Η Λούρδη «μούσα» της νέας καμπάνιας του Calvin Klein

Η Λούρδη Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Η Λούρδη Λεόν, η κόρη της Μαντόνα, εντυπωσιάζειστην τελευταία της καμπάνια για την εταιρεία Calvin Klein.

Σηκώνει τα χέρια και με τη χαρακτηριστική της πόζα όπου φαίνονται οι φυσικές και αξύριστες μασχάλες της, προωθεί τα νέα εσώρουχα σε μία καμπάνια πιο ρεαλιστική και ελκυστική από ποτέ.

Η Λούρδη ποζάρει για τη νεότερη συλλογή της εταιρείας με ην επωνυμία "CK1 Palace", η οποία κυκλοφορεί επίσημα στο διαδίκτυο από τις 8 Απριλίου.

Στις φωτογραφίες, το μοντέλο φαίνεται να επιδεικνύει τα μακριά, φυσικά, καστανά μαλλιά της καθώς αγγίζουν τη μέση της, ενώ ακουμπάει τα χέρια της πίσω από το κεφάλι της, επιδεικνύοντας με υπερηφάνεια τη μασχάλη της, σήμα κατατεθέν της.

Η φωτογράφηση έγινε από τον Βρετανό φωτογράφο Alasdair McLellan ενώ το styling είναι του Max Pearlman.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM