Πρεμιέρα στην Γουόλ Στριτ για το Spotify, τον βασιλιά της streaming μουσικής

Πρεμιέρα στην Γουόλ Στριτ για το Spotify, τον βασιλιά της streaming μουσικής Facebook Twitter
0

Η σουηδική εταιρία Spotify, Νο1 παγκοσμίως της streaming μουσικής, κάνει σήμερα τα πρώτα της βήματα στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, σε μια χρονική συγκυρία που οι μετοχές των εταιριών τεχνολογίας γνωρίζουν μια δύσκολη περίοδο στις χρηματιστηριακές αγορές, κυρίως μετά το σκάνδαλο Facebook/Cambridge Analytica σε σχέση με τη χρήση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

Παρά τα 71 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή και τη ραγδαία αύξηση της ιντερνετικής μουσικής ακρόασης, ο όμιλος που έφερε επανάσταση στην αγορά αυτή, ουδέποτε είχε το παραμικρό έσοδο.

Ωστόσο το Spotify προηγείται μακράν των ανταγωνιστικών του ψηφιακών υπηρεσιών, της Apple Music, Νο2 παγκοσμίως με τους μισούς συνδρομητές, ή ακόμη των Google Music, Tidal, Deezer ή Amazon.

Το Spotify εισάγεται στο χρηματιστήριο υπό το σύμβολο "SPOT".

Για τον Ντάνιελ Εκ, τον πρόεδρο του ομίλου, η είσοδος στο χρηματιστήριο δεν είναι παρά ένα στάδιο, που δεν πρέπει να είναι "η σημαντικότερη ημέρα" στην ιστορία του Spotify, έγραψε σε μήνυμά του προς στους εργαζόμενους που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του ομίλου.

«Το Spotify δεν αντλεί κεφάλαια και οι μέτοχοί μας όπως οι εργαζόμενοί μας μπορούν να αγοράζουν ή να πωλούν τις μετοχές μας εδώ και χρόνια. Συνεπώς, ακόμη κι αν η αυριανή ημέρα (Τρίτη) μας δίνει περισσότερη προβολή, αυτό δεν αλλάζει ποιοι είμαστε, αυτό που κάνουμε και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούμε», πρόσθεσε ο Εκ σε μια απρόσμενη δήλωσή του, καθώς συνήθως οι επιχειρήσεις καλούνται να μένουν σιωπηλές καθώς πλησιάζει η εισαγωγή τους στο χρηματιστήριο.

«Αλλωστε η διαδικασία αυτή θα γίνει χωρίς τυμπανοκρουσίες: Ο Ντάνιελ Εκ δεν θα πάει σήμερα να παραχωρήσει συνέντευξη στη Γουόλ Στριτ ούτε θα κτυπήσει το καμπανάκι για να κηρύξει την έναρξη της συνεδρίασης του χρηματιστηρίου, αποκλίνοντας συνεπώς από την παράδοση που θέλει οι επικεφαλείς των εταιριών να είναι παρόντες την πρώτη ημέρα διαπράγματευσης στο χρηματιστήριο.

"Το Spotify ουδέποτε ήταν μια συνηθισμένη επιχείρηση», δηλώνει ο Εκ.

Ορισμένες αισιόδοξες εκτιμήσεις προσδίδουν στην εταιρία αξία άνω των 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Άλλη ιδιαιτερότητα, περισσότερο τεχνικής φύσης: η εισαγωγή του Spotify γίνεται μέσω μιας άτυπης διαδικασίας, γνωστής ως "απευθείας εγγραφή", απλοποιημένης και λιγότερο δαπανηρής γιατί δεν έχει μεσολαβητές. Είναι επίσης πιο απρόβλεπτη, καθώς η τιμή των μετοχών δεν ορίζεται εκ των προτέρων.

Πάντως, άμεσα προτεραιότητα της σουηδικής επιχείρησης είναι η αύξηση των συνδρομητών της φέτος σε 92 εκατομμύρια τουλάχιστον.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

VIOLOGIKA OPLA VIOTROMOKRATIA TEHNITI NOIMOSINI

Τech & Science / Βιοτρομοκρατία: Ερευνητές προειδοποιούν για επικίνδυνες παραλλαγές πρωτεϊνών μέσω τεχνητής νοημοσύνης

Ερευνητές προειδοποιούν για αυξανόμενες απειλές βιοτρομοκρατίας λόγω AI και συνθετικής βιολογίας, εντοπίζοντας κρίσιμη ευπάθεια σε λογισμικό βιοασφάλειας
LIFO NEWSROOM
Long Covid: Παιδιά και έφηβοι έχουν διπλάσιο κίνδυνο επιπλοκών μετά από δεύτερη μόλυνση

Τech & Science / Long Covid: Παιδιά και έφηβοι έχουν διπλάσιο κίνδυνο επιπλοκών μετά από δεύτερη μόλυνση

Μεταξύ των παθήσεων που σχετίζονται με τη long Covid στα παιδιά και τους έφηβους, η μυοκαρδίτιδα ήταν η πιο συχνή, με τον κίνδυνο να τριπλασιάζεται έπειτα από τη δεύτερη λοίμωξη Covid
LIFO NEWSROOM
Οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και ψύχωσης τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό

Τech & Science / Οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και ψύχωσης τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό

Η μελέτη, που βασίστηκε σε σχεδόν 1,8 εκατομμύρια γεννήσεις στη Σουηδία, δείχνει ότι η ψυχική υγεία των γυναικών βελτιώνεται στην εγκυμοσύνη αλλά επιδεινώνεται αμέσως μετά τον τοκετό
LIFO NEWSROOM
«Ένας σύντροφος από κώδικα»: Πώς οι άνθρωποι κάνουν τους AI συνοδούς τους να μοιάζουν πραγματικοί

Τech & Science / «Ένας σύντροφος από κώδικα»: Πώς οι άνθρωποι κάνουν τους AI συνοδούς τους να μοιάζουν πραγματικοί

Από την επιλογή προσωπικότητας μέχρι τη δημιουργία fan art, οι χρήστες διαμορφώνουν οι ίδιοι τις σχέσεις τους με chatbots, δημιουργώντας δεσμούς που θυμίζουν ανθρώπινες σχέσεις
LIFO NEWSROOM