Η Disneyland στη Σαγκάη άνοιξε ξανά μετά από τρεις μήνες με μόλις το 30% των επισκεπτών

Η Disneyland στη Σαγκάη άνοιξε ξανά μετά από τρεις μήνες με μόλις το 30% των επισκεπτών Facebook Twitter
0

Επισκέπτες φορώντας μάσκες έσπευσαν σήμερα στην Disneyland της Σαγκάης που άνοιξε ξανά τις πύλες της, σε ένα πρώτο βήμα αναζωογόνησης του τουρισμού που μπήκε σε παύση λόγω της πανδημίας.

Η Disney αποφάσισε να επαναλειτουργήσει περιορίζοντας τον αριθμό των επισκεπτών και καθιστώντας υποχρεωτικές τις μάσκες αλλά και τον έλεγχο θερμοκρασίας για πιθανό πυρετό. 

Η Κίνα, όπου ξεκίνησε η πανδημία τον Δεκέμβριο, ήταν η πρώτη χώρα που άνοιξε ξανά τα εργοστάσια και άλλες επιχειρήσεις αφότου ανακοίνωσε πως έθεσε υπό έλεγχο την ασθένεια το Μάρτιο, παρόλο που τα κρούσματα άρχισαν να αυξάνονται και οι περιορισμοί σε συγκεκριμένες περιοχές παραμένουν ιδιαιτέρως αυστηροί.

Ο τουρισμός έχει δεχθεί ισχυρό πλήγμα λόγω των μέτρων που λήφθηκαν παγκοσμίως, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν την διακοπή αεροπορικών ταξιδιών και κρουαζιέρων, αλλά και το κλείσιμο θεματικών πάρκων και κινηματογράφων. Η Disney ανέφερε πως τα κλειστά πάρκα λόγω κορωνοϊού θα κοστίσουν στην επιχείρηση περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε κέρδη. 

Η Disneyland στη Σαγκάη άνοιξε ξανά μετά από τρεις μήνες με μόλις το 30% των επισκεπτών Facebook Twitter
Η Disneyland στη Σαγκάη άνοιξε ξανά μετά από τρεις μήνες με μόλις το 30% των επισκεπτών Facebook Twitter
Η Disneyland στη Σαγκάη άνοιξε ξανά μετά από τρεις μήνες με μόλις το 30% των επισκεπτών Facebook Twitter

Η Shanghai Disneyland και το πάρκο της Disney στο Χονγκ Κονγκ έκλεισαν στις 25 Ιανουαρίου όταν οι δημόσιοι χώροι σε όλη την Κίνα ανέστειλαν τη λειτουργία τους προκειμένου να αναχαιτιστεί η εξάπλωση της πανδημίας. Η Disneyland του Τόκιο έκλεισε τον επόμενο μήνα και τον Μάρτιο ακολούθησαν τα πάρκα της εταιρίας σε ΗΠΑ και Ευρώπη.

Επισκέπτες, κάποιοι με αυτιά του Μίκι και πολλά παιδιά με κοστούμια της Μικρής Γοργόνας, της Μουλάν, της Χιονάτης και της Μίνι Μάους, αφού πρώτα θερμομετρήθηκαν, πέρασαν το πρωί της Δευτέρας τις πύλες του πάρκου, περιδιαβαίνοντας τους σχεδόν άδειους χώρους ενώ τους χαιρετούσε το προσωπικό. 


Αυτοκόλλητα στα πεζοδρόμια και στις ουρές για τα παιχνίδια υποδεικνύουν στους επισκέπτες πού ακριβώς πρέπει να στέκονται, υπενθυμίζοντας ταυτόχρονα την τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας. Η εταιρία διευκρίνισε πως οι βόλτες στο τρενάκι θα περιοριστούν σε ένα γκρουπ ανά όχημα για να μην έρχονται σε επαφή άγνωστοι μεταξύ τους.

Οι κρατήσεις είναι πλέον υποχρεωτικές, ενώ περιορίστηκε για αρχή το πλήθος των επισκεπτών στο 1/3 του συνηθισμένου καθημερινού αριθμού των 80.000, αλλά σταδιακά αναμένεται να αυξηθεί.

Οι επισκέπτες στην Disney της Σαγκάης καλούνται να επιδεικνύουν τα ζητούμενα έγγραφα και να χρησιμοποιούν μια εφαρμογή για smartphone που κυκλοφόρησε η κυβέρνηση, η οποία καταγράφει την υγεία τους αλλά και τις επαφές με οποιονδήποτε ενδέχεται να έχει εκτεθεί στον ιό. 

Η Disneyland στη Σαγκάη άνοιξε ξανά μετά από τρεις μήνες με μόλις το 30% των επισκεπτών Facebook Twitter
Η Disneyland στη Σαγκάη άνοιξε ξανά μετά από τρεις μήνες με μόλις το 30% των επισκεπτών Facebook Twitter
Η Disneyland στη Σαγκάη άνοιξε ξανά μετά από τρεις μήνες με μόλις το 30% των επισκεπτών Facebook Twitter

Με πληροφορίες από Associated Press

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ