ότι δεν θα επιστρέψουμε απλώς στο παρελθόν;».

Όσο δύσκολο κι αν είναι να παραμένει κανείς αισιόδοξος στην «προοπτική ενός λαμπρότερου παγκόσμιου μέλλοντος», υπάρχουν προσωπικότητες όπως η οικονομολόγος Mariana Mazzucato, που παρέχει έναν οδικό χάρτη για τη μετατροπή των χρηματοοικονομικών δομών.

Αντίστοιχα και ο Δανός αρχιτέκτονας Bjarke Ingels, ο οποίος φιλοξενείται στο νέο τεύχος και περιγράφει το εξαιρετικά φιλόδοξο Masterplanet του: ένα σχέδιο για μια πιο πράσινη γη. «Λίγα γεγονότα θα διαμορφώσουν τον κόσμο στο μέλλον, περισσότερο από το αποτέλεσμα των επερχόμενων προεδρικών εκλογών των ΗΠΑ» επισημαίνει το editorial.

«Στις 3 Νοεμβρίου (ή, ελπίζουμε, λίγο μετά), θα λάβουμε επιτέλους μια απάντηση στο ερώτημα του τι σημαίνουν αυτά τα τέσσερα τελευταία χρόνια», γράφει η πολιτική ανταποκρίτρια του TIME, Molly Ball. «Είναι μια απόφαση όχι για το ποιες προτάσεις πολιτικής πρέπει να ακολουθήσουμε, αλλά για το ποια πραγματικότητα αποφασίζουμε συλλογικά να κατοικήσουμε», σημειώνει.

Για να σηματοδοτήσει αυτήν την ιστορική στιγμή, για πρώτη φορά στην σχεδόν 100ετή ιστορία του το TIME αντικαθιστά το λογότυπό στο εξώφυλλο της αμερικανικής έκδοσης με την προτροπή όλοι να ασκήσουν το δικαίωμα της ψήφου τους.

Το εξώφυλλο του περιοδικού έχει φιλοτεχνήσει ο Shepard Fairey. «Παρόλο που το πρόσωπο στο πορτραίτο γνωρίζει ότι υπάρχουν πρόσθετες προκλήσεις για τη δημοκρατία κατά τη διάρκεια μιας πανδημίας, είναι αποφασισμένο να χρησιμοποιήσει τη «φωνή και τη δύναμή του με την ψήφο του» σχολιάζει ο ίδιος.

«Βρισκόμαστε σε μια σπάνια στιγμή, που θα χωρίσει την ιστορία σε πριν και μετά, για τις επόμενες γενιές. Είναι το είδος της στιγμής κατά την οποία, οι αναγνώστες σε όλη τη χώρα και σε όλο τον κόσμο, στρέφονταν πάντα στο TIME. Σας ευχαριστούμε που το κάνετε και τώρα» καταλήγει το editorial.

Με πληροφoρίες του TIME

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ