Τεράστια πτώση στις πωλήσεις σαμπάνιας: «Ο κόσμος δεν έχει λόγους να γιορτάσει»

Τεράστια πτώση στις πωλήσεις σαμπάνιας: «Ο κόσμος δεν έχει λόγους να γιορτάσει» Facebook Twitter
0

Οι πωλήσεις σαμπάνιας παγκοσμίως προβλέπεται να μειωθούν κατά το ένα τρίτο ή 100 εκατομμύρια μπουκάλια φέτος, καθώς η κρίση του κορωνοϊού κλείνει μπαρ και εστιατόρια διεθνώς.

Η κατάρρευση αυτή είναι όμοια με την ύφεση την εποχή του πολέμου, λέει η ένωση παραγωγών σαμπάνιας CIVC στο Reuters. Οι χαμένες πωλήσεις ενδέχεται να ανέλθουν σε άνω του 1,7 δισεκατομμυρίου ευρώ το 2020 και η πτώση θα μπορούσε να διαρκέσει για πολλά χρόνια, σημειώνουν οι ειδικοί.

«Όταν κάποιος χάσει τη δουλειά του ή κάποιος από την οικογένειά του πεθάνει, δεν θέλει να γιορτάσει, επομένως θα αντιμετωπίσουμε αυτόν τον κίνδυνο για αρκετά χρόνια», είπε ο πρόεδρος της ένωσηςν Μαξίμ Τουμπάρ.

Οι εκτιμήσεις για τις πωλήσεις βασίζονται στην πτώση 75% που σημειώθηκε τον Απρίλιο και τον Μάιο και ο έτερος πρόεδρος της ένωσης CIVC, Ζαν Μαρί Μπαριλέρ προέβλεψε πως οι πωλήσεις θα συνεχίσουν να κυμαίνονται κάτω του μέσου όρου έως το τέλος της χρονιάς, περιλαμβανομένης της εορταστικής περιόδου.

«Ελπίζουμε ότι τα πράγματα θα βελτιωθούν όταν ξενοδοχεία, καφέ και εστιατόρια επαναλειτουργήσουν και ο κόσμος επιστρέψει σε μια πιο φυσιολογική και αισιόδοξη ζωή, όμως είναι δύσκολο να πούμε πόσο γρήγορα θα συμβεί αυτό. Προετοιμαζόμαστε για δύσκολες στιγμές μπροστά μας», τόνισε.

Πέρυσι, οι παραγωγοί σαμπάνιας πούλησαν σχεδόν 300 εκατομμύρια μπουκάλια έναντι του ποσού ρεκόρ των 5 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ