Η νέα διαφήμιση του Marc Jacobs αποσύρεται από τα Βρετανικά μέσα ως «προκλητική».

Η νέα διαφήμιση του Marc Jacobs αποσύρεται από τα Βρετανικά μέσα ως «προκλητική». Facebook Twitter
0

 Μπορεί ο ίδιος ο Marc Jacobs να περιέγραψε τη μυρωδιά του καινούργιου του αρώματος OhLola! ως «αισθησιακή» αλλά μάλλον δεν φανταζόταν ούτε και ο ίδιος ότι η διαφήμιση θα απαγορευόταν. Στη φωτογραφία η 17χρονη ηθοποιός Ντακότα Φάνινγκ κάθεται με ένα  υπερμέγεθες  μπουκάλι άρωματος ανάμεσα στα πόδια της. Η αρμόδια Βρετανική αρχή αποφάσισε να αποσύρει την καμπάνια του αρώματος μετά από αρκετές καταγγελίες ότι η διαφήμιση απεικόνιζε ένα ανήλικο κορίτσι με σεξουαλικό τρόπο. Το Advertising Standards Authority υποστήριξε ότι ενώ η Φάνινγκ είναι 17 φαίνεται μικρότερη κι επίσης δήλωσε «Θεωρήσαμε ότι το μήκος του φορέματος της, το πόδι της και η θέση του μπουκαλιού την έκαναν να φαίνεται σεξυ. Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο αλλά και λόγω  της εμφάνισης της θεωρήσαμε ότι η διαφήμιση κάνει ένα παιδί να φαίνεται σεξουαλικό». Εμάς πάντως η απαγόρευση μας φάνηκε ελαφρώς πουριτανική- μπορεί να έχουμε συνηθίσει τη  Ντακότα Φάνιγκ ως αθώα παιδούλα αλλά στα 17 της μάλλον είναι ολόκληρη γυναίκα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δικαστής διατάσσει την κυβέρνηση Τραμπ να δεχθεί 12.000 πρόσφυγες

Διεθνή / Δικαστής διατάσσει την κυβέρνηση Τραμπ να δεχθεί 12.000 πρόσφυγες

Αμερικανός δικαστής εντολή στην κυβέρνηση Τραμπ να δεχτεί 12.000 πρόσφυγες, απορρίπτοντας την ερμηνεία της κυβέρνησης σχετικά με περιορισμούς. Ανατροπή στο διάταγμα του Τραμπ για αναστολή εισδοχής προσφύγων
LIFO NEWSROOM
Ο Χέγκσεθ χρησιμοποίησε πολλαπλές συνομιλίες Signal για επίσημες υποθέσεις του Πενταγώνου

Διεθνή / Signal Gate: Ο Χέγκσεθ χρησιμοποιούσε εκτεταμένα την εφαρμογή για υποθέσεις του Πενταγώνου

Ο Πιτ Χέγκσεθ φέρεται να χρησιμοποιούσε την εφαρμογή Signal για ευαίσθητες συνομιλίες με συνεργάτες και μέλη της οικογένειάς του σχετικά με επιχειρήσεις του Πενταγώνου, παρακάμπτοντας επίσημα δίκτυα επικοινωνίας
LIFO NEWSROOM