Enya: Η influencer με σύνδρομο Down που συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας

Enya: Η influencer με σύνδρομο Down που συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες εταιρίες μόδας Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram.
0

Μια Ολλανδή influencer με σύνδρομο Down, η Enya, σπάει τα στερεότυπα του κόσμου της μόδας και πλέον συνεργάζεται ανά τακτά διαστήματα με μεγάλα μπραντς και περιοδικά.

Η 27χρονη έχει πάνω από 71.000 ακόλουθους στον λογαριασμό της στο Instagram (Downsyndrome Queen) και μέσα στο 2021 υπήρξε εξώφυλλο του περιοδικού Glamour στην Ολλανδία. 

«Δεν μπορώ να περιγράψω με λόγια πόσα σημαίνει αυτό για μένα», είχε γράψει τότε η Enya για το σημαντικό αυτό εξώφυλλο στην καριέρα της. «Ευχαριστώ την ομάδα του Glamour που μου έδωσε αυτήν την ευκαιρία και που πίστεψε σε μένα. Συνεισφέρατε σε έναν κόσμο πιο συμπεριληπτικό και χωρίς αποκλεισμούς. Είστε παράδειγμα για πολλούς και ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλοι. Αυτό το εξώφυλλο, ας μην είναι ένα μεμονωμένο γεγονός», είχε προσθέσει. 

Αν και αυτό δεν ήταν το πρώτο της εξώφυλλο σε περιοδικό, επρόκειτο για το πρώτο περιοδικό μόδας στην Ολλανδία που επέλεξε να βάλει ένα άτομο με σύνδρομο Down.

Ο λογαριασμός της Enya στο Instagram, με τους χιλιάδες ακόλουθους, έχει διαχειριστή τη μικρότερη αδερφή της, Céline. Με την ενθάρρυνση της αδερφής της, η Enya έγινε σύντομα μία αρκετά γνωστή influencer των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Όταν πρωτοξεκίνησε το εγχείρημα, οι influencer με νοητική υστέρηση ήταν ελάχιστοι και σχεδόν αφανείς. Ανάμεσα στις χιλιάδες influencer, που έδιναν συμβουλές ομορφιάς και πρότειναν προϊόντα στο κοινό τους, η Céline έψαχνε κάποια με σύνδρομο Down και δεν έβρισκε.

Πλέον, μεγάλες μάρκες όπως η Chanel, η Dior και η Charlotte Tilbury της στέλνουν τα προϊόντα τους, τα οποία προωθεί ή όχι στους ακόλουθούς της, με ένα μοναδικό και διασκεδαστικό τρόπο, ενώ παράλληλα μοιράζεται και τα μυστικά ομορφιάς της για ένα επιτυχημένο μακιγιάζ.

Με πληροφορίες από Good News και protothema.gr

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM