Εκατομμύρια από την Apple σε πελάτισσα - Τεχνικοί δημοσίευσαν με το iPhone της ακατάλληλο υλικό

Εκατομμύρια από την Apple σε πελάτισσα - Τεχνικοί δημοσίευσαν με το iPhone της ακατάλληλο υλικό Facebook Twitter
Pixabay
0

Εκατομμύρια δολάρια κατέβαλε η Apple σε μία γυναίκα από το Όρεγκον, αφού τεχνικοί της εταιρείας χρησιμοποίησαν το iPhone της για να δημοσιεύσουν ακατάλληλα βίντεο.

Σύμφωνα με τα νομικά έγγραφα, που αναφέρθηκαν για πρώτη φορά από την Telegraph, η γυναίκα, έστειλε το iPhone της για επισκευή στις 14 Ιανουαρίου 2016 σε έναν εγκεκριμένο από την Apple κατάστημα επισκευής που ονομάζεται Pegatron Technology Service στην Καλιφόρνια. Οι τεχνικοί ωστόσο, εκεί ανέβασαν «εξαιρετικά προσωπικό και ιδιωτικό, ακατάλληλο υλικό» στο λογαριασμό της γυναίκας στο facebook και σε άλλα σάιτ.

Τα βίντεο μεταφορτώθηκαν ώστε να φαίνεται ότι η ίδια η γυναίκα τα είχε μοιράσει σκόπιμα, σύμφωνα με τα έγγραφα, προκαλώντας της «σοβαρό συναισθηματικό στρες». Η γυναίκα ενημερώθηκε για το περιστατικό όταν φίλοι είδαν τα βίντεο και τις φωτογραφίες στο Facebook. Τότε εκείνη μήνυσε την Apple και τελικά συμφώνησε με την εταιρεία σε έναν διακανονισμό εκατομμυρίων δολαρίων. Όμως η Apple δεν αναφέρθηκε ποτέ απευθείας στην αγωγή σε μια προσπάθεια να κρατήσει το θέμα αυστηρά εμπιστευτικό.

Το περιστατικό δημοσιοποιήθηκε μόνο όταν οι δικηγόροι σε μια νεότερη, άσχετη υπόθεση που αφορούσε την Apple και την Pegatron αναφέρθηκαν στην προηγούμενη υπόθεση, λέγοντας ότι ο πελάτης που κατονομάστηκε ήταν «σαφώς η Apple». Η εταιρεία επιβεβαίωσε το περιστατικό σε δήλωση ατον Guardian τη Δευτέρα. Οι δικηγόροι της γυναίκας δεν προέβησαν σε κάποιο σχόλιο.

«Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη το απόρρητο και την ασφάλεια των δεδομένων των πελατών μας και διαθέτουμε ορισμένα πρωτόκολλα για να διασφαλίσουμε ότι τα δεδομένα αυτά προστατεύονται καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας της επισκευής των προϊόντων», δήλωσε εκπρόσωπος της Apple. «Όταν μάθαμε για αυτήν την τρομερή παραβίαση των πολιτικών μας σε έναν από τους προμηθευτές μας το 2016, λάβαμε άμεση δράση και έκτοτε συνεχίσαμε να ενισχύουμε τα πρωτόκολλα προμηθευτών μας», πρόσθεσε ο εκπρόσωπος.

Αυτό δεν είναι το πρώτο περιστατικό, ωστόσο, στο οποίο ένας τεχνικός κατηγορήθηκε για κλοπή και ανάρτηση εικόνων από πελάτη. Το 2013, ένας 27χρονος πελάτης του Best Buy μήνυσε τον έμπορο λιανικής μετά τη διανομή φωτογραφιών από έναν υπολογιστή, που είχε αφήσει για επισκευή.

Ωστόσο, όπως σημειώνει η Telegraph, η υπόθεση υπονομεύει το συχνό επιχείρημα της Apple ότι επιτρέπει μόνο σε εγκεκριμένους εμπόρους λιανικής να επισκευάζουν συσκευές, ένα ζήτημα που έχει συγκεντρώσει περισσότερη προσοχή εν μέσω αντιμονοπωλιακών δοκιμών. Η Apple τονίζει επανειλημμένα την ασφάλεια των δικών της υπηρεσιών επισκευής έναντι άλλων.

Με πληροφορίες του Guardian/Telegraph

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συγκινούν οι γονείς του Μάθιου Πέρι σε επιστολή προς τον γιατρό του: «Γιατί το έκανες; Για μερικές χιλιάδες δολάρια;»

Διεθνή / Συγκινούν οι γονείς του Μάθιου Πέρι σε επιστολή προς τον Δρ. Πλασένσια: «Γιατί το έκανες; Για μερικές χιλιάδες δολάρια;»

Ο Δρ. Πλασένσια είναι από τους βασικούς κατηγορούμενους στην υπόθεση θανάτου του Πέρι - Οι επιστολές του πατέρα, της μητέρας, του πατριού και της μητριάς του
LIFO NEWSROOM
Αγία Σοφία:

Διεθνή / Αγία Σοφία: Οι επικεφαλής των έργων αποκατάστασης απαντούν για τα φορτηγά μέσα στο μνημείο

Η σκληρή κριτική οφείλεται στην πολιτική πόλωση, ενώ η πολυπλοκότητα των εργασιών καθιστά δύσκολη την πλήρη κατανόησή τους από το ευρύ κοινό, εξηγεί μέλος του επιστημονικού συμβουλίου
LIFO NEWSROOM
Πρίγκιπας Ουίλιαμ - Κέιτ Μίντλετον: Πόσο διαρκεί η ενοικίαση του «παντοτινού» τους σπιτιού στο Forest Lodge

Διεθνή / Πρίγκιπας Ουίλιαμ - Κέιτ Μίντλετον: Πόσο διαρκεί η ενοικίαση του «παντοτινού» τους σπιτιού στο Forest Lodge

Ο πρίγκιπας και η πριγκίπισσα της Ουαλίας έχουν ήδη εγκατασταθεί στο νέο τους σπίτι, στο οποίο σκοπεύουν να μείνουν ακόμη και όταν ο Ουίλιαμ γίνει βασιλιάς
LIFO NEWSROOM
Instagram: Ο CEO βάζει τέλος στην τηλεργασία για λόγους δημιουργικότητας και συνεργασίας

Διεθνή / Instagram: Ο CEO Άνταμ Μοσέρι βάζει τέλος στην τηλεργασία των υπαλλήλων

Ο Μοσέρι υποστήριξε ότι η επιστροφή στο γραφείο και οι αλλαγές στον τρόπο εργασίας θα βοηθήσουν την εταιρεία να γίνει πιο ευέλικτη και αποτελεσματική, ενόψει αυτού που χαρακτήρισε ως δύσκολη χρονιά
LIFO NEWSROOM