EASA: Η «μαύρη λίστα» των αεροδρομίων- Σε 34 χώρες με υψηλό κίνδυνο μετάδοσης κορωνοϊού

EASA: Η «μαύρη λίστα» των αεροδρομίων- Σε 34 χώρες με υψηλό κίνδυνο μετάδοσης κορωνοϊού Facebook Twitter
EPA
0

Συνολικά 34 χώρες περιλαμβάνονται στη λίστα του EASA με τα αεροδρόμια που βρίσκονται σε περιοχές με υψηλό κίνδυνο μετάδοσης του κορωνοϊού.

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA) ανανέωσε τη σχετική λίστα με τα αεροδρόμια, σε συντονισμό με τις χώρες- μέλη και με βάση τις πληροφορίες από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Πρόληψης και Ελέγχου Νόσων.

Για την Ευρώπη, η λίστα με τα αεροδρόμια σε περιοχές με υψηλό κίνδυνο μετάδοσης του κορωνοϊού περιλαμβάνει 10 χώρες. Συγκεκριμένα:

  • Βέλγιο
  • Γαλλία
  • Γερμανία
  • Ιταλία
  • Ολλανδία
  • Πολωνία
  • Πορτογαλία
  • Ισπανία
  • Σουηδία
  • Βρετανία

Τα αεροδρόμια είναι τα εξής

EASA: Η «μαύρη λίστα» των αεροδρομίων- Σε 34 χώρες με υψηλό κίνδυνο μετάδοσης κορωνοϊού Facebook Twitter
EASA: Η «μαύρη λίστα» των αεροδρομίων- Σε 34 χώρες με υψηλό κίνδυνο μετάδοσης κορωνοϊού Facebook Twitter

Η λίστα με τις χώρες εκτός Ευρώπης περιλαμβάνει 24 και είναι οι εξής:

  • Μπαγκλαντές
  • Λευκορωσία
  • Βραζιλία
  • Καναδάς
  • Χιλή
  • Κολομβία
  • Δομινικανή Δημοκρατία
  • Ισημερινός
  • Ινδία
  • Ινδονησία
  • Ιράν
  • Ιαπωνία
  • Κουβέιτ
  • Μεξικό
  • Πακιστάν
  • Περού
  • Κατάρ
  • Ρωσία
  • Σαουδική Αραβία
  • Σιγκαπούρη
  • Τουρκία
  • Ουκρανία
  • Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
  • ΗΠΑ

Τα αεροδρόμια αυτών των χωρών είναι τα εξής:

EASA: Η «μαύρη λίστα» των αεροδρομίων- Σε 34 χώρες με υψηλό κίνδυνο μετάδοσης κορωνοϊού Facebook Twitter
EASA: Η «μαύρη λίστα» των αεροδρομίων- Σε 34 χώρες με υψηλό κίνδυνο μετάδοσης κορωνοϊού Facebook Twitter

Υπενθυμίζεται ότι ο EASA εξέδωσε οδηγίες για τα ταξίδια με πτήσεις, λόγω του κορωνοϊού. Από τις βασικές οδηγίες στο έντυπο των 28 σελίδων είναι η διαρκής χρήση της μάσκας στα αεροπορικά ταξίδια. Ακόμη, θα πρέπει να υπάρχουν ειδικοί θάλαμοι στα αεροδρόμια, για τη διαχείριση ύποπτων κρουσμάτων του κορωνοϊού, ενώ μεταξύ άλλων δεν θα πρέπει να υπάρχουν καρότσια με φαγητά ή προϊόντα duty free στις πτήσεις.

Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, το Σάββατο επεκτάθηκε ως τις 30 Ιουνίου η αεροπορική οδηγία με την οποία οι διεθνείς πτήσεις επιτρέπονται μόνο στο αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελ. Βενιζέλος». Στο «μέτωπο» του τουρισμού, η χώρα μας αναμένει σε πρώτη φάση επισκέπτες από 19 χώρες

Συγκεκριμένα, πιθανότερο θεωρείται ότι θα στείλουν τουρίστες οι εξής χώρες: Κύπρος, Ισραήλ, Κίνα, Ιαπωνία, Αυστραλία, Νορβηγία, Δανία, Αυστρία, Βουλγαρία, Σερβία, Ρουμανία, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία, Κροατία, Πολωνία, Ουγγαρία, Σλοβακία και Τσεχία.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM