Στη Νέα Υόρκη αρνούνται να επιτρέψουν τα ηλεκτρικά πατίνια στους δρόμους της πόλης

Στη Νέα Υόρκη αρνούνται να επιτρέψουν τα ηλεκτρικά πατίνια στους δρόμους της πόλης Facebook Twitter
3

Οι αρμόδιες αρχές της μεγαλύτερης και πιο πυκνοκατοικημένης πόλης στις ΗΠΑ αρνούνται σθεναρά μέχρι στιγμής να νομιμοποιήσουν τη χρήση ηλεκτρικών πατινιών στους δρόμους

Εταιρείες όπως η Lime – η οποία εκμεταλλεύεται και στην Ελλάδα την ενοικίαση των ηλεκτρικών σκούτερ – που έχουν γεμίσει με πατίνια πολλές μεγάλες αμερικανικές πόλεις, είναι αναγκασμένες να περιορίσουν τη δράση τους εκτός Νέας Υόρκης.

Το πρόστιμο για την παράνομη χρήση του συγκεκριμένου μέσου μετακίνησης ανέρχεται στα 500 δολάρια, αν και η αστυνομία δεν φαίνεται ιδιαίτερα αυστηρή στην επιβολή κυρώσεων στους παραβάτες που εμφανίζονται με ηλεκτρικά πατίνια στην πόλη, παρά το απαγορευτικό μέχρι στιγμής νομικό πλαίσιο.

Στη Νέα Υόρκη αρνούνται να επιτρέψουν τα ηλεκτρικά πατίνια στους δρόμους της πόλης Facebook Twitter
Τα συντρίμια από το ηλεκτρικό πατίνι που οδηγούσε 7χρονος πέρσι στο Μπρονξ, ο οποίος χτυπήθηκε από διερχόμενο λεωφορείο με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του

Τα ηλεκτρικά πατίνια νομιμοποιήθηκαν πρόσφατα και στο γειτονικό Νιου Τζέρσεϊ και ήδη έχουν πλημμυρίσει τους δρόμους στην πόλη του Χόμποκεν.

Σύμφωνα με εκπροσώπους τοπικών αρχών, οι συσκευές αυτές είναι υπερβολικά επικίνδυνες, ειδικά στην περιοχή του Μανχάταν, όπου ήδη ο ανταγωνισμός για λίγο ελεύθερο χώρο ανάμεσα στα αυτοκίνητα, τους πεζούς και τους ποδηλάτες είναι πολύ έντονος.

Ο ίδιος ο δήμαρχος της πόλης, Μπιλ ντε Μπλάσιο δήλωσε χαρακτηριστικά: «Προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου η ιδέα, μου φαίνεται εντελώς παθητικό μέσο. Αν είναι να μετακινηθείς σε μικρή απόσταση, γιατί να μην περπατήσεις και να ασκηθείς και λίγο παράλληλα;»

Παρά την απαγόρευση πάντως, αρκετοί είναι αυτοί που έχουν αγοράσει ιδιόκτητα ηλεκτρικά πατίνια και τα χρησιμοποιούν κυρίως εκτός Μανχάταν.

Στη Νέα Υόρκη αρνούνται να επιτρέψουν τα ηλεκτρικά πατίνια στους δρόμους της πόλης Facebook Twitter
Ηλεκτρικά πατίνια τοποθετημένα χθες το απόγευμα επάνω στην πλατεία Κολωνακίου, εν αναμονή πελατών. Φωτ.: LIFO

Οι αρχές επιμένουν πάντως ότι μια πιθανή άρση της απαγόρευσης θα οδηγήσει σε σοβαρά ατυχήματα. Ήδη δύο αναβάτες ηλεκτρικών πατινιών έχουν χάσει τη ζωή τους τον τελευταίο χρόνο στη πόλη, εκ των οποίων ο ένας ήταν ένα αγόρι 7 μόλις χρονών που χτυπήθηκε από διερχόμενο λεωφορείο τον περσινό Μάιο στο Μπρονξ.

Με στοιχεία από τους New York Times

 

Διεθνή
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η τελευταία αποστολή του Ντράγκι: Αρκεί 1,2 τρισ. ευρώ για να σωθεί η Ευρώπη;

Διεθνή / Η τελευταία αποστολή του Ντράγκι: Αρκούν 1,2 τρισ. ευρώ για να σωθεί η Ευρώπη;

Ο Μάριο Ντράγκι επιστρέφει με σχέδιο αναγέννησης της ευρωπαϊκής οικονομίας. Νέος ευρωπαϊκός προϋπολογισμός, κλιματική κρίση, άμυνα και η μάχη για την ανταγωνιστικότητα της Ε.Ε. – όλα κρέμονται από μια πολιτική ισορροπία.
LIFO NEWSROOM
Σκοτώθηκε στα 114 ο γηραιότερος μαραθωνοδρόμος στον κόσμο - Τον πάτησε αυτοκίνητο

Διεθνή / Νεκρός στα 114 του ο γηραιότερος μαραθωνοδρόμος στον κόσμο - Τον παρέσυρε αυτοκίνητο

Ο Fauja Singh παρασύρθηκε από οδηγό στο χωριό του στην Ινδία - «Να τρώτε λιγότερο, να τρέχετε περισσότερο και να είστε χαρούμενοι. Αυτό είναι το μυστικό της μακροζωίας» είπε ο «τυφώνας με το τουρμπάνι» σε πρόσφατη συνέντευξη
LIFO NEWSROOM
Κύπρος: 51 χρόνια από το πραξικόπημα που άνοιξε τον δρόμο στην τουρκική εισβολή

Διεθνή / Κύπρος: 51 χρόνια από το πραξικόπημα που άνοιξε τον δρόμο στην τουρκική εισβολή

Η ντε φάκτο διχοτόμηση του νησιού διατηρείται μέχρι σήμερα, με τη Βόρεια Κύπρο να τελεί υπό τουρκική στρατιωτική κατοχή και τη «Τουρκική Δημοκρατία της Βόρειας Κύπρου» να αναγνωρίζεται διεθνώς μόνο από την Άγκυρα.
LIFO NEWSROOM
Η Γαλλία δηλώνει διατεθειμένη να συζητήσει επανορθώσεις για τις αποικιακές σφαγές στον Νίγηρα

Διεθνή / Η Γαλλία δηλώνει διατεθειμένη να συζητήσει επανορθώσεις για τις αποικιακές σφαγές στον Νίγηρα

Περισσότερο από έναν αιώνα μετά τη σφαγή εκατοντάδων ανθρώπων και τη λεηλασία ολόκληρων κοινοτήτων στη Νίγηρα, η Γαλλία δηλώνει για πρώτη φορά διατεθειμένη να συνομιλήσει για ιστορική αποκατάσταση, χωρίς ωστόσο να αναγνωρίζει επίσημα ευθύνη
LIFO NEWSROOM