Η διαφημιστική δαπάνη στο Διαδίκτυο θα ξεπεράσει για πρώτη φορά τα παραδοσιακά μέσα

Η διαφημιστική δαπάνη στο Διαδίκτυο θα ξεπεράσει για πρώτη φορά τα παραδοσιακά μέσα Facebook Twitter
GETTY IMAGES
0

Το διαφημιστικό τοπίο στις ΗΠΑ φαίνεται πως αλλάζει για πάντα, με το Διαδίκτυο να περνά πρώτο σε δαπάνες, αφήνoντας πίσω του τα παραδοσιακά μέσα: τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες και διαφημιστικές πινακίδες. 

Σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας eMarketer, για πρώτη φορά φέτος, το ποσό που θα δαπανηθεί για τη διαδικτυακή διαφήμιση στις ΗΠΑ θα ξεπεράσει εκείνο των παραδοσιακών μέσων και η τάση αναμένεται να ενισχυθεί μέσα στα επόμενα χρόνια.

Τα διαφημιστικά κονδύλια για τα ψηφιακά μέσα εκτιμάται ότι θα αγγίξουν τα 129 δισεκατομμύρια δολάρια (αύξηση 19%) έναντι 109 δισεκατομμυρίων για τα παραδοσιακά μέσα (μείωση 4%), σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας.

Η eMarketer υπολογίζει επίσης ότι μέχρι το 2021 τα ποσά που δαπανώνται για τη διαφήμιση στο διαδίκτυο θα αυξηθούν κατά 58%, έναντι μείωσης 4% για τα υπόλοιπα μέσα.

Σύμφωνα πάντα με την eMarketer, το 2021 η δαπάνη για τη διαδικτυακή διαφήμιση θα συνιστά σχεδόν τα δύο τρίτα (62%) της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης.

Μια άλλη ισχυρή τάση είναι η άνοδος της Amazon στον διαφημιστικό τομέα, όπου ο κολοσσός του διαδικτυακού εμπορίου άρχισε να επενδύει σχετικά πρόσφατα. Φέτος υπολογίζεται ότι συγκεντρώσει το 8,8% της διαφημιστικής δαπάνης στα ψηφιακά μέσα στις ΗΠΑ, από 1,5% το 2016.

Η Μόνικα Πιερτ, η διευθύντρια προβλέψεων της eMarketer εξήγησε ότι για τους διαφημιζόμενους η Amazon πλεονεκτεί επειδή διαθέτει λεπτομερή δεδομένα για τις αγοραστικές συνήθειες των χρηστών της πλατφόρμας της. Και κατ' αυτόν τον τρόπο μπορεί να τους προτείνει να διαφημιστούν «στα ράφια όπου κάνουν τα ψώνια τους οι καταναλωτές».

Αντιθέτως, η Google αναμένεται να χάσει μία μονάδα (στο 37,2%) από την αγορά αυτή, ενώ μειωμένα θα είναι και τα έσοδα για τη Microsoft και τη Verizon, που ελέγχει μεταξύ άλλων το Yahoo.

Απέναντι στην άνοδο της Amazon, φαίνεται ότι μόνο το Facebook θα "αντισταθεί", καταγράφοντας μικρή άνοδο φέτος, στο 22,1%, από 21,8% πέρσι, κυρίως χάρη στο Instagram.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Α' Παγκόσμιος Πόλεμος: Επιστολές Αυστραλών στρατιωτών βρέθηκαν κλεισμένες σε μπουκάλι έναν αιώνα μετά

Διεθνή / Α' Παγκόσμιος Πόλεμος: Επιστολές Αυστραλών στρατιωτών βρέθηκαν κλεισμένες σε μπουκάλι έναν αιώνα μετά

Μέσα στο διαυγές, χοντρό γυαλί υπήρχαν ευδιάκριτες επιστολές, γραμμένες με μολύβι από τους στρατιώτες Μάλκολμ Νέβιλ (27) και Γουίλιαμ Χάρλεϊ (37), με ημερομηνία 15 Αυγούστου 1916
LIFO NEWSROOM
Η πιο φονική αστυνομική επιχείρηση στην ιστορία της Βραζιλίας – 64 νεκροί, σκηνές πολέμου στις φαβέλες

Διεθνή / Η πιο φονική αστυνομική επιχείρηση στην ιστορία της Βραζιλίας – 64 νεκροί, σκηνές πολέμου στις φαβέλες

Τουλάχιστον 64 άνθρωποι, ανάμεσά τους τέσσερις αστυνομικοί, σκοτώθηκαν σε μια άνευ προηγουμένου επιχείρηση κατά του Comando Vermelho σε δύο φαβέλες του Ρίο ντε Τζανέιρο
LIFO NEWSROOM
Μπριζίτ Μακρόν: «Οι ψευδείς ισχυρισμοί έβλαψαν την ποιότητα ζωής της» κατέθεσε η κόρη της

Διεθνή / Μπριζίτ Μακρόν: «Οι ψευδείς ισχυρισμοί βλάπτουν την ποιότητα ζωής της» κατέθεσε η κόρη της

Η Τιφαίν Οζιέρ μίλησε στη δίκη για τον σεξιστικό εκφοβισμό εναντίον της πρώτης κυρίας της Γαλλίας - «Δεν περνά μέρα ή εβδομάδα χωρίς κάποιος να μην της μιλήσει γι’ αυτό»
LIFO NEWSROOM