Οι πολιτικές της Amazon βασίζονται στην πεποίθηση του Τζεφ Μπέζος ότι οι άνθρωποι είναι εκ φύσεως τεμπέληδες

Οι πρακτικές της Amazon βασίζονται στην πεποίθηση του Τζεφ Μπέζος ότι οι άνθρωποι είναι εκ φύσεως τεμπέληδες Facebook Twitter
EPA
0

Πολλές από τις πολιτικές, που εφαρμόζει η Amazon είχαν σχεδιαστεί ώστε να αποτρέψουν τους εργαζόμενους από το να είναι τεμπέληδες, δήλωσε πρώην αντιπρόεδρος τους, στους New York Times.

Ο Ντέιβιντ Νίκερκ, ο οποίος βοήθησε στο σχεδιασμό του συστήματος διαχείρισης της αποθήκης της εταιρείας, δήλωσε ότι η πεποίθηση του ιδρυτή Τζεφ Μπέζος ότι δηλαδή οι άνθρωποι είναι εκ φύσεως τεμπέληδες, συνέβαλαν στη διαμόρφωση των πολιτικών της εταιρείας.

Ο Μπέζος πίστευε ότι η διάθεση των εργαζομένων για καλύτερη απόδοση μειώνεται με την πάροδο του χρόνου και ότι ένα εδραιωμένο και σταθερό εργατικό δυναμικό είναι μια «πορεία προς τη μετριότητα», δήλωσε ο Νίκερκ στους The Times.

«Αυτό που θα έλεγε (ο Μπέζος), είναι ότι η φύση μας ως άνθρωποι είναι να καταναλώνουμε όσο το δυνατόν λιγότερη ενέργεια για να πάρουμε αυτό που θέλουμε ή χρειαζόμαστε», πρόσθεσε.

Επισήμανε ακόμα, ένα βραχυπρόθεσμο μοντέλο απασχόλησης που δεν παρέχει στους εργαζόμενους πολλές ευκαιρίες για πρόοδο.

Η Amazon δεν εγγυάται αύξηση των μισθών μετά από τα πρώτα τρία χρόνια εργασίας, ανέφερε η έκθεση, ως τρόπος εκδίωξης υπαλλήλων, οι οποίοι αισθάνονται πολύ οικεία μέσα στην Amazon ή είναι «δυσαρεστημένοι».

Οι πρακτικές που περιέγραψε ο Νίκερκ είναι μερικές από τις πιο αμφιλεγόμενες της εταιρείας. Μεταξύ αυτών οι απολύσεις υπαλλήλων για μια μέρα χαμηλής παραγωγικότητας και η διαρκής διατήρηση των εργαζομένων σε εγρήγορση με περιορισμένο χρόνο διαλείμματος και υψηλούς στόχους παραγωγικότητας.

Οι πρακτικές έχουν κάνει πολλούς εργαζόμενους να αισθάνονται ότι η Amazon τους αντιμετωπίζει περισσότερο σαν μηχανές παρά ανθρώπους, ανέφεραν οι The Times.

«Είμαστε ανθρώπινα όντα», έγραψε ένας υπάλληλος στον πίνακα των εσωτερικών σχολίων της αποθήκης πέρυσι, σύμφωνα με τους The Times.

«Δεν χρησιμοποιούμε εργαλεία για την επίτευξη των ημερήσιων / εβδομαδιαίων στόχων και τιμών».

Η κουλτούρα της Amazon και οι υψηλές προσδοκίες για τους υπαλλήλους έχουν επίσης κάνει την εταιρεία πρώτη σε εργατικά ατυχήματα.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Washington Post δημοσίευσε μια ανάλυση δεδομένων από την Υπηρεσία Ασφάλειας και Υγείας της Εργασίας που υποδηλώνει, ότι οι εργαζόμενοι στην αποθήκη της Amazon, είχαν σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες να τραυματιστούν σοβαρά από τους εργαζόμενους σε σχέση με άλλες εταιρείες, όπως η Walmart.

Τον Απρίλιο, ο Τζεφ Μπέζος είπε ότι η εταιρεία έκανε προσπάθειες «για να κάνει καλύτερη την δουλειά για τους υπαλλήλους μας». Δεσμεύτηκε δε, ότι θα επενδύσει πάνω από 300 εκατομμύρια δολάρια το 2021 για να κάνει τις αποθήκες ασφαλέστερες.

Πρόσθεσε ότι η εταιρεία χρειάζεται «ένα καλύτερο όραμα για το πώς δημιουργούμε αξία για τους εργαζομένους - ένα όραμα για την επιτυχία τους».

Οι εκπρόσωποι της Amazon δεν απάντησαν σε αίτημα για σχολιασμό.

Με πληροφορίες των New York Times/Business Insider

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ