To TikTok έγινε «Επίσημος Συνεργάτης Ψυχαγωγίας» της φετινής Eurovision

To TikTok έγινε «Επίσημος Συνεργάτης Ψυχαγωγίας» της φετινής Eurovision Facebook Twitter
Φωτ.: EBU
0

Το TikTok ανακηρύχθηκε ως ο «Επίσημος Συνεργάτης Ψυχαγωγίας» του φετινού Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Ραδιοτηλεόρασης (EBU) έκανε την ανακοίνωση νωρίτερα σήμερα προβάλλοντας την παγκόσμια κοινότητα του ενός δισεκατομμυρίου χρηστών της υπηρεσίας κοινωνικής δικτύωσης στο επίκεντρο της Eurovision 2022.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να κάνουμε το TikTok Επίσημο Συνεργάτη Ψυχαγωγίας του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision 2022, συνεργαζόμενοι στενά για να δημιουργήσουμε ακόμα πιο αποκλειστικό και ελκυστικό περιεχόμενο», δήλωσε ο Martin Österdahl, εκτελεστικός επόπτης του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision.

«Η κοινότητα του TikTok αγκάλιασε πραγματικά τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision πέρυσι και τώρα ανυπομονούμε να τους δώσουμε άνευ προηγουμένου πρόσβαση στη μεγαλύτερη εκδήλωση ζωντανής μουσικής στον κόσμο και να εμπνεύσουμε μια ολόκληρη νέα γενιά θαυμαστών».

Ως «Επίσημος Συνεργάτης Ψυχαγωγίας» της Eurovision 2022, το TikTok θα γιορτάσει τη μουσική, τους καλλιτέχνες, τις χώρες, την ιστορία και το ίδιο το γεγονός, μέσα από ένα ειδικά φτιαγμένο πρόγραμμα, μουσικές λίστες αναπαραγωγής και περιεχόμενο από τα παρασκήνια.

Τα ημιτελικά σόου της Eurovision και ο Μεγάλος Τελικός θα είναι διαθέσιμα για ροή μέσω του επίσημου λογαριασμού TikTok της Eurovision, σε μια μοναδική μορφή που συνδυάζει την επίσημη μετάδοση με μια παρασκηνιακή προβολή του διαγωνισμού, ενώ θα πραγματοποιούνται οι ζωντανές εμφανίσεις.

Η κοινότητα του TikTok θα έχει επίσης αποκλειστική πρόσβαση στο περιεχόμενο των παρασκηνίων από όλες τις πρώτες πρόβες των συμμετεχόντων καλλιτεχνών.

Επίσης, οι λίστες αναπαραγωγής με τους συμμετέχοντες της εκδήλωσης θα βρίσκονται στις Sound Pages του TikTok, επιτρέποντας στους χρήστες να δημιουργούν και να μοιράζονται τα δικά τους βίντεο, «ζωντανεύοντας τη μουσική του διαγωνισμού με τρόπο που μόνο η κοινότητα του TikTok μπορεί να πραγματοποιήσει», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.

Ο λογαριασμός TikTok της Eurovision θα διαθέτει επίσης αποκλειστικό καθημερινό περιεχόμενο καθ' όλη τη διάρκεια του διαγωνισμού, συμπεριλαμβανομένου ενός καθημερινού βίντεο με τις καλύτερες στιγμές και από τα παρασκήνια στο Τορίνο.

Το TikTok έχει συγκεντρώσει 3,7 δισεκατομμύρια προβολές σε βίντεο της Eurovision μέχρι σήμερα, με πάνω από 1,4 δισεκατομμύρια προβολές βίντεο στο hashtag #Eurovision2021 μόνο πέρυσι.

Με πληροφορίες του ΝΜΕ/EBU

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σχεδόν 300 εκατομμύρια άνθρωποι κινδυνεύουν να πεθάνουν από ασιτία

Διεθνή / Σχεδόν 300 εκατ. άνθρωποι στον κόσμο κινδυνεύουν να πεθάνουν από ασιτία

Οι περικοπές στην ανθρωπιστική βοήθεια, οι συγκρούσεις, η κλιματική και οικονομική κρίση συμβάλλουν στην έκτη συνεχόμενη αύξηση του αριθμού των ανθρώπων που βρίσκονται αντιμέτωποι με τον υποσιτισμό
LIFO NEWSROOM
Τουρκία: Με το «έτσι θέλω» υπέρβαροι πολίτες υφίστανται έλεγχο και μετρήσεις βάρους δημσίως

Διεθνή / Τουρκία: Με το «έτσι θέλω» υπέρβαροι πολίτες υφίστανται έλεγχο και μετρήσεις βάρους δημσίως

Η νέα καμπάνια της Τουρκίας για την παχυσαρκία προκαλεί έντονες αντιδράσεις, καθώς πολίτες μετρώνται για ΔΜΣ σε πλατείες χωρίς σαφείς κανόνες προστασίας προσωπικών δεδομένων
LIFO NEWSROOM
«Είναι ένας κόπανος που καλά θα κάνει να το βουλώσει» - Η χυδαία επίθεση του Τραμπ στον Σπρίνγκστιν

Διεθνή / «Αυτό το αποξηραμένο δαμάσκηνο καλά θα κάνει να το βουλώσει» - Η χυδαία επίθεση του Τραμπ στον Μπρους Σπρίνγκστιν

Ο θρύλος της αμερικανικής ροκ έχει αποκαλέσει τον Τραμπ «ακατάλληλο» για το αξίωμα του προέδρου και έχει χαρακτηρίσει τη κυβέρνησή του «διεφθαρμένη»
LIFO NEWSROOM
Πάπας Λέων: Η ομοφοβική ρητορική του αδελφού του κατά των τρανς στα social media

Διεθνή / Πάπας Λέων: Η ομοφοβική ρητορική του αδελφού του κατά των τρανς στα social media

Οι ομοφοβικές, εθνικιστικές και βαθιά ρατσιστικές αναρτήσεις του στο Facebook βρίσκονται στο μικροσκόπιο μετά την ανάδειξη του αδελφού του σε νέο επικεφαλής της Καθολικής Εκκλησίας
LIFO NEWSROOM