Η Μέγκαν Μαρκλ λανσάρει και κρασί: Το «προσεγμένο» ροζέ από τη Νάπα Βάλεϊ 

Η Μέγκαν Μαρκλ λανσάρει και κρασί: Το «προσεγμένο» ροζέ από τη Νάπα Βάλεϊ  Facebook Twitter
Φωτογραφία: Netflix
0

Η Μέγκαν Μαρκλ επεκτείνει τη σειρά προϊόντων As Ever που έχει δημιουργήσει με μία νέα συλλογή κρασιών, εγκαινιάζοντας τη νέα της επιχειρηματική απόπειρα στο lifestyle branding. 

Η αρχή γίνεται με ένα ροζέ κρασί του 2023 από την κοιλάδα Napa, το οποίο, όπως σημειώνεται στο επίσημο δελτίο Τύπου, είναι «ελαφρύ, φρέσκο και αβίαστα εορταστικό», με την επιμέλεια της ίδιας της Μέγκαν.

Η κυκλοφορία του νέου αυτού ροζέ κρασιού σηματοδοτεί την είσοδο της As Ever στον κόσμο του κρασιού, με σχέδια για ένα αφρώδες Méthode Champenoise από την ίδια περιοχή και επιπλέον ποικιλίες στο προσεχές μέλλον. 

Η ομάδα της Μέγκαν παρουσίασε και το ιδανικό σκηνικό για την απόλαυση του κρασιού, κάνοντάς το σαφές ότι πρόκειται για ένα ποτό «σχεδιασμένο για τις καλύτερες στιγμές του καλοκαιριού - από γεύματα που μετατρέπονται σε δείπνα μέχρι ηλιόλουστα Σαββατοκύριακα, όπου το μόνο πράγμα πιο δυνατό από τη μουσική είναι τα γέλια».

Η παραγωγή του κρασιού γίνεται στο Fairwinds Estate Winery στη Νάπα της Καλιφόρνια, περίπου έξι ώρες οδικώς από το Μοντεσίτο, όπου διαμένει το ζευγάρι με τα παιδιά του. Το ίδιο οινοποιείο έχει στο πελατολόγιό του και άλλα διάσημα ονόματα όπως ο Barry Manilow, το κτήμα του John Wayne και η τηλεοπτική σειρά Yellowstone.

Η Μέγκαν ακολουθεί έτσι τα βήματα αρκετών διασήμων που έχουν συνδέσει το όνομά τους με την παραγωγή κρασιού, όπως η Cameron Diaz με την εταιρεία Avaline, ο Post Malone με το Maison No 9, ο Francis Ford Coppola και ο Snoop Dogg με τη σειρά 19 Crimes Cali Red. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν και επιχειρηματικά success stories όπως το Miraval rosé του Brad Pitt, που αποτιμάται σήμερα σε 200 εκατ. δολάρια, ή το Casamigos του George Clooney, που εξαγοράστηκε το 2017 έναντι 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων.

Η αγορά κρασιού τύπου «boutique» ή «χειροποίητου» βρίσκεται σε φάση εκρηκτικής ανάπτυξης: από τα 35 δισ. δολάρια το 2019, η παγκόσμια αγορά αναμένεται να φτάσει τα 49 δισ. έως το 2027.

Η νέα αυτή επέκταση του brand As Ever έρχεται να προστεθεί σε μια ήδη ευρεία σειρά προϊόντων που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μείγμα για κρέπες, μείγμα για μπισκότα με βουτυρένιο άνθος, άλειμμα βερίκοκου σε συλλεκτική συσκευασία, περιορισμένης έκδοσης μέλι πορτοκαλιάς και διάφορα είδη τσαγιού. Μέχρι το πρωί της Τρίτης, όλα τα προϊόντα στην επίσημη ιστοσελίδα της As Ever είχαν εξαντληθεί, συνοδευόμενα από το καθησυχαστικό μήνυμα: «Σύντομα περισσότερα».

Με πληροφορίες από Guardian

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM