Ο αργός θάνατος της «παραδοσιακής» τηλεόρασης: Οι νέοι βλέπουν εφτά φορές λιγότερο από τους 65+ ετών

Ο αργός θάνατος της «παραδοσιακής» τηλεόρασης: Οι νέοι βλέπουν εφτά φορές λιγότερο από τους 65+ ετών Facebook Twitter
0

Οι νέοι παρακολουθούν σχεδόν επτά φορές λιγότερη τηλεόραση από ό,τι οι άνθρωποι ηλικίας άνω των 65 ετών, σύμφωνα με έκθεση της Ofcom.

Σύμφωνα με την έκθεση με στοιχεία από τη Βρετανία, οι νέοι ηλικίας 16 έως 24 ετών αφιερώνουν το πολύ 53 λεπτά σε «παραδοσιακές» τηλεοπτικές εκπομπές. Ο χρόνος παρακολούθησης σε αυτές τις ηλικίες έχει μειωθεί κατά δύο τρίτα τα τελευταία δέκα χρόνια. 

Στον αντίποδα, τα άτομα ηλικίας 65 ετών και άνω ξοδεύουν, κατά μέσο όρο, κάτι λιγότερο από έξι ώρες καθημερινά στην τηλεόραση.

Αυτό το «χάσμα γενεών» στις συνήθειες τηλεθέασης είναι μεγαλύτερο από ποτέ, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση Media Nations της Ofcom. Η τεράστια διαφορά αποδίδεται στη χρήση εναλλακτικών οπτικοακουστικών μέσων, πλατφορμών και υλικού, όπως οι υπηρεσίες streaming και τα βίντεο μικρής διάρκειας.

Στην έκθεσή της, η Ofcom ανέφερε ότι περίπου ένα στα πέντε νοικοκυριά στο Ηνωμένο Βασίλειο έχει πρόσβαση και στις τρεις μεγαλύτερες υπηρεσίες streaming - Netflix, Disney+ και Amazon Prime.

«Η επανάσταση του streaming διευρύνει τις αποκλίσεις, δημιουργώντας ένα βαθύ χάσμα στις συνήθειες παρακολούθησης των νεότερων και των μεγαλύτερων σε ηλικία ανθρώπων», δήλωσε ο διευθυντής της Ofcom για την έρευνα αγοράς, Ian Macrae.

«Οι παραδοσιακοί ραδιοτηλεοπτικοί φορείς αντιμετωπίζουν σκληρό ανταγωνισμό από τις διαδικτυακές πλατφόρμες streaming, τον οποίο εν μέρει αντιμετωπίζουν μέσω της δημοτικότητας των δικών τους εφαρμογών on demand, ενώ η τηλεόραση εξακολουθεί να είναι το μέσο που ανοίγει κανείς για «μεγάλα γεγονότα» που μας φέρνουν κοντά, όπως ο τελικός του Euro ή οι εορτασμοί του Ιωβηλαίου». 

Βίντεο μικρού μήκους

Το 2021, η Ofcom διαπίστωσε ότι ο χρόνος προβολής - ο μέσος χρόνος που οι άνθρωποι αφιερώνουν στην παρακολούθηση βίντεο σε όλες τις συσκευές - άγγιξε κατά μέσο όρο τις πέντε ώρες και 40 λεπτά ημερησίως, σχεδόν το ένα τρίτο των ωρών εγρήγορσης ενός ενήλικα.

Ο χρόνος αυτός μειώθηκε κατά 25 λεπτά σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία.

Το ένα τρίτο των ενηλίκων στην έρευνα παρακολουθεί βίντεο μικρής διάρκειας (δηλαδή βίντεο διάρκειας μικρότερης των 10 λεπτών) με το 65% των 18 έως 24 ετών να παρακολουθεί τέτοιο υλικό καθημερινά.

Το ποσοστό είναι κατά πολύ αυξημένος για τα νεότερα κοινά, με το 93% των εφήβων 15 έως 17 ετών να βλέπει καθημερινά βίντεο μικρής διάρκειας στο YouTube. Το 90% βλέπει σύντομα βίντεο στο Instagram και το 73% στο TikTok.

Η έκθεση εξέτασε επίσης το είδος των σύντομων βίντεο που παρακολουθούνται στο διαδίκτυο και διαπίστωσε ότι οι συνταγές και η κατηγορία «φτιάξ' το μόνος σου» είναι οι πιο δημοφιλείς.  

Περίπου το 59% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσε ότι απασχολείται με σύντομα βίντεο ειδήσεων στο διαδίκτυο, το 32% παρακολουθεί βίντεο σχετικά με βιντεοπαιχνίδια και λίγο περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες που συμμετείχαν στην έρευνα είπαν ότι βλέπουν τα βίντεο που αναρτούν στο διαδίκτυο φίλοι και συγγενείς.

Πηγή BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM