Ticketmaster: Αλλαγές στον τρόπο πώλησης εισιτηρίων έπειτα από έρευνα στις συναυλίες των Oasis

Ticketmaster: Αλλαγές στον τρόπο πώλησης εισιτηρίων έπειτα από έρευνα Facebook Twitter
Φωτογραφία: Unsplash
0

Η Ticketmaster συμφώνησε να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο πουλάει εισιτήρια, μετά από έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού σχετικά με τον τρόπο πώλησης των εισιτηρίων για την περιοδεία επανένωσης των Oasis.

Η Competition and Markets Authority (CMA) εντόπισε δύο προβληματικά σημεία στον τρόπο που η Ticketmaster πούλησε τα εισιτήρια για την πολυαναμενόμενη περιοδεία:

  • Δεν ενημέρωσε τους πελάτες στις «μεγάλες ουρές» (σ.σ. online αναμονή) ότι τα εισιτήρια πωλούνταν σε δύο διαφορετικές τιμές, με την τιμή να αυξάνεται αφού τα φθηνότερα εισιτήρια εξαντλήθηκαν.
  • Ορισμένα εισιτήρια πωλούνταν 2,5 φορές πάνω της τιμής του κανονικού εισιτηρίου, χωρίς να παρέχουν «κανένα επιπλέον όφελος».

Η Ticketmaster συμφώνησε να:

  • Ενημερώνει τους θαυμαστές 24 ώρες νωρίτερα εάν χρησιμοποιείται σύστημα διαφόρων τιμών
  • Παρέχει περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές των εισιτηρίων κατά τη διάρκεια των διαδικτυακών ουρών, βοηθώντας τους θαυμαστές να προβλέψουν πόσο μπορεί να χρειαστεί να πληρώσουν
  • Μην χρησιμοποιεί παραπλανητικές ετικέτες εισιτηρίων, που δίνουν την εντύπωση ότι ένα εισιτήριο είναι καλύτερο από ένα άλλο όταν δεν ισχύει κάτι τέτοιο

Η έρευνα της αρχής ξεκίνησε μετά από ευρύτατες καταγγελίες σχετικά με την πώληση, η οποία περιλάμβανε πάνω από 900.000 εισιτήρια που αγοράστηκαν μέσω της ιστοσελίδας.

Ορισμένοι πλήρωσαν έως και £355 για εισιτήρια που αρχικά είχαν διαφημιστεί στα £148, προκαλώντας ερωτήματα σχετικά με την λεγόμενη δυναμική τιμολόγηση – μια μορφή αύξησης τιμών ανάλογα με τη ζήτηση.

Η CMA είχε ανακοινώσει τον Μάρτιο ότι ζητούσε μια σειρά από μέτρα που ακόμη δεν είχαν συμφωνηθεί. Τότε εξήγησε ότι η Ticketmaster χαρακτήριζε ορισμένα εισιτήρια καθίμενων ως «πλατινένια» και τα πωλούσε σχεδόν δύο φορές και μισή ακριβότερα από τα αντίστοιχα κανονικά εισιτήρια, χωρίς να εξηγεί γιατί ήταν πιο ακριβά.

Η αρχή διαπίστωσε ότι «υπήρχε κίνδυνος οι καταναλωτές να έχουν την παραπλανητική εντύπωση ότι τα πλατινένια εισιτήρια ήταν καλύτερα».

Η επιτροπή  κατέληξε επίσης ότι η Ticketmaster δεν ενημέρωσε τους θαυμαστές ότι υπήρχαν δύο κατηγορίες εισιτηρίων όρθιων σε διαφορετικές τιμές, αλλά διευκρίνισε ότι δεν υπήρχε ένδειξη ότι χρησιμοποιήθηκε δυναμική τιμολόγηση.

Με πληροφορίες από Sky News

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Λονδίνο έγινε παγκόσμιο κέντρο κλοπής κινητών τηλεφώνων - Τώρα ξέρουμε γιατί

Διεθνή / Το Λονδίνο έγινε παγκόσμιο κέντρο κλοπής κινητών τηλεφώνων - Τώρα ξέρουμε γιατί

Η Μητροπολιτική Αστυνομία του Λονδίνου κλιμακώνει τις επιχειρήσεις κατά της κλοπής κινητών, αποκαλύπτοντας παγκόσμια εγκληματικά δίκτυα που χρησιμοποιούν e-bikes και καταστήματα μεταχειρισμένων τηλεφώνων για να εξάγουν χιλιάδες κλεμμένα iPhone στο εξωτερικό
LIFO NEWSROOM
Ο Μακρόν παραδέχεται λάθος και αναζητά πολιτική σταθερότητα

Διεθνή / Ο Μακρόν παραδέχεται λάθος και αναζητά πολιτική σταθερότητα

Ο Εμανουέλ Μακρόν «παγώνει» την αμφιλεγόμενη μεταρρύθμιση συντάξεων για να στηρίξει τον πρωθυπουργό Σεμπαστιάν Λεκορνί, προσπαθώντας να αποφύγει την κατάρρευση της κυβέρνησης και την πολιτική κρίση στη Γαλλία πριν τις εκλογές του 2027
LIFO NEWSROOM
Βασιλιάς Κάρολος: Θέτει εκτός των εορτασμών των Χριστουγέννων τον αδελφό του λόγω σκανδάλου Έπσταϊν

Διεθνή / Βασιλιάς Κάρολος: Θέτει εκτός των εορτασμών των Χριστουγέννων τον αδελφό του λόγω σκανδάλου Έπσταϊν

Ο Βρετανός μονάρχης φέρεται να λαμβάνει μέτρα ώστε να κρατήσει δημόσια αποστάσεις από τον πρίγκιπα Άντριου και την πρώην σύζυγό του και Δούκισσα της Υόρκης, Σάρα Φέργκιουσον
LIFO NEWSROOM