Minecraft: Πέντε χρόνια «χτίζουν» το Λονδίνο με εντυπωσιακή ακρίβεια και λεπτομέρειες

Minecraft: Πέντε χρόνια «χτίζουν» το Λονδίνο – Εντυπωσιακή πρωτοβουλία από παίκτες του δημοφιλούς παιχνιδιού Facebook Twitter
0

Μια ομάδα φανατικών παικτών του Minecraft έχει αφιερώσει τα τελευταία πέντε χρόνια στην αναδημιουργία ολόκληρης της Μεγάλης Βρετανίας μέσα στο δημοφιλές video game - με έμφαση στην κάθε λεπτομέρεια του Λονδίνου.

Οι δημιουργοί του Λονδίνου στο Mınecraft, που ανήκουν στη διεθνή κοινότητα Build the Earth, έχουν κατασκευάσει ψηφιακές απομιμήσεις σημαντικών τοποθεσιών όπως το Κοινοβούλιο, το παλάτι του Μπάκιγχαμ, αλλά και αρκετούς δήμους του Λονδίνου με απίστευτη ακρίβεια.

Πάνω από 15.000 ώρες «ψηφιακής αρχιτεκτονικής» στο Minecraft

Η ομάδα του Ηνωμένου Βασιλείου έχει αφιερώσει συλλογικά περισσότερες από 15.000 ώρες στο project. Μάλιστα, ορισμένοι παίκτες έφτασαν στο σημείο να αναζητήσουν πολεοδομικές άδειες και να επικοινωνήσουν με φορείς για να εξασφαλίσουν την πιστότητα των μοντέλων.

Το φιλόδοξο εγχείρημα ξεκίνησε το 2020 με αρχικό στόχο τη δημιουργία μιας πλήρους εκδοχής της Γης μέσα στο Minecraft. Παρότι το πλάνο αυτό έχει πλέον περιοριστεί, η κοινότητα συνεχίζει να ενθαρρύνει τα μέλη της να επικεντρωθούν σε μέρη με τοπική σημασία για τον καθένα.

Το Minecraft ως ψηφιακή πλατφόρμα πολιτισμού

Το Minecraft, που κυκλοφόρησε δοκιμαστικά το 2009, έχει εξελιχθεί στο πιο εμπορικά επιτυχημένο παιχνίδι όλων των εποχών, επιτρέποντας στους παίκτες να δημιουργήσουν σχεδόν τα πάντα σε έναν ανοιχτό ψηφιακό κόσμο φτιαγμένο από κύβους.

Η πρωτοβουλία του Build the Earth δείχνει πώς τα βιντεοπαιχνίδια μπορούν να μετατραπούν σε πλατφόρμες πολιτιστικής αναπαράστασης, συνεργασίας και δημιουργικότητας - με τη συμβολή ανθρώπων από κάθε γωνιά του πλανήτη.

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM