Μπορεί ο ίδιος ο Marc Jacobs να περιέγραψε τη μυρωδιά του καινούργιου του αρώματος OhLola! ως «αισθησιακή» αλλά μάλλον δεν φανταζόταν ούτε και ο ίδιος ότι η διαφήμιση θα απαγορευόταν. Στη φωτογραφία η 17χρονη ηθοποιός Ντακότα Φάνινγκ κάθεται με ένα υπερμέγεθες μπουκάλι άρωματος ανάμεσα στα πόδια της. Η αρμόδια Βρετανική αρχή αποφάσισε να αποσύρει την καμπάνια του αρώματος μετά από αρκετές καταγγελίες ότι η διαφήμιση απεικόνιζε ένα ανήλικο κορίτσι με σεξουαλικό τρόπο. Το Advertising Standards Authority υποστήριξε ότι ενώ η Φάνινγκ είναι 17 φαίνεται μικρότερη κι επίσης δήλωσε «Θεωρήσαμε ότι το μήκος του φορέματος της, το πόδι της και η θέση του μπουκαλιού την έκαναν να φαίνεται σεξυ. Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο αλλά και λόγω της εμφάνισης της θεωρήσαμε ότι η διαφήμιση κάνει ένα παιδί να φαίνεται σεξουαλικό». Εμάς πάντως η απαγόρευση μας φάνηκε ελαφρώς πουριτανική- μπορεί να έχουμε συνηθίσει τη Ντακότα Φάνιγκ ως αθώα παιδούλα αλλά στα 17 της μάλλον είναι ολόκληρη γυναίκα.
Διεθνή /
Η νέα διαφήμιση του Marc Jacobs αποσύρεται από τα Βρετανικά μέσα ως «προκλητική».

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Eurovision 2025: Το φόρεμα της Klavdia στη σκηνή και τα στοιχήματα μετά την 1η πρόβα

Ένα σπίτι με κήπο που θυμίζει Μπαλί και έχει στην ταράτσα θερινό

Met Gala 2025: Οι εμφανίσεις που ξεχώρισαν στο μπλε χαλί

«Μια άλλη Θήβα»: Η παράσταση-φαινόμενο που ξεπέρασε τους 100.000 θεατές

Νέες ταυτότητες: Μέσα στην ημέρα ο προσωπικός αριθμός

σχόλια