Influencers με αναπηρία κατακτούν τα social media αλλάζοντας τον κόσμο (και) της διαφήμισης

Influencers με αναπηρία κατακτούν τα social media αλλάζοντας τον κόσμο (και) της διαφήμισης Facebook Twitter
0

«Πρέπει να εργαστείς σκληρά για να είσαι ο αληθινός σου εαυτός και να πιστέψεις στα brands που προωθείς», συμβουλεύει η Tess Daly, που διαφημίζει tutorial ομορφιάς και εταιρίες καλλυντικών στους περισσότερους από 200.000 followers της στο Instagram.

Η 32χρονη από το Σέφιλντ, που πάσχει από Νωτιαία Μυϊκή Ατροφία (SMA) και χρησιμοποιεί αναπηρικό αμαξίδιο, έχει δουλέψει σε πολλές διαφημιστικές καμπάνιες, ωστόσο δεν της αρέσει ο όρος «social influencer», λέγοντας πως απλώς εύχεται να υπήρχαν κι άλλοι όπως εκείνη όταν μεγάλωνε. 

«Τόσοι άνθρωποι με αναπηρίες μού έχουν πει ότι τους έδωσα την αυτοπεποίθηση, όχι μόνο να αγκαλιάσουν την αναπηρία τους αλλά να κυνηγήσουν επίσης την δική τους αγάπη για το μακιγιάζ», λέει. 

Η Tess είναι μία μόνο από τους πολλούς influencers με αναπηρίες που συνεργάζονται με τον Martyn Sibley και την εταιρία του Purple Goat, η οποία ξεκίνησε πέρυσι να δραστηριοποιείται στο μάρκετινγκ. 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Tess Daly ♿️💋 (@tess.daly)

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Tess Daly ♿️💋 (@tess.daly)


«Πιστεύω πως βοηθώντας μεγάλες επιχειρήσεις να βγάλουν κέρδος προσελκύοντας καταναλωτές με αναπηρίες μέσα από influencers με αναπηρίες, θα πετύχουμε πιο γρήγορα τον σκοπό μας για περισσότερο inclusiveness», εξηγεί ο Martyn, που γεννήθηκε επίσης με SMA. «Με το συγκεκριμένο μοντέλο, βγαίνουμε όλοι κερδισμένοι». 

Η Purple Goat έχει δουλέψει με πάνω από 75 influencers μέχρι στιγμής, αλλά ο Martyn λέει πως δεν είναι απλώς ένα πρακτορείο με κόσμο στα αρχεία του. «Εργαζόμαστε για τον πελάτη και βρίσκουμε τον κατάλληλο influencer για κάθε καμπάνια», σημειώνει. 

  

Περίπου 14.1 εκατομμύρια κόσμου στη Βρετανία έχουν κάποιου είδους αναπηρία και τέτοια νούμερα αποτελούν υπολογίσιμη δύναμη σε επίπεδο εξόδων, ήτοι περίπου 273 εκατ. λίρες ετησίως. Ωστόσο, αν και συνιστούν περίπου το 22% του πληθυσμού, αυτό δεν αντικατοπτρίζεται στις διαφημίσεις, στις οποίες εμφανίζεται μόλις ένα 0.06%. 


Αυτή ήταν και η κινητήριος δύναμη πίσω από τη δημιουργία της Purple Goat. Ο Martyn θεωρεί ότι ο κόσμος της διαφήμισης και του μάρκετινγκ έχει αρχίσει να γίνεται πιο ευαίσθητος κι ενημερωμένος σε κοινωνικό επίπεδο, άρα έτοιμος για «αναστάτωση». 

«Πιστεύω πως οφείλεται εν μέρει στην βελτίωση της κοινής γνώμης γύρω από την διαφορετικότητα. Τα brands φοβούνταν μην προβάλλουν λάθος την αναπηρία, αλλά πλέον φοβούνται μην τα κατακρίνουν επειδή δεν έκαναν τίποτα», σημειώνει. 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Martyn Sibley (@martynsibley)

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Martyn Sibley (@martynsibley)


Η Tess σίγουρα έχει δει άνοδο στις δουλειές της στα social media. Μέχρι πέρυσι, ήταν κάτι που έκανε ως δεύτερη δουλειά, αλλά ως το τέλος του 2020 έφτασε να γίνει influencer πλήρους απασχόλησης και πλέον έχει ατζέντη για να μπορεί να διαχειρίζεται τον φόρτο εργασίας. 

Αλλά δεν ήταν τόσο εύκολο όσο πιστεύει ο κόσμος, λέει η ίδια. «Δεν μπορείς απλώς να ξυπνήσεις ένα πρωί και να αποφασίσεις ότι θέλεις να γίνεις influencer», προσθέτει. 

Πέρυσι, το brand υποδημάτων Kurt Geiger, με έδρα το Λονδίνο, ξεκίνησε να συνεργάζεται με την Bernadette Hagans, influencer και μοντέλο από τη Βόρεια Ιρλανδία, που έχει υποστεί ακρωτηριασμό. 



Ο διευθυντής της εταιρίας, Neil Clifford, αποδίδει την άνοδο των influencers με αναπηρία στην αλλαγή της κοινής γνώμης. 

«Η έκρηξη στα social media έδωσε φωνή σε όσους παλαιότερα υποτιμούνταν από τον κόσμο, και πλέον απαιτούν να γίνουν ορατοί και να ακουστούν», τονίζει. «Ο κόσμος περιμένει από τις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν την επιρροή τους ως αντίδραση απέναντι την ανισότητα και πολλά brands ανταποκρίνονται σε αυτήν την ανάγκη». 

Η 26χρονη Pippa Stacey από το Γιορκ δουλεύει στον τομέα της φιλανθρωπίας και γράφει σε ένα μπλογκ για την ζωή με χρόνια πάθηση. Η Pippa, που ζει με Μυαλγική Εγκεφαλομυελίτιδα (ME), γνωστή επίσης ως Σύνδρομο Χρόνιας Κόπωσης, έχει εργαστεί και αυτή με την Purple Goat κάνοντας καμπάνιες για brands όπως η Tesco. 

«Μια σχέση με τέτοιους influencers σε συνδυασμό με την κατανόηση του κοινού τους, μπορεί να βοηθήσει τις εταιρίες να φτιάξουν περισσότερο αποτελεσματικές καμπάνιες με πιο κοινωνικά ευαίσθητο τρόπο», αναφέρει η ίδια. 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Pippa Stacey (@lifeofpippa)

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Pippa Stacey (@lifeofpippa)


Η αυθεντικότητα είναι «η πεμπτουσία ενός brand», σύμφωνα με την Dr Annmarie Hanlon, καθηγήτρια Ψηφιακού Μάρκετινγκ στο Cranfield School of Management.

«Χωρίς αυτή είναι απλώς ένα κέλυφος χωρίς ουσία. Στο διαδικτυακό μας κόσμο όπου οι καταναλωτές μπορούν να ελέγξουν, να επαληθεύσουν και να επιβεβαιώσουν λεπτομέρειες εντός λεπτών, είναι βασικό τα brands να παραμείνουν αληθινά και να παρουσιάζουν τον αυθεντικό εαυτό τους», εξηγεί. 

Και προσθέτει: «Οι influencers με αναπηρία χρειάζονται σύνδεση με το brand που προωθούν για να έχει νόημα. Το να έχεις έναν εκπρόσωπο που ζει με αναπηρία, προσθέτει ένα ακόμη επίπεδο εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας για το brand». 

Η Caroline Casey έχει ιδρύσει το Valuable 500, μια παγκόσμια πρωτοβουλία που προωθεί τις ανάγκες των ΑμεΑ σε διοικητικό επίπεδο. Η ίδια πιστεύει ότι τα πράγματα ήδη αλλάζουν και πως μεγάλες εταιρίες συνειδητοποιούν ότι έχει εμπορικό νόημα, όχι μόνο να αφουγκράζονται τους πελάτες τους με αναπηρία αλλά και να τους αναζητούν ενεργά. 

«Τα brands βλέπουν πλέον την ευκαιρία για καινοτομία, ανάπτυξη και ταλέντο σε μια αγορά 8 τρισεκατομμυρίων δολαρίων», λέει αναφερόμενη στην εκτιμώμενη αγοραστική δύναμη των ΑμεΑ παγκοσμίως. «Δεν είναι μόνο να σε βλέπουν να κάνεις το καλό. Είναι σωστό και επιχειρηματικά να επεκτείνεις της αγορά σου», προσθέτει. 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Valuable 500 (@thevaluable500)

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Valuable 500 (@thevaluable500)


Την ίδια άποψη μοιράζεται και η Laura Johnson, συνιδρύτρια του Zebedee Management, ενός πρακτορείου που εκπροσωπεί μοντέλα και influencers με αναπηρία. 

Το πρακτορείο έχει στο δυναμικό του την Bernadette Hagans, που εργάστηκε για την Kurt Geiger, αλλά και την Ellie Goldstein, το μοντέλο από το Έσεξ που γεννήθηκε με σύνδρομο Down και πέρυσι η φωτογραφία της έγινε η ανάρτηση της Gucci Beauty στο Instagram με τα περισσότερα likes.

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci Official (@gucci)


Η Laura λέει πως είδαν τεράστια αύξηση σε εταιρίες που ψάχνουν να χρησιμοποιήσουν influencers με αναπηρίες για να κατακτήσουν διαφορετικές αγορές.

«Από εκεί που κάποτε οι εταιρίες φοβούνταν μήπως κατηγορηθούν για προσχηματική υποστήριξη έχοντας ένα μοντέλο ή influencer με αναπηρία ως μέρος του μάρκετινγκ, πλέον έχουν συνειδητοποιήσει ότι οι influencers με αναπηρίες μπορούν όντως να επηρεάσουν. Είναι κοινή εμπορική λογική», καταλήγει.

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νότια Αφρική: Συνελήφθη ο «βαρόνος των ρινόκερων» για λαθρεμπόριο 964 κεράτων αξίας 14 εκατ. δολαρίων

Διεθνή / Νότια Αφρική: Συνελήφθη ο «βαρόνος των ρινόκερων» για λαθρεμπόριο 964 κεράτων αξίας 14 εκατ. δολαρίων

Ο 83χρονος Τζον Χιουμ, πρώην κτηματομεσίτης και ιδιοκτήτης του μεγαλύτερου ιδιωτικού κοπαδιού ρινόκερων, συνελήφθη στη Νότια Αφρική κατηγορούμενος για λαθρεμπόριο κεράτων
LIFO NEWSROOM
Προειδοποιητικά πυρά στα σύνορα Βόρειας και Νότιας Κορέας: Απειλείται «ανεξέλεγκτη» σύγκρουση, λέει η Πιονγκγιάνγκ

Διεθνή / Προειδοποιητικά πυρά στα σύνορα Βόρειας και Νότιας Κορέας: Απειλείται «ανεξέλεγκτη» σύγκρουση, λέει η Πιονγκγιάνγκ

Οι νοτιοκορεάτικες ένοπλες δυνάμεις επιβεβαίωσαν πως υπήρξαν προειδοποιητικά πυρά - Είπαν ότι στρατιώτες της Βόρειας Κορέας πέρασαν τα σύνορα κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεών τους στην αποστρατιωτικοποιημένη ζώνη
LIFO NEWSROOM
«Πολύ άρρωστοι και πολύ κουρασμένοι»: Η πραγματικότητα του λιμού στη Γάζα που το Ισραήλ αρνείται

Διεθνή / «Πολύ άρρωστοι και πολύ κουρασμένοι»: Η πραγματικότητα του λιμού στη Γάζα που το Ισραήλ αρνείται

Ο ΟΗΕ χαρακτηρίζει επισήμως τη Γάζα ως περιοχή λιμού, με χιλιάδες κατοίκους να υποφέρουν από έλλειψη τροφίμων, αυξημένη φτώχεια και επικίνδυνες συνθήκες διαβίωσης μετά από 22 μήνες πολέμου
THE LIFO TEAM
Κονγκό: Εκρηκτικά ποσοστά σεξουαλικής βίας – Χιλιάδες θύματα χωρίς καμία πρόσβαση σε φροντίδα

Διεθνή / Κονγκό: Εκρηκτικά ποσοστά σεξουαλικής βίας – Χιλιάδες θύματα χωρίς καμία πρόσβαση σε φροντίδα

Η σύγκρουση στο Κονγκό αφήνει τα θύματα σεξουαλικής βίας χωρίς ιατρική και νομική στήριξη. Οι κλινικές έχουν κλείσει, η βοήθεια έχει κοπεί και η ατιμωρησία διαιωνίζει την τραγωδία.
LIFO NEWSROOM
ΗΠΑ: Ο Τραμπ αγοράζει το 10% της Intel με 8,9 δισ. – Η μεγαλύτερη κρατική παρέμβαση μετά το 2008

Διεθνή / ΗΠΑ: Ο Τραμπ αγοράζει το 10% της Intel με 8,9 δισ. – Η μεγαλύτερη κρατική παρέμβαση μετά το 2008

Η συμφωνία εντάσσεται στη στρατηγική ενίσχυσης της αμερικανικής βιομηχανίας ημιαγωγών και θεωρείται η μεγαλύτερη κρατική παρέμβαση μετά τη διάσωση της αυτοκινητοβιομηχανίας το 2008
ΦΩΤ.: UNSPLASH
Μάικ Πομπέο στους FT: Ο Τραμπ δεν πρέπει να ανταμείψει τον Πούτιν για την επιθετικότητα του στην Ουκρανία

Διεθνή / Μάικ Πομπέο στους FT: Ο Τραμπ δεν πρέπει να ανταμείψει τον Πούτιν για την επιθετικότητα του στην Ουκρανία

Η αποδοχή της παράνομης κατάληψης εδαφών από τη Ρωσία στο Ντόνετσκ και το Λουγκάνσκ θα έστελνε το μήνυμα σε όλους τους δικτάτορες ότι η βία αποδίδει καρπούς.
LIFO NEWSROOM
Γκισλέιν Μάξγουελ: «Ο Τραμπ δεν ήταν ποτέ ανάρμοστος – Δεν υπάρχει μυστική λίστα πελατών του Έπσταϊν»

Διεθνή / Γκισλέιν Μάξγουελ: «Ο Τραμπ δεν ήταν ποτέ ανάρμοστος – Δεν υπάρχει μυστική λίστα πελατών του Έπσταϊν»

Η Γκισλέιν Μάξγουελ, συνεργάτιδα του καταδικασμένου Τζέφρι Έπσταϊν, δηλώνει σε νέα συνέντευξη ότι ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είχε ποτέ ανάρμοστη συμπεριφορά και διαψεύδει την ύπαρξη «λίστας πελατών»
LIFO NEWSROOM