Στο Facebook ισχύει ένας πρωτότυπος κανόνας για υπαλλήλους που θέλουν να βγουν ραντεβού μεταξύ τους

Στο Facebook ισχύει ένας πρωτότυπος κανόνας για υπαλλήλους που θέλουν να βγουν ραντεβού μεταξύ τους Facebook Twitter
1

Τα ειδύλλια μεταξύ συναδέλφων είναι περίπλοκη υπόθεση και σε πολλές εταιρίες απαγορεύονται αυστηρά. Σε πρόσφατη έρευνα πάνω σε 2.000 επαγγελματίες, το 45% απάντησε πως έχουν βγει ραντεβού με συνάδελφό τους κάποια στιγμή στη ζωή τους. 

Το Facebook, που αποδεδειγμένα δεν αφήνει τίποτα στην τύχη, αποφάσισε να «ρυθμίσει» το συγκεκριμένο ζήτημα και έχει θεσπίσει ένα πρωτότυπο κανόνα σχετικά με τα ραντεβού μεταξύ υπαλλήλων.

Σύμφωνα με αυτόν, επιτρέπεται σε κάποιον υπάλληλο να ζητήσει ραντεβού από συνάδελφό του, αλλά μόνο μία φορά. Αν η πρόταση απορριφθεί, τότε απαγορεύεται να κάνει κρούση δεύτερη φορά. Σημαντική διευκρίνιση: ακόμη και οι ασαφείς απαντήσεις τύπου «Είμαι απασχολημένος/η» ή «Δεν μπορώ εκείνο το βράδυ», θα πρέπει να εκλαμβάνονται ως «αυστηρό όχι».

Σε περίπτωση που τελικά δύο συνάδελφοι αποφασίσουν να βγουν ραντεβού, εννοείται πως δεν υποχρεούνται να ενημερώσουν το γραφείο προσωπικού όπως και κανέναν άλλον, και να συνεχίσουν τη σχέση τους ακόμη και μυστικά- αν το επιθυμούν. 

Για την ιστορία, οι «κανόνες ραντεβού» στη Google δεν είναι τόσο ελαστικοί, καθώς η εταιρία αποθαρρύνει τους υπαλλήλους της από το να συνάψουν σχέσεις μεταξύ τους, όταν ειδικά υπάρχει διαφορά στην βαθμίδα. Από την άλλη, επιτρέπεται να ζητήσουν σε κάποιον ραντεβού, όσες φορές θέλουν. 

Με πληροφορίες από Wall Street Journal

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το κλάμα των μωρών μπορεί να αυξήσει τη θερμοκρασία του σώματος των ανθρώπων σύμφωνα με έρευνα

Τech & Science / Το κλάμα των μωρών μπορεί να αυξήσει τη θερμοκρασία του σώματος των ανθρώπων, σύμφωνα με έρευνα

Με τη χρήση θερμικής κάμερας, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι όταν εθελοντές άκουγαν ηχογραφήσεις μωρών να κλαίνε ανέβηκε αισθητά η θερμοκρασία του σώματος τους
LIFO NEWSROOM
Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM