«Mermaid vibes» στο σόου του Botter: Προφυλακτικά με νερό, μπλούζες από φύκια κι ελεύθερα μαλλιά

«Mermaid vibes» στο σόου του Botter: Προφυλακτικά με νερό, μπλούζες από φύκια κι ελεύθερα μαλλιά Facebook Twitter
Φωτ: Getty Images
0

Το -εμπνευσμένο από Καραϊβική- brand Botter ξεχώρισε στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού με το αναπάντεχο θέαμα προφυλακτικών γεμάτων νερό που έφεραν «mermaid vibes» στην πασαρέλα.

Τα εντυπωσιακά αξεσουάρ χεριών παρουσιάστηκαν στη συλλογή Aquatic Wear, η οποία περιλάμβανε επίσης τη χρήση πάγου ως αξεσουάρ.

Οι σχεδιαστές (και ζευγάρι) Rushemy Botter και Lisi Herrebrugh έχουν χρησιμοποιήσει συχνά ανακυκλωμένα πλαστικά στις συλλογές τους, αλλά λένε ότι επιδιώκουν να προχωρήσουν περισσότερο με φυσικά υλικά όπως φύκια.

Υπήρξαν «πολλές δοκιμές» με τα «γάντια», δήλωσε ο Botter στο AFP μετά το σόου. «Είναι παράξενο, ρομαντικό, με mermaid vibes», είπε.

Η Lisi Herrebrugh εξήγησε ότι ήθελαν να αντικατοπτρίσουν κάποια από την «τεχνολογία» πάνω στην οποία δούλευαν και πριν από το σόου πρόσφερε στους καλεσμένους λεμονάδα σε βρώσιμη κάψουλα από φύκια, ενώ ορισμένα από τα μπλουζάκια τους ήταν φτιαγμένα εξ ολοκλήρου από φύκια.

«Είναι κάτι που θα ξεκινήσουμε τώρα, ερευνώντας νέα υλικά, βρίσκοντας νέους τρόπους συνεργασίας με τη φύση», είπε.

Οι δυο τους έχουν αρχίσει να συνεργάζονται στενά με άτομα εκτός της βιομηχανίας της μόδας για να αναζητήσουν νέα βιώσιμα υλικά.

«Ειλικρινά, η μόδα τρέχει πίσω από τα γεγονότα», δήλωσε η Lisi Herrebrugh. «Κάποτε ήταν μια βιομηχανία πολύ πρωτοποριακή όσον αφορά το όραμα, την ποικιλομορφία... Αλλά αυτή τη στιγμή, αισθάνομαι ότι η μόδα τρέχει πίσω από όλα αυτά τα πράγματα και βρίσκεις την πραγματική νεωτερικότητα στους δρόμους».

Σε άλλα σημεία της επίδειξης, υπήρχαν σημάδια αναβίωσης των τάσεων της δεκαετίας του '80 και του Y2K, όπως μπλουζάκια με στρας.

Μια μαύρη μπλούζα με τις λέξεις Caribbean couture παρέπεμπε στις καταβολές του ζευγαριού - ο Rushemy Botter κατάγεται από το νησί Κουρασάο, ενώ η οικογένεια της Lisi Herrebrugh από τη Δομινικανή Δημοκρατία.

«Υπήρχε μια εποχή που δεν μπορούσες να έχεις τα μαλλιά σου όπως ήθελες επειδή δεν θα σε παίρνουν στα σοβαρά ή δεν θα βρεις δουλειά», δήλωσε ο Botter.

«Μου αρέσει που η νεότερη γενιά απλά έχει τα μαλλιά όπως τα θέλει και πετυχαίνει αυτό που θέλει. Νομίζω ότι αυτό είναι νεωτερικότητα», κατέληξε.

Με πληροφορίες από AFP

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κάρλο Ακούτις: Πώς γίνεται κάποιος άγιος – και πώς ο πρώτος millennial άγιος το κατάφερε

Διεθνή / Κάρλο Ακούτις: Πώς γίνεται κάποιος άγιος – και πώς ο πρώτος millennial άγιος το κατάφερε

Ο 15χρονος Κάρολο Ακούτις, που πέθανε από λευχαιμία το 2006, αγιοκατατάχθηκε από τον Πάπα Λέοντα. Ακολουθώντας όλα τα στάδια της Καθολικής Εκκλησίας, έγινε ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials
LIFO NEWSROOM
Χάος στο Λονδίνο: 425 συλλήψεις σε διαδήλωση υπέρ της Palestine Action – «Μας χτυπούσαν, μας έφτυναν» λέει η αστυνομία

Διεθνή / Χάος στο Λονδίνο: 425 συλλήψεις σε διαδήλωση υπέρ της Palestine Action – «Μας χτυπούσαν, μας έφτυναν» λέει η αστυνομία

Η αστυνομία καταγγέλλει βία και οι διαδηλωτές μιλούν για καταστολή - Το πρώτο κύμα συλλήψεων σημειώθηκε μόλις 12 λεπτά μετά την επίσημη έναρξη της πορείας
LIFO NEWSROOM
Φωτιά στο κυβερνητικό κτίριο στο Κίεβο: Ο μεγαλύτερος ρωσικός αεροπορικός βομβαρδισμός από την αρχή του πολέμου

Διεθνή / Φωτιά στο κυβερνητικό κτίριο στο Κίεβο: Ο μεγαλύτερος ρωσικός αεροπορικός βομβαρδισμός από την αρχή του πολέμου

Πέρα από την πρωτεύουσα, εκρήξεις συγκλόνισαν την κεντρική πόλη Κρεμεντσούκ, όπου σημειώθηκαν διακοπές ρεύματος, καθώς και την Κριβίι Ριχ, στόχος χτυπημάτων σε υποδομές μεταφορών και πόλης
LIFO NEWSROOM
Ο «influencer του Θεού» γίνεται ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials

Διεθνή / Ο «influencer του Θεού» γίνεται ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials

Ο Ακούτις, που πέθανε από λευχαιμία σε ηλικία μόλις 15 ετών, είχε γίνει γνωστός για την αγάπη του στην τεχνολογία και ιδιαίτερα για τη δημιουργία ιστοσελίδων που κατέγραφαν «θαύματα» με σκοπό τη διάδοση της καθολικής διδασκαλία
LIFO NEWSROOM
«Ένα φλιτζάνι ρύζι τη μέρα»: 15.000 παιδιά σε κρίση υποσιτισμού μόνο σε έναν μήνα στη Γάζα, λέει η UNICEF

Διεθνή / «Ένα φλιτζάνι ρύζι τη μέρα»: 15.000 παιδιά σε κρίση υποσιτισμού μόνο σε έναν μήνα στη Γάζα, λέει η UNICEF

Η UNICEF προειδοποιεί για λιμό, με πάνω από 15.000 παιδιά να υποσιτίζονται σε έναν μόνο μήνα. Οι εικόνες πείνας και οι προετοιμασίες για νέα ισραηλινή επίθεση προκαλούν παγκόσμια ανησυχία
LIFO NEWSROOM