Μπορεί ο ίδιος ο Marc Jacobs να περιέγραψε τη μυρωδιά του καινούργιου του αρώματος OhLola! ως «αισθησιακή» αλλά μάλλον δεν φανταζόταν ούτε και ο ίδιος ότι η διαφήμιση θα απαγορευόταν. Στη φωτογραφία η 17χρονη ηθοποιός Ντακότα Φάνινγκ κάθεται με ένα υπερμέγεθες μπουκάλι άρωματος ανάμεσα στα πόδια της. Η αρμόδια Βρετανική αρχή αποφάσισε να αποσύρει την καμπάνια του αρώματος μετά από αρκετές καταγγελίες ότι η διαφήμιση απεικόνιζε ένα ανήλικο κορίτσι με σεξουαλικό τρόπο. Το Advertising Standards Authority υποστήριξε ότι ενώ η Φάνινγκ είναι 17 φαίνεται μικρότερη κι επίσης δήλωσε «Θεωρήσαμε ότι το μήκος του φορέματος της, το πόδι της και η θέση του μπουκαλιού την έκαναν να φαίνεται σεξυ. Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο αλλά και λόγω της εμφάνισης της θεωρήσαμε ότι η διαφήμιση κάνει ένα παιδί να φαίνεται σεξουαλικό». Εμάς πάντως η απαγόρευση μας φάνηκε ελαφρώς πουριτανική- μπορεί να έχουμε συνηθίσει τη Ντακότα Φάνιγκ ως αθώα παιδούλα αλλά στα 17 της μάλλον είναι ολόκληρη γυναίκα.
Διεθνή /
Η νέα διαφήμιση του Marc Jacobs αποσύρεται από τα Βρετανικά μέσα ως «προκλητική».
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Ο δικηγόρος του Άρη Μουγκοπέτρου παραιτήθηκε από την υπόθεσή του
Κέιτ Μίντλετον-Πρίγκιπας Ουίλιαμ: Τα χριστουγεννιάτικα δώρα από το κοινό που επιτρέπεται να κρατήσουν τα παιδιά τους
Συνελήφθη ο Άρης Μουγκοπέτρος για ενδοοικογενειακή απειλή - Τι υποστήριξε
Βρετανία: Οικογένεια κάλεσε έναν άνδρα για χριστουγεννιάτικο γεύμα και έμεινε εκεί 45 χρόνια
Τορίνο: 47χρονος πέθανε αφού πνίγηκε τρώγοντας πανετόνε στο οικογενειακό τραπέζι
σχόλια