Η Adidas έχασε δικαστική μάχη για περαιτέρω προστασία του trademark με τις τρεις γραμμές

Η Adidas έχασε δικαστική μάχη για περαιτέρω προστασία του trademark με τις τρεις γραμμές Facebook Twitter
1

Η Adidas απέτυχε στην προσπάθειά της να διευρύνει την προστασία του εμπορικού της σήματος με τις τρεις γραμμές στην ΕΕ, την ώρα που οι ανταγωνιστές της προσπαθούν να διεισδύσουν στην αγορά υποδημάτων και ρούχων με γραμμές.

Συγκεκριμένα η Adidas είχε προσπαθήσει να κατοχυρώσει ένα ευρύτερο trademark «για τις τρεις παράλληλες γραμμές ίδιου πλάτους και με ίση απόσταση μεταξύ τους, που εμφανίζονται στα προϊόντα με οποιαδήποτε κατεύθυνση».

Ωστόσο σήμερα, το Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανακοίνωσε πως διατηρεί την απόφαση που εξέδωσε το 2016 το Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO) να ακυρώσει προηγούμενη εγγραφή του εμπορικού σήματος, το οποίο η Adidas είχε καταχωρήσει το 2015 για ρούχα, παπούτσια και καπέλα. 

Το 2009 η βελγική εταιρεία υποδημάτων Shoe Branding Europe BBVA είχε καταθέσει αίτηση για να κατοχυρώσει το εμπορικό σήμα με δύο ρίγες, αλλά πέρυσι το ίδιο δικαστήριο είχε αποφανθεί πως το συγκεκριμένο trademark είναι άκυρο, σημειώνοντας πως οι ρίγες έμοιαζαν πολύ με εκείνες της Adidas. Το 2008 η Shoe Branding αγόρασε την εταιρία Patrick, που ως σήμα έχει δυο γραμμές σε παπούτσια και ρούχα. 

Αυτό που χρειαζόταν να αποδείξει η Adidas ήταν πως οι τρεις παράλληλες γραμμές, ανεξαρτήτως κατεύθυνσης, διαθέτουν «διακριτό χαρακτήρα» στην ΕΕ και πως οι καταναλωτές αναγνωρίζουν αμέσως ένα προϊόν της εταιρίας και μπορούν να το ξεχωρίσουν από προϊόντα άλλων εταιριών. 

Ωστόσο το Γενικό Δικαστήριο της ΕΕ είπε σήμερα πως το εμπορικό σήμα με τις τρεις γραμμές δεν είναι παρά ένα «συνηθισμένο σχέδιο» και πως «δεν είναι αρκετά διακριτό στην συνείδηση των ευρωπαίων καταναλωτών ώστε να τυγχάνει νομικής προστασίας». 

Μετά την σημερινή εξέλιξη, η Adidas, σχολίασε πως η δικαστική απόφαση δεν επηρεάζει άλλες προστατευμένες χρήσεις του εμπορικού σήματος στην Ευρώπη. «Παρόλο που απογοητευτήκαμε με την απόφαση, συνεχίζουμε να την αξιολογούμε και αναμένουμε την χρήσιμη καθοδήγηση του δικαστηρίου για την προστασία του σήματός μας με τις τρεις γραμμές, που εμφανίζεται στα προϊόντα μας», ανέφερε σε ανακοίνωση. 

Το δικαστήριο σημείωσε πως η Adidas παρείχε αποδείξεις σχετικά με την χρήση του εμπορικού σήματος σε πέντε χώρες της ΕΕ αλλά όχι σε ολόκληρο το μπλοκ.

Με πληροφορίες από Reuters

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζέφρι Έπσταϊν: Στη δημοσιότητα έγγραφα ομοσπονδιακής έρευνας του 2019

Διεθνή / Τζέφρι Έπσταϊν: Στη δημοσιότητα έγγραφα ομοσπονδιακής έρευνας του 2019

Την προηγούμενη Παρασκευή, δικαστής στη Φλόριντα ενέκρινε ένα διαφορετικό αίτημα για την αποσφράγιση των πρακτικών του σώματος ενόρκων από μια άλλη έρευνα για τον Έπσταϊν, που χρονολογείται από το 2005 και το 2007
LIFO NEWSROOM
Ληστεία στο Λούβρο: Οι δράστες διέφυγαν από το μουσείο μισό λεπτό πριν φτάσουν οι Αρχές

Διεθνή / Ληστεία στο Λούβρο: Οι δράστες διέφυγαν από το μουσείο 30 δευτερόλεπτα πριν φτάσουν οι Αρχές

Η έρευνα του Υπουργείου Πολιτισμού της Γαλλίας εντόπισε σοβαρά κενά ασφαλείας, όπως χαλασμένες και σπασμένες κάμερες και έλλειψη συντονισμού στο διασημότερο μουσείο του κόσμου
LIFO NEWSROOM
Το γράμμα της Μέγκαν Μαρκλ στον πατέρα της μετά τον ακρωτηριασμό του ποδιού του

Διεθνή / Το γράμμα της Μέγκαν Μαρκλ στον πατέρα της μετά τον ακρωτηριασμό του ποδιού του

Ο Τόμας Μαρκλ εξακολουθεί να νοσηλεύεται σε νοσοκομείο στις Φιλιππίνες - Εξέφρασε την επιθυμία να συμφιλιωθεί με την κόρη του αλλά και να γνωρίσει τα εγγόνια του πριν φύγει από τη ζωή
LIFO NEWSROOM
Λουίτζι Μαντζιόνε: Η στιγμή που οι αστυνομικοί τον εντοπίζουν μετά τη δολοφονία του CEO της UnitedHealthcare

Διεθνή / Λουίτζι Μαντζιόνε: Η στιγμή που οι αστυνομικοί τον εντοπίζουν μετά τη δολοφονία του CEO της UnitedHealthcare

Ένα χρόνο μετά τη δολοφονία του Μπράιαν Τόμσον, οι εισαγγελείς έδωσαν στη δημοσιότητα το βίντεο από τη στιγμή που η αστυνομία εντόπισε τον Λουίτζι Μαντζιόνε σε κατάστημα McDonald’s στην Πενσιλβάνια
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
"τρεις παράλληλες γραμμές ίδιου πλάτους και με ίση απόσταση μεταξύ τους, που εμφανίζονται στα προϊόντα με οποιαδήποτε κατεύθυνση"Νομιζω πως θα ηταν υπερβολη να κατωχυρωθουν 3 παραλληλες γραμμες σε ιση αποσταση μεταξυ τους ως λογοτυπο οποιασδηποτε εταιριας, ειναι κατι πολυ γενικο και κοινοτυπο για να ζητας την αδεια καποιου για να το χρησιμοποιησεις.