Ιταλικά ΜΜΕ: Ρώσου ολιγάρχη το σούπερ γιοτ που βυθίστηκε - Πληροφορίες

Πληροφορίες ότι ανήκει σε Ρώσο ολιγάρχη το σούπερ γιοτ που βυθίστηκε ανοιχτά τις Ιταλίας Facebook Twitter
Φωτ.: guardiaCostiera
0

Σε Ρώσο ολιγάρχη φέρεται να ανήκει το σούπερ γιοτ My Saga που βυθίστηκε πριν από δύο ημέρες ανοιχτά των ιταλικών ακτών, σύμφωνα με τα τοπικά Μέσα.

Σύμφωνα με την ιταλική La Gazzetta Del Mezzogiorno, ιδιοκτήτης του είναι ο Gennady Ayvazyan, Ρώσος επιχειρηματίας, συνιδιοκτήτης της Kuzbassrazrezugol Holding και πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας Krutrade.

Την ίδια πληροφορία μεταδίδει και το Nexta TV.

Υπενθυμίζεται ότι το  βράδυ της 21ης ​​Αυγούστου το γιοτ βυθίστηκε κοντά στην πόλη Milazzo. Το σκάφος άρχισε να παίρνει νερό στην πρύμνη και ο καπετάνιος εξέπεμψε σήμα κινδύνου.

Το Λιμενικό έφτασε αργότερα, αλλά δεν κατάφερε να σώσει το γιοτ. Οι τέσσερις επιβάτες και ένα μέλος του πληρώματος απομακρύνθηκαν ενώ τα άλλα τέσσερα μέλη του πληρώματος έμειναν στο σκάφος για να διορθώσουν τη διαρροή. Την επόμενη μέρα ωστόσο το γιοτ άρχισε να βυθίζεται και το πλήρωμα μεταφέρθηκε στη στεριά.

Σύμφωνα με τους Superyacht Times, το My Saga κατασκευάστηκε το 2007 στο Μονακό από τη Monaco Yachting & Technologies. 

Ωστόσο, ακόμα δεν υπάρχει επίσημη απάντηση για τον ιδιοκτήτη του My Saga, το οποίο έπλεε υπό τη σημαία των Νήσων Κέιμαν.

Το σούπερ γιοτ κατασκευάστηκε από την ιταλική Cantieri San Marco και σχεδιάστηκε από τον δημοφιλή Βρετανό σχεδιαστή Tim Heywood.

Το σκάφος, το οποίο είχε κατάστρωμα από ξύλο τικ και μπορούσε να φιλοξενήσει έως και 12 επιβάτες, ήταν ένα από τα μόλις 1.068 μηχανοκίνητα γιοτ με μέγεθος από 35 έως 40 μέτρα, σύμφωνα με τη Boat International.

Η ιταλική ακτοφυλακή μοιράστηκε ένα βίντεο από τις τελευταίες στιγμές του 15 ετών πολυτελούς γιοτ πριν βυθιστεί ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται έρευνα για τα αίτια του συμβάντος.

Η κλίμακα του ατυχήματος είναι σπάνια στον κόσμο της ναυπηγικής, δήλωσε από την πλευρά του ο Ρόρι Τζάκσον, επικεφαλής των σούπερ γιοτ στο VesselsValue.

«Εάν τηρούνται τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας και ακολουθούνται σωστά οι διαδικασίες, θα πρέπει να συμβαίνουν ακόμη λιγότερο συχνά», είπε.

«Θα υπάρξει τώρα μια περίοδος έρευνας για να εξακριβωθεί τι ακριβώς συνέβη και γιατί. Μπορούμε όλοι να είμαστε ευγνώμονες που το πλήρωμα κατάφερε να διασωθεί σώο» πρόσθεσε.

Με πληροφορίες του Bloomberg/yachtharbour/La Gazzetta Del Mezzogiorno

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στροφή του Πούτιν σε διώξεις για διαφθορά: Aπόπειρα απόκρυψης στρατιωτικών αποτυχιών;

Διεθνή / Στροφή του Πούτιν σε διώξεις για διαφθορά: Aπόπειρα απόκρυψης στρατιωτικών αποτυχιών;

Αυξάνονται οι υποθέσεις διαφθοράς κατά Ρώσων αξιωματούχων, την ώρα που ο Πούτιν επιχειρεί να κατευνάσει τη λαϊκή δυσαρέσκεια για τις αποτυχίες στον πόλεμο με την Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Τι άφησε πίσω του ο Χαλκ Χόγκαν

Διεθνή / Τι άφησε πίσω του ο Χαλκ Χόγκαν

Ο Χαλκ Χόγκαν, ο άνθρωπος που ανέδειξε την επαγγελματική πάλη, πέθανε σε ηλικία 71 ετών. Η κληρονομιά του ωστόσο παραμένει αμφιλεγόμενη, με ρατσιστικά σχόλια, κατάχρηση εξουσίας και μια δικαστική υπόθεση που συγκλόνισε τη δημοσιογραφία
LIFO NEWSROOM
ΠΛΟΙΟ HANDALA

Διεθνή / Το Ισραήλ κατέλαβε το πλοίο Handala του «Στόλου για την Ελευθερία» που μετέφερε βοήθεια στη Γάζα

Σε πλάνα που αναμεταδίδονταν απευθείας από τους ακτιβιστές διακρίνονται οι περισσότεροι, καθισμένοι στη γέφυρα, πολλοί με τα χέρια ψηλά - «Οι αλήτες του Νετανιάχου ανέβηκαν στο Handala»
LIFO NEWSROOM
Γάζα: 57 νεκροί μέσα σε 24 ώρες – Σε αδιέξοδο οι συνομιλίες για κατάπαυση πυρός

Διεθνή / Γάζα: 57 νεκροί μέσα σε 24 ώρες – Σε αδιέξοδο οι συνομιλίες για κατάπαυση πυρός

Τουλάχιστον 57 άνθρωποι σκοτώθηκαν στη Γάζα, πολλοί ενώ αναζητούσαν ανθρωπιστική βοήθεια - Οι συνομιλίες για κατάπαυση πυρός σταμάτησαν, ενώ η πείνα θερίζει αμάχους και παιδιά
LIFO NEWSROOM
Τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία της απορρύθμισης: Το σχέδιο της κυβέρνησης Τραμπ για κατάργηση χιλιάδων κανονισμών

Διεθνή / Τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία της απορρύθμισης: Το σχέδιο της κυβέρνησης Τραμπ για κατάργηση χιλιάδων κανονισμών

Η κυβέρνηση Τραμπ υιοθετεί την τεχνητή νοημοσύνη για να καταργήσει μαζικά ομοσπονδιακούς κανονισμούς, με στόχο τη μείωση στο μισό των ρυθμιστικών εντολών ως το 2026
LIFO NEWSROOM