Οχήματα χωρίς οδηγό: Ποια χώρα καλωσορίζει την ιδέα και ποιες εμφανίζονται ακόμη απρόθυμες

Οχήματα χωρίς οδηγό: Ποια χώρα καλωσορίζει την ιδέα και ποιες εμφανίζονται ακόμη απρόθυμες Facebook Twitter
0

Οι Κινέζοι καταναλωτές δείχνουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό παρά τις ανησυχίες που υπάρχουν για την ασφάλειά τους, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που έγινε σε 10 χώρες και δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.


Στην Κίνα, το 81% των ερωτηθέντων – περίπου 500 άτομα – ήταν πρόθυμοι να δοκιμάσουν ένα αυτοκίνητο χωρίς οδηγό, με το ποσοστό τους να αυξάνεται από το 75% πέρυσι, σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύθηκε από την Boston Consulting Group (BCG) και το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ.


Η έκθεση έρχεται να προστεθεί σε προηγούμενες έρευνες της BCG και του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρου, περιλαμβανομένης μια έρευνας που έγινε τον Αύγουστο του 2015 με δείγμα περισσότερους από 5.500 καταναλωτές σε 10 χώρες – η μεγαλύτερη παγκόσμια έρευνα που έχει γίνει μέχρι σήμερα για τα οχήματα χωρίς οδηγό (self-driving vehicles- SDV).


Σε αντίθεση με το αυξανόμενο ενδιαφέρον στην Κίνα, οι Γερμανοί καταναλωτές, που εξέφρασαν τη μεγαλύτερη απροθυμία ανάμεσα σε τρεις χώρες στην προηγούμενη έρευνα, φαίνεται να αποφεύγουν περισσότερο το ρίσκο φέτος, με 41% να εμφανίζεται πρόθυμο να δοκιμάσει ένα αυτοκίνητο χωρίς οδηγό, συγκριτικά με 44% το 2015. Οι Αμερικανοί καταναλωτές είναι ελαφρώς λιγότερο θετικοί, με το ποσοστό όσων είναι πρόθυμοι να δοκιμάσουν ένα τέτοιο όχημα να μειώνεται στο 48% συγκριτικά με 53% πέρυσι.


Παρά την κάλυψη της οποίας τυγχάνει από τα μέσα ενημέρωσης, το θέμα της ασφάλεια των οχημάτων χωρίς οδηγό, η κοινή γνώμη δεν φαίνεται να έχει αλλάξει σημαντικά. Περίπου το 58% των καταναλωτών σε πόλεις σε όλο τον κόσμο είναι ανοιχτοί στο να δοκιμάσουν ένα όχημα χωρίς οδηγό. Το ποσοστό είναι υψηλότερο ανάμεσα στους νέους καταναλωτές: 63% στις ηλικίες έως 29 ετών είναι πρόθυμοι να δοκιμάσουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο, συγκριτικά με 46% στις ηλικίες 51 ετών και άνω.


Σύμφωνα με την έρευνα, η εκτεταμένη υιοθέτηση τέτοιων οχημάτων, καθώς και των «ταξί-ρομπότ», θα μπορούσε να οδηγήσει σε μείωση κατά 60% του αριθμού των αυτοκινήτων στους δρόμους των πόλεων, σε 80% ή και περισσότερο μείωση των εκπομπών ρύπων, και σε 90% λιγότερα ατυχήματα.


Η Κίνα έχει παγκοσμίως πρωταγωνιστικό ρόλο σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη τέτοιων οχημάτων, με την εταιρία Baidu να είναι πρωτοπόρος στη συγκεκριμένη αγορά.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κλαούντια Σέινμπαουμ: Θα κινηθεί νομικά απέναντι στον άνδρα που την παρενόχλησε σε δημόσια εμφάνισή της

Διεθνή / Κλαούντια Σέινμπαουμ: Θα κινηθεί νομικά απέναντι στον άνδρα που την παρενόχλησε σε δημόσια εμφάνισή της

«Aν δεν υποβάλω μήνυση, τι θα συμβεί με τις υπόλοιπες Μεξικανές γυναίκες; Αν το κάνουν αυτό στην πρόεδρο, τι θα γίνει με όλες τις άλλες;», δήλωσε η πρόεδρος του Μεξικού
LIFO NEWSROOM
ΙΣΠΑΝΙΑ ΧΟΥΑΝ ΚΑΡΛΟΣ ΦΡΑΝΚΟ

Διεθνή / Ο Χουάν Κάρλος της Ισπανίας εξομολογείται «βαθύ σεβασμό» για τον Φράνκο

Στα απομνημονεύματά του, ο έκπτωτος βασιλιάς της Ισπανίας κατηγορεί επίσης τον γιο του, βασιλιά Φελίπε, για εγκατάλειψη - «Είμαι ο μόνος Ισπανός που δεν έχει σύνταξη, μετά από σαράντα χρόνια υπηρεσίας» γράφει
LIFO NEWSROOM
ΖΟΧΡΑΝ ΜΑΜΝΤΑΝΙ ΙΣΡΑΗΛ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΧΑΜΑΣ

Διεθνή / Ζοχράν Μαμντάνι: Ισραηλινός υπουργός καλεί τους Εβραίους της Νέας Υόρκης να μεταναστεύσουν στο Ισραήλ - «Είναι υποστηρικτής της Χαμάς»

Τους τελευταίους μήνες ο Ζοχράν Μαμντάνι έχει μιλήσει πολλές φορές κατά του αντισημιτισμού, καταγγέλλοντας παράλληλα την ισλαμοφοβία της οποίας υπήρξε θύμα
LIFO NEWSROOM
Ζόραν Μαμντάνι:

Διεθνή / Ζοχράν Μαμντάνι: Ποιες είναι οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο νέος δήμαρχος της Νέας Υόρκης;

Ο Ζοχράν Μαμντάνι γράφει ιστορία στη Νέα Υόρκη, καθώς γίνεται ο πρώτος μουσουλμάνος και ο νεότερος δήμαρχός της, νικώντας τον πρώην κυβερνήτη της και φέρνοντας μια σαρωτική αλλαγή στο πολιτικό σκηνικό των Δημοκρατικών
LIFO NEWSROOM
ΜΑΜΝΤΑΝΙ ΚΕΝΤΡΙΚ ΛΑΜΑΡ

Διεθνή / Ζοχράν Μαμντάνι: Η στιγμή που χορεύει σε κλαμπ το «Not Like Us» του Λαμάρ λίγες ημέρες πριν εκλεγεί δήμαρχος Νέας Υόρκης

Η επικράτησή του αντανακλά τη δύναμη μιας νεανικής, προοδευτικής συμμαχίας και μια πολιτική βούληση που δίνει προτεραιότητα σε ζητήματα, όπως το κόστος ζωής
LIFO NEWSROOM