Μπορεί ο ίδιος ο Marc Jacobs να περιέγραψε τη μυρωδιά του καινούργιου του αρώματος OhLola! ως «αισθησιακή» αλλά μάλλον δεν φανταζόταν ούτε και ο ίδιος ότι η διαφήμιση θα απαγορευόταν. Στη φωτογραφία η 17χρονη ηθοποιός Ντακότα Φάνινγκ κάθεται με ένα υπερμέγεθες μπουκάλι άρωματος ανάμεσα στα πόδια της. Η αρμόδια Βρετανική αρχή αποφάσισε να αποσύρει την καμπάνια του αρώματος μετά από αρκετές καταγγελίες ότι η διαφήμιση απεικόνιζε ένα ανήλικο κορίτσι με σεξουαλικό τρόπο. Το Advertising Standards Authority υποστήριξε ότι ενώ η Φάνινγκ είναι 17 φαίνεται μικρότερη κι επίσης δήλωσε «Θεωρήσαμε ότι το μήκος του φορέματος της, το πόδι της και η θέση του μπουκαλιού την έκαναν να φαίνεται σεξυ. Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο αλλά και λόγω της εμφάνισης της θεωρήσαμε ότι η διαφήμιση κάνει ένα παιδί να φαίνεται σεξουαλικό». Εμάς πάντως η απαγόρευση μας φάνηκε ελαφρώς πουριτανική- μπορεί να έχουμε συνηθίσει τη Ντακότα Φάνιγκ ως αθώα παιδούλα αλλά στα 17 της μάλλον είναι ολόκληρη γυναίκα.
Διεθνή /
Η νέα διαφήμιση του Marc Jacobs αποσύρεται από τα Βρετανικά μέσα ως «προκλητική».

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Εκνευρισμένος στο τέλος παράστασης στα Χανιά - «Λυπάμαι αλλά δεν γίνεται»

Φωτιά τώρα στον Άγιο Στέφανο - Στη μάχη και εναέρια μέσα

Αυτές είναι οι ασφαλέστερες πόλεις της Ευρώπης – Η Ελλάδα εκτός λίστας

Νέο εμβόλιο δείχνει ελπιδοφόρα αποτελέσματα απέναντι σε έναν από τους πιο θανατηφόρους καρκίνους

Περσείδες 2025: Η πιο εντυπωσιακή βροχή διαττόντων αστέρων της χρονιάς κορυφώνεται απόψε

σχόλια