Η διαφημιστική δαπάνη στο Διαδίκτυο θα ξεπεράσει για πρώτη φορά τα παραδοσιακά μέσα

Η διαφημιστική δαπάνη στο Διαδίκτυο θα ξεπεράσει για πρώτη φορά τα παραδοσιακά μέσα Facebook Twitter
GETTY IMAGES
0

Το διαφημιστικό τοπίο στις ΗΠΑ φαίνεται πως αλλάζει για πάντα, με το Διαδίκτυο να περνά πρώτο σε δαπάνες, αφήνoντας πίσω του τα παραδοσιακά μέσα: τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες και διαφημιστικές πινακίδες. 

Σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας eMarketer, για πρώτη φορά φέτος, το ποσό που θα δαπανηθεί για τη διαδικτυακή διαφήμιση στις ΗΠΑ θα ξεπεράσει εκείνο των παραδοσιακών μέσων και η τάση αναμένεται να ενισχυθεί μέσα στα επόμενα χρόνια.

Τα διαφημιστικά κονδύλια για τα ψηφιακά μέσα εκτιμάται ότι θα αγγίξουν τα 129 δισεκατομμύρια δολάρια (αύξηση 19%) έναντι 109 δισεκατομμυρίων για τα παραδοσιακά μέσα (μείωση 4%), σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας.

Η eMarketer υπολογίζει επίσης ότι μέχρι το 2021 τα ποσά που δαπανώνται για τη διαφήμιση στο διαδίκτυο θα αυξηθούν κατά 58%, έναντι μείωσης 4% για τα υπόλοιπα μέσα.

Σύμφωνα πάντα με την eMarketer, το 2021 η δαπάνη για τη διαδικτυακή διαφήμιση θα συνιστά σχεδόν τα δύο τρίτα (62%) της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης.

Μια άλλη ισχυρή τάση είναι η άνοδος της Amazon στον διαφημιστικό τομέα, όπου ο κολοσσός του διαδικτυακού εμπορίου άρχισε να επενδύει σχετικά πρόσφατα. Φέτος υπολογίζεται ότι συγκεντρώσει το 8,8% της διαφημιστικής δαπάνης στα ψηφιακά μέσα στις ΗΠΑ, από 1,5% το 2016.

Η Μόνικα Πιερτ, η διευθύντρια προβλέψεων της eMarketer εξήγησε ότι για τους διαφημιζόμενους η Amazon πλεονεκτεί επειδή διαθέτει λεπτομερή δεδομένα για τις αγοραστικές συνήθειες των χρηστών της πλατφόρμας της. Και κατ' αυτόν τον τρόπο μπορεί να τους προτείνει να διαφημιστούν «στα ράφια όπου κάνουν τα ψώνια τους οι καταναλωτές».

Αντιθέτως, η Google αναμένεται να χάσει μία μονάδα (στο 37,2%) από την αγορά αυτή, ενώ μειωμένα θα είναι και τα έσοδα για τη Microsoft και τη Verizon, που ελέγχει μεταξύ άλλων το Yahoo.

Απέναντι στην άνοδο της Amazon, φαίνεται ότι μόνο το Facebook θα "αντισταθεί", καταγράφοντας μικρή άνοδο φέτος, στο 22,1%, από 21,8% πέρσι, κυρίως χάρη στο Instagram.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Να πείσει Ισραήλ και Ιράν πως έχουν «κερδίσει» αμφότεροι, επιδιώκει η διεθνής κοινότητα

Διεθνή / Ανάλυση Skynews: Πώς ΗΠΑ και σύμμαχοι φτιάχνουν κόκκινη γραμμή για να μην προκληθεί γενικευμένος πόλεμος Ισραήλ-Ιράν

Η επίθεση της Τεχεράνης με 350 πυραύλους και ρουκέτες σε ισραηλινό έδαφος σε απάντηση του βομβαρδισμού της ιρανικής πρεσβείας στη Δαμασκό - Οι προειδοποιήσεις και το παρασκήνιο
NEWSROOM
Η κληρονόμος Ίβι Γκετί κατέθεσε αίτηση διαζυγίου- Ο σύζυγός της την αμφισβητεί

Διεθνή / Η κληρονόμος Ίβι Γκετί κατέθεσε αίτηση διαζυγίου- Ο σύζυγός της την αμφισβητεί

Το αγαπημένο παιδί της μόδας, η Ίβι Γκετί παρευρέθηκε στο Met Gala το 2022 και το 2023, ενώ την ίδια ώρα είναι κεντρικό πρόσωπο στις εβδομάδες μόδας της Νέας Υόρκης, του Λονδίνου και του Παρισιού
NEWSROOM
Συνελήφθησαν δύο ύποπτοι για την επίθεση στον πιο έμπιστο συνεργάτη του Ναβάλνι

Διεθνή / Συνελήφθησαν δύο ύποπτοι για την επίθεση στον πιο έμπιστο συνεργάτη του Ναβάλνι

Ο Λεονίντ Βολκόφ οργάνωνε τις πολιτικές εκστρατείες του Αλεξέι Ναβάλνι, ζώντας αυτοεξόριστος στη Λιθουανία και πρόσφατα δέχτηκε επίθεση εκεί με σφυρί. Τώρα δύο ύποπτοι συνελήφθησαν στην Πολωνία
NEWSROOM
Η διάδοχος του θρόνου της Ολλανδίας, πριγκίπισσα Αμαλία, «κρυβόταν» για ένα χρόνο στην Ισπανία

Διεθνή / Η διάδοχος του θρόνου της Ολλανδίας, πριγκίπισσα Αμαλία, «κρυβόταν» για ένα χρόνο στην Ισπανία

Την αποκάλυψη έκανε ο βασιλιάς Βίλεμ Αλεξάντερ κατά την διάρκεια ομιλίας του σε δείπνο προς τιμήν του βασιλικού ζεύγους της Ισπανίας - Η πριγκίπισσα Αμαλία δεχόταν απειλές από τον χώρο του οργανωμένου εγκλήματος
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ