Σκληρή ανακοίνωση της οικογένειας Gucci κατά της ταινίας «House of Gucci»

Οίκος Gucci: Η παραγωγή της ταινίας «House of Gucci» δεν μπήκε στον κόπο να συμβουλευτεί τους κληρονόμους Facebook Twitter
Getty Images
0

Οι κληρονόμοι του Aldo Gucci, πρόεδρο του οίκου μόδας Gucci από το 1953 έως το 1986, εξέδωσαν μια ανακοίνωση εκφράζοντας την ανησυχία τους για αυτό που ισχυρίζονται ότι είναι η ανακριβής απόδοση των χαρακτήρων τους στην ταινία του Ridley Scott «House of Gucci».

«Η παραγωγή της ταινίας δεν μπήκε στον κόπο να συμβουλευτεί τους κληρονόμους πριν περιγράψει τον Aldo Gucci —πρόεδρο της εταιρείας για 30 χρόνια (που υποδύεται ο Al Pacino στην ταινία)— και τα μέλη της οικογένειας Gucci ως τραμπούκους, αδαείς και αναίσθητους για τον κόσμο γύρω τους», αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση.

Η ανακοίνωση, που δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά από το ιταλικό πρακτορείο ειδήσεων ANSA, συνεχίζει να κατακεραυνώνει τον τρόπο με τον οποίο η Μιλανέζα Patrizia Reggiani (την οποία υποδύεται η Lady Gaga στην ταινία), και η οποία καταδικάστηκε το 1998 για υποκίνηση της δολοφονίας του Maurizio Gucci ( που υποδύεται ο Άνταμ Ντράιβερ), «παρουσιάζεται όχι μόνο στην ταινία, αλλά και σε δηλώσεις μελών του καστ, ως θύμα που προσπαθεί να επιβιώσει σε μια ανδροκρατούμενη και σοβινιστική εταιρική κουλτούρα.

«Η οικογένεια Gucci έχει σημείωσε την κυκλοφορία της ταινίας "House of Gucci" και είναι λίγο ανήσυχη γιατί, παρόλο που η κινηματογραφική παραγωγή ισχυρίζεται ότι θέλει να πει την "αληθινή ιστορία" της οικογένειας, οι φόβοι που προκαλούνται από τα τρέιλερ και τις συνεντεύξεις, που κυκλοφόρησαν, επιβεβαιώνονται: η ταινία φέρει μία αφήγηση που κάθε άλλο παρά ακριβής είναι» αναφέρει η ανακοίνωση.

Και συνεχίζει λέγοντας πως «Η παραγωγή της ταινίας δεν μπήκε στον κόπο να συμβουλευτεί τους κληρονόμους πριν περιγράψει τον Aldo Gucci –πρόεδρο της εταιρείας για 30 χρόνια– και τα μέλη της οικογένειας Gucci ως τραμπούκους, αδαείς και αναίσθητους για τον κόσμο γύρω τους, αποδίδοντάς στους ήρωες της ιστορίας, γεγονότα, έναν τόνο και μια στάση, που δεν τους εξέφραζαν ποτέ.

»Αυτό είναι εξαιρετικά οδυνηρό από ανθρώπινης άποψης και προσβολή της κληρονομιάς πάνω στην οποία έχει χτιστεί ο οίκος.

»Ακόμη πιο απαράδεκτη είναι η αναπαράσταση που γίνεται- τόσο μυστηριώδης, σχεδόν παράδοξα- όταν φτάνει στο σημείο να αποδίδει μία επιεική χροιά σε μια γυναίκα που- τελεσίδικα καταδικασμένη ως υποκινητής της δολοφονίας του Maurizio Gucci- απεικονίζεται όχι μόνο στην ταινία, αλλά και στις δηλώσεις των μελών του καστ, ως θύμα που προσπαθούσε να επιβιώσει σε μια ανδροκρατούμενη και φαλλοκρατική εταιρική κουλτούρα.

»Αυτό δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της 70χρονης ιστορίας της κατά τη διάρκεια της οποίας ήταν μια οικογενειακή επιχείρηση, η Gucci ήταν μια εταιρεία χωρίς αποκλεισμούς.

»Πράγματι, ακριβώς στη δεκαετία του 1980 – το ιστορικό πλαίσιο μέσα στο οποίο εκτυλίσσεται η ταινία – οι γυναίκες βρίσκονταν σε πολλές κορυφαίες θέσεις: είτε ήταν μέλη της οικογένειας είτε ξένες προς αυτήν, μεταξύ αυτών ήταν η πρόεδρος της Gucci America, η επικεφαλής του Global PR & Επικοινωνίας, και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Gucci America.

»Η Gucci είναι μια οικογένεια που ζει τιμώντας το έργο των προγόνων της, των οποίων η μνήμη δεν αξίζει να διαταραχθεί σε μία ταινία, που δεν είναι αληθινή και δεν αποδίδει δικαιοσύνη στους (πραγματικούς) πρωταγωνιστές της.

»Τα μέλη της οικογένειας Gucci διατηρούν κάθε δικαίωμα να προστατεύουν το όνομα, την εικόνα και την αξιοπρέπεια των αγαπημένων τους προσώπων» καταλήγει η ανακοίνωση.

Με πληροφορίες του Variety/Ansa

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ