Οι κατασκευαστές της πεζογέφυρας, οι αρχές του διεθνούς πανεπιστημίου της Φλόριντα και οι μηχανικοί της πολιτείας γνώριζαν για μία ρωγμή στην γέφυρα που κατέρρευσε την Πέμπτη, στοιχίζοντας τη ζωή σε έξι άτομα. 

 

Λίγες μόλις ώρες πριν την κατάρρευση της πεζογέφυρας οι αρμόδιοι μηχανικοί συμφώνησαν πως μια ρωγμή που είχαν εντοπίσει στη γέφυρα δεν αποτελούσε κίνδυνο για την ασφάλειά, όπως ανακοίνωσε σήμερα το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Φλόριντα.

 

Στη συνάντηση διάρκειας δύο ωρών μετείχαν η εταιρεία FIGG, που είχε σχεδιάσει το έργο, οι αρχές του πανεπιστημίου, αξιωματούχοι από την Υπηρεσία Μεταφορών της Φλόριντα και η εταιρεία Munilla Construction Management (MCM), που είχε εγκαταστήσει την πεζογέφυρα.


Ένας μηχανικός της FIGG κατέληξε ότι δεν υπήρχαν λόγοι ανησυχίας και ότι η ρωγμή δεν έθετε σε κίνδυνο την δομική ακεραιότητα της πεζογέφυρας, αναφέρει σε σημερινή του ανακοίνωση το πανεπιστήμιο.


Σχεδόν τρεις ώρες μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης, η βάρους 950 τόννων και κόστους 14,2 εκατομμυρίων δολαρίων πεζογέφυρα κατέρρευσε καταπλακώνοντας αυτοκίνητα που ήταν σταματημένα σε φωτεινό σηματοδότη του αυτοκινητοδρόμου οκτώ λωρίδων από κάτω της.


Η αστυνομία ανακοίνωσε ότι τέσσερα οχήματα εξακολουθούν να βρίσκονται κάτω από την γέφυρα που κατέρρευσε και  εκτιμά πως θα βρεθούν οι σοροί και άλλων ανθρώπων στα χαλάσματα.


Η είδηση για την εν λόγω συνάντηση ακολουθεί την αποκάλυψη, αργά χθες το βράδυ, ότι ο επιβλέπων μηχανικός του έργου είχε αφήσει ηχητικό μήνυμα στον τηλεφωνητή συναδέλφου του δύο ημέρες πριν από το δυστύχημα για να τον ενημερώσει για ρωγμές.


Στο μήνυμά του ο Ντένι Πέιτ έλεγε ότι είδε ρωγμές στο βόρειο άκρο της πεζογέφυρας και θα χρειαστούν επιδιορθώσεις. Ωστόσο ούτε εκείνος θεώρησε ότι υφίσταται άμεσο ζήτημα ασφαλείας.