Τέμπη: Απολογείται ο επιθεωρητής του ΟΣΕ- Με υπόμνημα 80 σελίδων

Τέμπη Facebook Twitter
Απολογείται ο επιθεωρητής του ΟΣΕ για το δυστύχημα στα Τέμπη (Φωτ.: SOOC)
0

Με τον επιθεωρητή κυκλοφορίας του ΟΣΕ συνεχίζονται σήμερα, Πέμπτη, οι απολογίες των κατηγορούμενων για το δυστύχημα στα Τέμπη που κόστισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους. 

Ο επιθεωρητής κυκλοφορίας- ο οποίος ήταν υπεύθυνος για τις βάρδιες τη νύχτα που συνέβη η πολύνεκρη σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη- θα απολογηθεί με υπόμνημα 80 σελίδων που θα πάρει στα χέρια του ο ειδικός εφέτης ανακριτής. 

Ο κατηγορούμενος έχει υποστηρίξει πως σύμφωνα με τις βάρδιες που είχε βγάλει, οι δύο απογευματινοί σταθμάρχες έπρεπε να βρίσκονται σε υπηρεσία στον σταθμό της Λάρισας έως τις 23:00. Ο επιθεωρητής κυκλοφορίας αρνείται τις κατηγορίες που του αποδίδονται. Σε ό,τι αφορά στην αναρρωτική άδεια που πήρε την ημέρα μετά την τραγωδία στα Τέμπη- κάτι που δεν περιλαμβάνεται στο κατηγορητήριο- ο δικηγόρος του έχει επισημάνει πως την έλαβε μεταγενέστερα, αφού είχε καταθέσει ως μάρτυρας στην Τροχαία Λάρισας και αυτοβούλως στην ανακρίτρια Πλημμελειοδικών.

Ο επιθεωρητής και οι τρεις σταθμάρχες αντιμετωπίζουν τις ίδιες κατηγορίες για το δυστύχημα στα Τέμπη: για διατάραξη των συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος, ανθρωποκτονίες και σωματικές βλάβες από αμέλεια κατά συρροή.

Τέμπη: Ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους οι δύο σταθμάρχες 

Από τους τέσσερις σε βάρος των οποίων έχουν απαγγελθεί κατηγορίες για το δυστύχημα στα Τέμπη, έχει προφυλακιστεί ο 59χρονος σταθμάρχης βάρδιας της Λάρισας. Στην απολογία του, είχε αναφέρει ότι και οι δύο συνάδελφοί του είχαν φύγει πριν από τις 23:00: ο συμβασιούχος σταθμάρχης στις 22:15 και ο μόνιμος 10 λεπτά αργότερα. 

Οι δύο τελευταίοι μετά την απολογία τους, τη Δευτέρα και την Τρίτη, αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους. Ο μόνιμος σταθμάρχης επικαλέστηκε τον κανονισμό κίνησης του ΟΣΕ στην απολογία του, που αναφέρει ότι από τη στιγμή που αναλαμβάνει ο επόμενος, έχει εκείνος την ευθύνη. 

Ακόμη, σημείωσε ότι αφού ο σταθμάρχης βάρδιας έφτασε στις 22:00, ο ίδιος μπορούσε να αποχωρήσει γιατί κάτι τέτοιο δικαιολογείται από τον κανονισμό. Όσο για τη διόρθωση με μπλάνκο στο έγγραφο με τις βάρδιες, είπε ότι έγινε για να καλυφθεί μία μουντζούρα. Στον μόνιμο σταθμάρχη επιβλήθηκε εγγύηση 15.000 ευρώ, απαγόρευση εξόδου από τη χώρα και υποχρεωτική παρουσίαση σε αστυνομικό τμήμα. 

Ο συμβασιούχος σταθμάρχης στην απολογία του επεσήμανε ότι ήταν ενισχυτικός και πως δεν είχε την ευθύνη και τον πρώτο ρόλο στην κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών. Επιπλέον, υπογράμμισε ότι το ωράριό του ήταν 8ωρο, έπειτα από προφορική συμφωνία με τον προϊστάμενό του, καθώς βάσει σύμβασης δεν μπορούσε να πληρωθεί για υπερωρίες. Τέλος, ανέφερε ότι η βάρδιά του έληγε στις 22:00. Μετά την απολογία του αφέθηκε ελεύθερος με τους περιοριστικούς όρους της εμφάνισης σε αστυνομικό τμήμα δύο φορές τον μήνα και της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα.  

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καθηγητής του «Αττικόν» για την υπόθεση Καλλιάνου: Εισαγωγή στη ΜΕΘ θα ήταν ανεπίτρεπτη διακριτική μεταχείριση

Ελλάδα / Καθηγητής του «Αττικόν» για την υπόθεση Καλλιάνου: Εισαγωγή στη ΜΕΘ θα ήταν ανεπίτρεπτη διακριτική μεταχείριση

Οι ιατροί προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν τα πολλαπλά προβλήματα της υγείας του ασθενούς, δηλώνει ο καθηγητής Αγγειοχειρουργικής από το Αττικόν
NEWSROOM