Εκατομμύρια από την Apple σε πελάτισσα - Τεχνικοί δημοσίευσαν με το iPhone της ακατάλληλο υλικό

Εκατομμύρια από την Apple σε πελάτισσα - Τεχνικοί δημοσίευσαν με το iPhone της ακατάλληλο υλικό Facebook Twitter
Pixabay
0

Εκατομμύρια δολάρια κατέβαλε η Apple σε μία γυναίκα από το Όρεγκον, αφού τεχνικοί της εταιρείας χρησιμοποίησαν το iPhone της για να δημοσιεύσουν ακατάλληλα βίντεο.

Σύμφωνα με τα νομικά έγγραφα, που αναφέρθηκαν για πρώτη φορά από την Telegraph, η γυναίκα, έστειλε το iPhone της για επισκευή στις 14 Ιανουαρίου 2016 σε έναν εγκεκριμένο από την Apple κατάστημα επισκευής που ονομάζεται Pegatron Technology Service στην Καλιφόρνια. Οι τεχνικοί ωστόσο, εκεί ανέβασαν «εξαιρετικά προσωπικό και ιδιωτικό, ακατάλληλο υλικό» στο λογαριασμό της γυναίκας στο facebook και σε άλλα σάιτ.

Τα βίντεο μεταφορτώθηκαν ώστε να φαίνεται ότι η ίδια η γυναίκα τα είχε μοιράσει σκόπιμα, σύμφωνα με τα έγγραφα, προκαλώντας της «σοβαρό συναισθηματικό στρες». Η γυναίκα ενημερώθηκε για το περιστατικό όταν φίλοι είδαν τα βίντεο και τις φωτογραφίες στο Facebook. Τότε εκείνη μήνυσε την Apple και τελικά συμφώνησε με την εταιρεία σε έναν διακανονισμό εκατομμυρίων δολαρίων. Όμως η Apple δεν αναφέρθηκε ποτέ απευθείας στην αγωγή σε μια προσπάθεια να κρατήσει το θέμα αυστηρά εμπιστευτικό.

Το περιστατικό δημοσιοποιήθηκε μόνο όταν οι δικηγόροι σε μια νεότερη, άσχετη υπόθεση που αφορούσε την Apple και την Pegatron αναφέρθηκαν στην προηγούμενη υπόθεση, λέγοντας ότι ο πελάτης που κατονομάστηκε ήταν «σαφώς η Apple». Η εταιρεία επιβεβαίωσε το περιστατικό σε δήλωση ατον Guardian τη Δευτέρα. Οι δικηγόροι της γυναίκας δεν προέβησαν σε κάποιο σχόλιο.

«Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη το απόρρητο και την ασφάλεια των δεδομένων των πελατών μας και διαθέτουμε ορισμένα πρωτόκολλα για να διασφαλίσουμε ότι τα δεδομένα αυτά προστατεύονται καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας της επισκευής των προϊόντων», δήλωσε εκπρόσωπος της Apple. «Όταν μάθαμε για αυτήν την τρομερή παραβίαση των πολιτικών μας σε έναν από τους προμηθευτές μας το 2016, λάβαμε άμεση δράση και έκτοτε συνεχίσαμε να ενισχύουμε τα πρωτόκολλα προμηθευτών μας», πρόσθεσε ο εκπρόσωπος.

Αυτό δεν είναι το πρώτο περιστατικό, ωστόσο, στο οποίο ένας τεχνικός κατηγορήθηκε για κλοπή και ανάρτηση εικόνων από πελάτη. Το 2013, ένας 27χρονος πελάτης του Best Buy μήνυσε τον έμπορο λιανικής μετά τη διανομή φωτογραφιών από έναν υπολογιστή, που είχε αφήσει για επισκευή.

Ωστόσο, όπως σημειώνει η Telegraph, η υπόθεση υπονομεύει το συχνό επιχείρημα της Apple ότι επιτρέπει μόνο σε εγκεκριμένους εμπόρους λιανικής να επισκευάζουν συσκευές, ένα ζήτημα που έχει συγκεντρώσει περισσότερη προσοχή εν μέσω αντιμονοπωλιακών δοκιμών. Η Apple τονίζει επανειλημμένα την ασφάλεια των δικών της υπηρεσιών επισκευής έναντι άλλων.

Με πληροφορίες του Guardian/Telegraph

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζέφρι Έπσταϊν: Στη δημοσιότητα έγγραφα ομοσπονδιακής έρευνας του 2019

Διεθνή / Τζέφρι Έπσταϊν: Στη δημοσιότητα έγγραφα ομοσπονδιακής έρευνας του 2019

Την προηγούμενη Παρασκευή, δικαστής στη Φλόριντα ενέκρινε ένα διαφορετικό αίτημα για την αποσφράγιση των πρακτικών του σώματος ενόρκων από μια άλλη έρευνα για τον Έπσταϊν, που χρονολογείται από το 2005 και το 2007
LIFO NEWSROOM
Ληστεία στο Λούβρο: Οι δράστες διέφυγαν από το μουσείο μισό λεπτό πριν φτάσουν οι Αρχές

Διεθνή / Ληστεία στο Λούβρο: Οι δράστες διέφυγαν από το μουσείο 30 δευτερόλεπτα πριν φτάσουν οι Αρχές

Η έρευνα του Υπουργείου Πολιτισμού της Γαλλίας εντόπισε σοβαρά κενά ασφαλείας, όπως χαλασμένες και σπασμένες κάμερες και έλλειψη συντονισμού στο διασημότερο μουσείο του κόσμου
LIFO NEWSROOM
Το γράμμα της Μέγκαν Μαρκλ στον πατέρα της μετά τον ακρωτηριασμό του ποδιού του

Διεθνή / Το γράμμα της Μέγκαν Μαρκλ στον πατέρα της μετά τον ακρωτηριασμό του ποδιού του

Ο Τόμας Μαρκλ εξακολουθεί να νοσηλεύεται σε νοσοκομείο στις Φιλιππίνες - Εξέφρασε την επιθυμία να συμφιλιωθεί με την κόρη του αλλά και να γνωρίσει τα εγγόνια του πριν φύγει από τη ζωή
LIFO NEWSROOM